Винаги съм харесвал american muscle. Заради звука, кефа от работата на мотора, в частност дизайна на някои от тях и не на последно място - почти неограничната възможност за тунинг. Но фаворита сред фаворитите ми е един единствен - R34 на Nissan. Изключително красив дизайн, който не остарява с времето. Може би 2JZ двигателя на Toyota е една идея по-добър, но при Nissan това се компенсира от трансмисията, която по думи на познат, болен на тема японски автомобили, дори към днешна дата тя е еталон за автомобилостроенето и много производители, ако имаха възможност, щяха да я вграждат в ... съвременните си бИгачки. Nissan Skyline GT-R R34 се предлага в различни модификации, но до която и от тях да имах възможност да се докосна, щях да бъда адски щастлив. До преди няколко години модела не се предлагаше в Щатите заради редица ограничения. Откакто, обаче, те отпаднаха, цената за запазен екземпляр стана космическа, а в някои случаи надхвърля тази за чисто нов R35 от магазина. Другия основен за мен проблем е, че дори да имах възможност да си купя този модел, за съжаление той никога не е бил произвеждан с лява дирекция.
Ето една кратка, но много интересна история, разказваща за началото на Skyline и последващото трансформиране в серията GT-R: