Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      4

    • Мнения

      1419


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7215


  3. Andro73

    Andro73

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      451


  4. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1588


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/25/21 във всички области

  1. Силен албум на David Hungate. Заслужава си да се чуе. Няма слаба песен в него. Затова бях затруднен в избора си. В песента, която пуснах много се кефя и на Jeff Porcaro. Брилянтен, както винаги. Харесвам този инструмент! "Представи си, къща без основи. Басът е в основата на всичко." Цитирам по памет Павел Поппандов - "Оркестър без име".
    1 point
  2. Много хубаво, благодаря за поздрава! Басът е много хубав инструмент, зарибявам се напоследък даже да си купя една бас китара и да отида на няколко урока, че да мога да си буча в къщи. ? Поздрав от мен. Не че композицията се върти около баса, но скоро го чух и много ми хареса:
    1 point
  3. И аз смених съединител комплект, лагер-помпа,семеринг КВ, маховик(демпферен) на Valeo(по препоръка на приятел монтьор, каза да не взимам Luk) оригиналния беше Sachs на 187хкм, засега никакви проблеми.
    1 point
  4. Сложих Valeo на шкода октавия 1 ,цял комплет с плътен махових,за 100 000 нямам никакви проблеми.Не карам много агресивно и не въртя гуми.От другата марка нямам впечатления.
    1 point
  5. Малкият, както винаги скромничи ! Реално погледнато, има твърде много знания и умения, а тези които му липсват, компенсира с упоритост, старание и огромно желание !!! Слава на Белобрадия и на Рогатия, в този Клуб и Форум има много /качествено и количествено/ знаещи и можещи ! Дори и да закъсаш със знания и умения, почти винаги има на кого конкретно да се обадиш за помощ и/или съвет ! Обичайните заподозрени, са Пепи, Гената, Патрик, Иво, Жорето, но и още доста други /нека не се сърдят, че не ги изброявам поименно/ не толкова известни на широката публика ! А готовите да помогнат, кой с каквото може, са много повече ! Само дето, нашият любим орландовски магьосник, търси помощ само в краен случай ! А, аз - аз съм пример как човек с минимални познания по автомобилите, може да осъществи и изживее мечтите си по отношение на автомобилите Шкода, благодарение на хората в това специфично автомобилно общество ! За което съм безкрайно благодарен на всички, но разбира се най-много на главния герой в тази тема - Малкият !!! Малък… Голям си ! Поклон !
    1 point
  6. Няма експлоататори, правя всичко, първо щот ми е кеф да работя по тея кошари, както и защото уважавам хората и искам да ги зарадвам... Патрик, точно ти да кажеш, че има внимание към детайла, за мен е голяма гордост!!! И сега да не съм ОФФ, да се отчета какво правих последните дни... В общи линии продължавам с интериора... Почистих добавките на вратите... След тва се заех с корите... Реално погледнато, оригиналните кори на вратите са в топ състояние, но кат ще е ГЛС да е ГЛС и се заех с гнилаците от донора. Ясно е, че през годините никой не обръща внимание на цялостта на найлоните под корите, както и на допълнителното импрегниране на шперплата, в резултат на което, на всички ни е ясно какво се получава... Реших, да подменя шперплата с малко по-съвременен такъв, със слой ламинат, който смятам, че ще ги направи малко по дълготрайни. Сашко каза, че тва си е обикновен картон и няма кво да се направи, но аз смятам, че ще изкара достатъчно дълго... След като разчертах по шаблон точното копие, се заех с изрязването на отворите... След това скучно повторение още 3 пъти с което няма да ви занимавам. Срещнах обаче сериозно затруднение с демонтажа на "джобовете" на предните кори, защото са захванати чрез запресовани пластмасови пинове, през кората, с метални шайби... Още не съм взел решение как ще ги захвана на "новите" кори, но ще го измисля... След това направих шаблони на топлото запресоване на винила, което прави корите релефни , за да мога да подменя дунапрена, между винила, найлона, и шперплата... За жалост нямам снимки, но по шаблон изрязах линиите в плат за тавани с дунапрен, който е в