Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Боре

    Боре

    Организатор


    • Points

      3

    • Мнения

      2226


  2. Stormbringer

    Stormbringer

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      179


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      11229


  4. m_g

    m_g

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      242


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 07/25/21 във всички области

  1. Аз мога ли да ви взема кормилото и да завия рЕско на обратно?! Поздравчето е за всички, малко повече за Боре, Гената и Ицо, че то си е от тяхното време ? Малко повече за Юли, защото днеска се получи интересна снимка чрез неговия стил на снимане, който аз много харесвам, заигравайки се с огледалата и отраженията. На тази снимка се вижда и кучето даже ?
    1 point
  2. Точно седмица, съединител комплект и маховик, в БГ дойде със спийди.
    1 point
  3. Иииии, нещо не по-малко любимо ,,,
    1 point
  4. Хахаха, виждам че без да искам, съм предизвикал известни вълнения у някои хора … Макар и в предпенсионна възраст, дяволчето в мен не само е живо, но и пращи от здраве И, в тази връзка, ето едно поздравче, за всички пенсионери - разбойници ,,, Нещо много, много любимо !!! Тази вечер, съм настроен доста меланхолично, откъм не толкова музикантски, но брутално добри парчета, от времето в което буквално взривявахме купони и заведения
    1 point
  5. Като го ударихме на по-тежка музика да поздравя всички "трашари" с нещо, което винаги ми е било в топ листата. Дори телефона ми звъни с тази музика.
    1 point
  6. И да ви кажа нещо в заключение за участниците в снимките към момента, щото някои неща ми идват по-късно на ума. Баща ми, след бялата 105, 1990г. взе Москвич 21412 от Мототехника, а чакаше за Шкода. Тогава я затваряха и нямаше друго какво да вземе. Все пак нова кола. Едва го изтрая 2-3г. и го продаде. Известно време беше без кола и ползваше на брат ми 120ката или моята. Към 2000г. си взе бежова 120ка с 5ск. /има снимки на нея в темата ми за 120-ката/ Към 2016г. я продаде и от тогава е с джипче Хонда CRV. На брат ми 120ката също е с 5 скорости. Някъде 2005г. я продаде, след това взе Нисан Примера, /който си му стои/ сега е с БМВ. Племенника имаше Алфа Ромео дизел, прояви се, като фен на силовия тунинг. Сменя й турбини и т.н. но я продаде. Сега и той е с БМВ. И двамата с баща си са с еднакви коли. 530 бензин, шестак, модел 2003г. Да, брат ми има и по-старо 520, бензин, модел 1993г. В мн. добро състояние, рядко го кара. Пази го за ретро. Дъщерята продължава традицията. За тези, които не знаят или не са чели темата, има Шкода Скала и си я кара.
    1 point
  7. Както се вижда, вниманието към детайлите е пословично при този автомобил ! Разбира се, има още мноооого работа, но пък има и мноооого желание ! Ето един поздрав, за всички естети следящи работата по Бореслава - как и откъде, историята мълчи…
    1 point
  8. Измина една година от последната разходка на Бореслава и дойде момента малко да се раздвижи . След края на работната седмица (Петък 16.07) седнахме на лека вечеринка за разбор на отхвърлени и предстоящи задачки и след това директно към гаража (разбира се оставихме двама "сухи" водача на МПС). И така , Бореслава чинно си запали и напусна спалнята... Последва кратко пътуване към позната дестинация И тихичко приключи нощната разходка Дойде Събота (17.07) и без да се губи много време започна същинската част . Както обикновено , @malkiq и Чичи @The Best Forman действаха в синхрон с леки нотки на чешка реч А Бореслава си сияе Един младеж бе споменал нещо по напред за детайлите.... ? И част от свършената работа... Пали кат кибрит Засега това е от мен . Тепърва има още доста неща за отхвърляне , та ще има още за какво да пишем и снимаме . П.С. Наистина занимавките с тази кола доставят голямо удоволствие.
    1 point
  9. Шкодата в общи линии само я карам. Не съм правил никакви ремонти, ако изключим смяната на масло и гуми, както и некокократното ремонтиране на километража. При една разходка показателят трябваше да смени хилядите. Съответно на 999 блокира, а както си карах скоро след него се разнесоха трагични звуци и скоростомерът също загина геройски. Последва взимане на друг - не му работи брояча (изронен редуктор). Хайде трети - този работи. От ден до пладне и той умря. При ранните версии до 1980г приводът на брояча е с метални зъбни колела след редуктора. В крайна сметка се троши редуктора. След това слагат пластмасови, съответно те се ронят, а редукторът остава цял. Това върви с преминаване от хромирана към черна релефна гривна. След 1983 се появява дневен брояч и матово стъкло. Та в крайна сметка ползвах механизъм от 105ГЛ, не помня 82 или 83 беше, като му сложих хром гривна. Намазах с рядка грес, раздвижих, всичко се върти и мести безшумно и засега работи. Миналата неделя се разходихме до Витоша в дъжда. Качихме се до х. Кумата, която е на 1750м. н.в. Направих малко снимки, които мисля ми се получиха добре.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.