Пичове, има хсобственици, които дори да им надерат джантите им, те дори не разбират и са си доволни, нямат забележки (баща ми няма да разбере дори да липсва цяла спица от джантата ). Аз обаче съм от онези луди, чиито джанти са в състояние все едно сега са изскочили от магазина. И държа това да бъде така колкото се може по-дълго във времето. Сменил съм 7 комплекта джанти на Супърба, пак щото съм ЛУД на тази тема. Имал съм 3 комплекта ОЕМ джанти, имал съм евтини, имам и скъпи, но всички ги третирам с еднакво внимание. Позволете ми да кажа, че всяка една джанта, която е захваната на машина за вадене/слагане на гумата, която "захапва" джантата с голи железни "челюсти", вече е надрала ръба на джантата, маркирала го е от захвата, ма нали е от вътрешната страна, няма ядове, щото не се вижда... След това ви мятат, ама буквално ги мятат, джантите на "шиша" на реглаж машината, който често еб@ва мамата на боята около централния отвор на джантата, която ако не е ОЕМ и с оригиналната боя, след 1 зима има риск да почне да се люпи. И накрая така ви отвиват/завиват болтовете, че боята по гнездата се оказва премахната. Оборудването в Райфен са high-end версиите на Корхи. Но и момчетата много внимават, защото ако си ***, с всякакво оборудване, дори и с най-доброто, пак ще осереш рал'тата. Който където иска, там да си сменя/обслужва гумите! Гумаджийници дал господ. Който има финансовата възможност и не иска да му дерат джантите, мястото е Райфен. Щом на тях им се доверяват основно автомобили от луксозния сегмент, просто повярвайте, че има защо. Ако тия киселяци с Поршета, Ферарита, Ламборджинита и всички останали не бяха доволни от услугата, нямаше да са там.