приблизителната дебелина на заводския дунапрен, след това ги залепих за найлона, след което за винила, и след това за шперплата. Тук също реших да НЕ послушам Сашко, който предложи да купя или шванти за миене на чинии или с едно ново макетно ножче да режа парченца по 5мм. (той твърди,че може да ги изреже перфектно гладко) от гъбички за миене на чинии, щот нямало от къде да намеря токова тънък дунапрен, освен това, не е нужно да правя шаблон и да изрязвам лентичките в които потъва топлия печат, а просто да притискам добре с молив с гумичка, когато лепя "картона" с "хелметекс"... реших да не ползвам неговия метод и действах по моя, като замених "хелметекс" с "Момент" Падна едно лепене, едно надишване... 2 дни след работа по няколко часа... Резултата ме задоволява, сега със сигурност по метода на Сашко, щяха да станат по-добре, щот той тва го е правил на 14 и му е игра, но мен ме задоволяват и така...
    1 point
  7. Както отбелязаха в една друга тема, която ще светна след малко, от правене на други коли за тая не остава време... нищо подобно!!! Можете да обърнете внимание на часовете в края на темата... разказа ми се играта мерене мислене и какво ли не, но успях да свърша... едно ГОЛЯМО НИЩО !!! Знаете, че съм си навил на пръста, да монтирам електрически усилвател на колоната на волана , избрах Фиатова, за жалост... Плюсовете и са, че е компактна и има реглаж на дълбочина и височина... Както и да е, работата започна първо от картонени макети... След това няколко пъти грешно изработени детайли... След доста опити, лявата част беше готова и трябваше да направим подобно копие за в дясно... . Оказа се че лявата и дясната част няма да имат общо... След това последни тестове... и на финала тази изрезка... Стана това... Качих колоната, и се кефех много на резултата! супер здраво устойчиво, прибрано и функционално се получи... Да ама не, оказа се, че няма човек в БГ който да може да подкара тази колона в "Аналогова" кола и сега всичкия труд на вятъра... налага се да изхвърля всичко това да нарежа купето отново и да ползвам Опелова колона, без реглажи... До тук... Пари: 6946лв. Часове труд (който не е заплатен): 482ч + 76ч = 558ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 1040лв.
    1 point
  8. Безсмисления пост продължава!!! След коланите се заех с таблото... Разглобих го напълно... И започнах да премахвам ръжди... След това възтанових грапавата, видима част, против отблясъци в челното стъкло... Хареса ми как става и реших, така и така имаше ръждички около отвора на жабката , както и по металния гръб на вратичката, а винаги ме е дразнела гладката ламарина, когато отвориш жабката и ги направих грапави ... След това изчистих ръждичките на централната конзола... Както и на декоративната лайстна... След това почистих всички гумени детайли... Бях забравил металната част под радиото... След това събрах Таблото... А ето как изглежда вече жабката, когато се отвори... Забравих да отбележа, че подмених духалките с такива със здраво уплатнение. След като таблото беше готово на 80%, почистих барчето... Както и етажерката под жабката...
    1 point
  9. Кат гледам, няма кой знае къв интерес към проекта и няма кой знае къв смисъл да пиша, но поне да информирам Боре за случващото се по колата. Следва дълъг, без интересен пост с много снимки и нищо съществено!!! Няма смисъл да го четете!!! Донора е закупен само и единствено за прехвърляне на всичко ГЛС на нашата кола. Веднага след разтоварването от пътната помощ, започнахме разглобяването на целия интериор и вечерта всички части бяха в гаража. На следващия ден започнах да възтановявам детайлите. Започнах първо с инерционните колани. Състоянието им беше плачевно... Късаха се болтове... Разплитаха се пружини... Другата, беше счупена, наложи се да я разкаля сгъна и закаля на ново... Металните части бяха в плачевно състояние, направо се разграждаха... След правилната обработка, се получиха добре... След това изпрах плата... Почистих шините на закопчалките... Самите закопчалки... Подмених болтовете... И единия беше готов... След това повторение... И двата са готови!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.