Такааа... този съвет го получих няколко пъти. Но четейки дискусията в темата си правя извод, че в случая ми го дава служител на ЕТ.
Само поради тази причина ще си позволя да рискувам и да занимая останалата част от форума с продължението на личната ми драма. Знам, че много хора ще завъртят очи - "Оффф, още един без връзки, дето го правят на маймуна и сега пищи по форумите като ущипана госпожица.", но не ми пука.
Върнах се за рекламация! Отидох в ЕТ София на Хан Кубрат, обясних на приемчика в какво състояние е колата, и че смятам, че е в резултат на ремонта извършен в Пловдив. И се започнаха едни лафове от сорта - "Квото счупят в провинцията, идва при нас да го оправяме...", последвани от култовите заключения "...Тооо ние за пред клиентите сме едно с Пловдивския ЕТ, ама не сме...". Моментално се "изкефих" на колегиалността между хората носещи гордо одеждите с логото на любимата марка.
Последваха обнадеждаващите и надъхващи думи, които все един недоволен клиент очаква да чуе - "Те сигурно не са сменили ........... (запълнете с част по избор), то се сменя задължително при смяна на верига. Ако е това, няма как да направим гаранционен ремонт!". Към този момент ключовете за колата още бяха в джоба ми, но присъдата беше ясна... И въпреки това реших да им оставя ключа - надеждата умира последна!
По късно през деня получих очакваното обаждане -
- "Не са ви сменили гарнитурите... аа и водната ви помпа тече, да я сменим ли? Струва 550 лева..."
- "Чакай, чакай... как така не са сменили гумено уплътнение, което е седяло между две парчета метал смачкано над 6 години?"
- "Ами не знам... ние тука в София винаги ги сменяме"
Отидох след два дни и потърсих аудиенция с инж. Георги Михайлов - голяма грешка.
Аз и съпругата ми получихме уникалното отношение тип възнагъл отегчен професор на лекция пред пъпчиви първокурсници.
Това клиентите, той не ги разбирал, били много "странно племе" (кавичките са за цитат, а не за метафора)... и прочее клишета от бранша (едно от които беше предложението за 10% отстъпка).
Накрая бях изпратен към вкъщи с чаша студена вода и обяснението, че механикът, който ремонтира колата решава дали да смени гарнитурите. Ако не са повредени, няма смисъл да ги сменя. Дали са повредени решавал той, било субективно... извиняваме се, че точно на вас се е паднало и сега ни губите времето с претенции за някакви "права". Какви ти права може да имат членовете на "странното племе" (тука е метафора :fiu: ).
Запалих си колата, прибрах се вкъщи и пуснах жалба към Комисия за защита на потребителите.
Тхе Енд.
Поздрави,
Жоро