Колата е с първа регистрация 11.1992 год. Внос е от Чехия (закупена директно от Млада Болеслав) . Аз съм втори собственик в България .
На оригиналния двигател (781.135) съм правил ремонт с бутала от 136 и смяна на биелни лагери , смени водачи и клапани , веригата е на не повече от 1000 км. гарнитурата на главата е от Фабия , бобина от моноинжекцион Телефункен. Като цяло двигателя работи добре (или поне работеше 2017 , когато е пален за последно).
Към колата има много допълнителни части:
- двигател 1.6 EZ от Голф2 с документи и 1Р , който е за части.
- шенкели с главини 4х100 от Фаворит/Форман.
- предни спирачни апарати от Октавия за дискове 280 мм.
- задни спирачни апарати (два комплекта на 38 и 41 мм. бутало)
- комплект врати (нови) 5 бр.
- хидравлична рейка от Фелиция комплект с помпа (без казанче).
- комплект конзоли , фланец , тампони и маховик от Фелиция за присаждане на VW двигател.
- нов радиатор за Фелиция 1.6/1.9 (най-големия размер)
- серво с помпа от Фелиция.
- нова външна бензинова помпа Пиербург на 3 бара.
- компютър , букса и комутатор от РВ мотор на Голф2.
- алуминиеви джанти ББС 15" 4х100 в прилично състояние.
- почти два комплекта интериорни части.
- два комплекта странични стъкла.
- чисто ново челно стъкло Сплинтекс.
- четири кръгли фара от БМВ е34 тъмен Бош.
- нови допълнителни фарове.
- втори комплект основни фарове.
- пушени стопове от Силвърлайн.
Сигурно забравям много неща , които съм събирал през годините.
Колата не е карана от 2013 , от 2015 се съхранява в граж.
В момента е с разглобен интериор и може да се огледа обстойно купето , но бих казал , че е солидно без големи проблеми с ръжда.
Предпочитам всичко , което имам да се вземе комплект (на части не ми се занимава да я продавам).
За цена не съм мислил , но ще е в рамките на инвестициите последните 2-3 години , инак казано по договаряне.
При сериозен интерес , мога да я пусна в движение и да бъде взета на ход.
За контакти на ЛС.