Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 07/08/21 във всички области
-
Здравейте Колеги, повечето от вас са я виждали и познават моята Фабийка. Мисля, че дойде момента с нея да се разделим. Шкода Фабия 2, 2008г. , 1. 4 TDI, BNM двигател. Купувана е нова от Еуратек, първи и единствен собственик. Километрите са абсолютно реални - 204 000 км. Маслото на колата от 60 000км насам се сменя на всеки 10 000 км. Имам пълна статистика, кое кога е сменяно, както и всяко зареждане от началото до сега. : ) - по талон е 69 к. с, но има чип (от 26 000 км. до моментния километраж), надявам се да е към 90+ к. с. : ) - сложил съм задни дискови спирачки - много икономичен автомобил - под и около 6 градско, под 5 извънградско с ограниченията - с нов акумулатор Exide има още 2г гаранция - два комплекта гуми - 16" летни (205/45/16 Pirelli P-Zero) с оригинални джанти Atria, 14" зимни (Nokian WR D3 - 3бр и 1бр Vredstein заради спукване) оригинални железни с оригинални тасове - секретни болтове с декоративни оргинални капачки за останалите болтове - фарове с лупи (HELLA) с ксенон H7, 4300к - Халогени / LED дневни от Фабия РС - почти всички светлини по колата - интериор и екстериор са LED - Erisin double din навигация с Android 9 с микрофон в плафона, GPS антена + камера за задно виждане при включена задна скорост - хубава музика - предна линия DLS (RS6A колони + пищялки с филтри), задна линия оригинални (колони и пищялки), баскаса DLS OA12 (в тапицирана кутия с решетка за говорителя, която може да се сваля при необходимост), 3 канален усилвател DLS (който захранва предните колони и бас касата) - оригинални сенници на задните странични и задно стъкло - оригинални гумени стелки с борд - допълнително монтиран амортисьор за предния капак вместо щека - неоригинална стелка в багажника - оригинален подлакътник - оригинална кожена топка за скоростите - жабка за очила при плафона - жабка под предна дясна седалка - кожен 3-спицов волан от Фабия Монте Карло - спортни педали от Фабия Монте Карло - гражданска до октомври месец 2021 - винетка до 27. 01. 2022 - централно заключване Неща които пиша, за да са ясни и да не си губим времето излишно: - колата има външни забележки, като цяло я пазя колкото мога, но никога не е била в гараж - интериора е запазен, никога не е пушено вътре - няма климатик - няма ел. стъкла ЦЕНА: 6000 лв (за форумни колеги малък коментар) За контакти: тел: 0888 02 74 51 - Симеон ЛС вайбър както Ви е по-удобно Колата от началото съм се старал да я пазя и да се влагат хубави части в нея. Добавям и правя нещата по нея с много мерак и така, че всеки път като се кача, да ми е кеф и удоволствие. Поздрави : )2 points
-
По неволя един от членовете на тази група се свърза с мен на страницата на клуба във фейсбук. Имаше технически проблем и искаше да го насочя къде могат да му помогнат. Та той ми обясни, че участват в рали с благотворителна цел, като участниците са над 400 на брой и общата дължина на цялото рали е приблизително 5000 км. От Полша през Созопол, та чак до Бахрейн и после обратно. Току що даже ми изпрати тези снимки ....2 points
-
Честита придобивка и безаварийно ползване! Джантите не са оригинални и спокойно може да ги пуснеш за продажба. Не ми седят на тази кола добре. Относно размерите на оригиналните джанти - 15" и 16" с гуми 195/55/15" и 205/55/16" бяха. Ама не помня офсет...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Такаааа...успях да направя клипче, надявам се да съм бил полезен @mom4ence Ще го опиша тук, защото не успях да го направя на субтитри. Как го правя аз- махам тапицерията или кората под жабката, като развинтвам пластмасовото винтче което го държи, после само подвивам на другата страна. Аз лично не смея да махам свинската опашка която е в средата. Отвивам двете винтчета които държат вентилатора, вложка/камък номер 6, след което пъхам маркучето и пръскам- ама яката пръскам ? на изключен вентилатор, понеже има вероятност да се изтръска върху ръцете, не е приятно.....от личен опит. След като напръскам, затварям капака на вентилатора, за да може да си стигне дебита, пускам вентилатора на макс и на климатик. В клипчето се вижда как пяната започва да излиза и през въздуховодите. После реших (за първи път), да напръскам и през въздуховодите в краката на пасажера, мисля че не стигнах до "вътрешното тяло" на климатика. Показал съм и как тече от дренажа. За мен лично, целта е да се изчисти "вътрешното тяло" на климатика понеже там се събира най много прах (мисля че се вижда в клипчето), за това го правя СЛЕД вентилатора, а и дължината на маркуча мисля че няма да стигне толкова на вътре. Цялата процедура е една бира време за бирата искам да благодаря на @ghost_rider още веднъж- надявам се да съм бил полезен П.П. поради операторските ми способности, клипчето ми от време на време е с краката на горе- за което се извинявам1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point