Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. kukumitcin

    kukumitcin

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      831


  2. Алекси Георгиев

    Алекси Георгиев

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      1308


  3. yeti-bulgaria

    yeti-bulgaria

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      38


  4. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2022


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/21/21 във всички области

  1. Днес остана време малко да поработя по колата. Бях в отпуск една седмица и не съм пипал нищо. Всички светлини вече са монтирани...остава да напасна предния капак. По бронята има забележки знам реших се и поръчах нова, която ще се забави, но това за момента не е проблем. "Освежих" джантите, ако може да се каже така...в 4:30 сутринта реших, че ще ги пръскам и ефекта е добър ама за снимки Живот и здраве зимата ще минават пясъкоструйка и прахово боядисване. Задницата с монтирани стопове и лайсни , но оставих старите, защото фейсовите бяха със счупени крепежи. Имахе и лека изненада...предаде се ролката на генератора. Новата ще е при мен в понеделник след като я монтирам ще сменям задното гърне и ще си записваме час за технически преглед.
    4 points
  2. 1 point
  3. Сашко е напред с американския. Английския му все още не е толкова съвършен. Аз се радвам, че тука повечето хора имат чувство за хумор и не са някакви сръдльовци! ?
    1 point
  4. Разцъквам на други територии от известно време,барем докарам некой леФ, че часовниците са водопад И в работата станаха едни неща, та рязко си еб@ м@м@т@ откъм големи обеми от работа и не остава много време за часовници... ? p.s. крайно време беше да пускаш Самурая! Пускай и Океануса и да идва следващото
    1 point
  5. Уви, не мога да го намеря на по-разбираем език...
    1 point
  6. Здравейте форумци, казвам се Дениз Рамаданов. Поради злощастни за мен причини вследствие на не лека катастрофа се наложи да си купувам кола. Близо година се захласвам по Йетитата особено фейслифта, но за там финансите са доста далечн дестинация. Та почна се едно разглеждане насам натам и поради липса на "разбирач" с мен да изберем кола отидох направо в ЕТ в Надежда. Бях си харесал Superb 2010 1.8TSI и Йетито. Отидох, видях, карах и се харесахме с Йетито накрая. Колата е била уж служебна и е карана в Пловдив (поне така ми кажа пича от отдел Употребявани автомобили). Състоянието и беше доста добро с изключение на няколко драскотинки тум и там ама няма как за 8 годишна кола. Куриоза беше, че е още с летните гуми още от как е купена. Взех колата и веднага се почна с нови зимни гуми, обслужване на двигателя масла филтри. След 1 месец ме посъветваха да обслужа и халдекса и скоростната кутия (добре че съм го направил вътре беше ужас маслото и филтъра). Смених и веригата и обтегача с новия модел заради евентуалния проблем, който можеше да последва. Излъгаха ме малко в ЕТ, че била сменяна на 80 000 км, а тя беше на 114 000. Заех се след това с подобряването на визията на колата плюс много важни екстри за мен които бяха изключени от ЕКУ-то незнайно защо. Купих си VAG ком кабел. *Cluster Staging or Celebration instruments https://www.youtube.com/watch?v=E6o8o9EA5gY *Hill Hold Control https://www.youtube.com/watch?v=vuDGcFifns0 *Cornering lights via Fog Lights https://www.youtube.com/watch?v=EUwsLXOcFxs *Right mirror dipping on reverse gear. Купих праговете ALU LOOK, предни калобрани, които успях да намеря само в алиекспрес, затъмних задните прозорци, вътрешно осветление в краката на пасажерите, осветление и в багажника тъй като крушчицата ми свети много слабо. Последва пълно оледяване на всички крушки без стоповете тъй като те си светят силно така или иначе. H4, H7 и P13W за основни светлини, фарове за мъгла и дневни. Поръчах от алиекспрес също алуминиеви педали и фуут рест. Най - новата екстра е 2 амортисьора на предния капак та край с щеката. Смятам сега да тапицирам волана и да сложа една навигация с Андроид. https://photos.app.goo.gl/7TeRgAaww4yXnmNv5 Eто снимки и малко снимки.
    1 point
  7. Момчетата от Трансексперт е прегледаха и пак видяха код за 2та турбо сензора. Този път само изчистиха грешката и проблемите изчезнаха напълно. Както винаги е удоволствие човек да отиде при тях! Препратиха ме към Пепино. Ще ви държа в течение ! Но мантрата Трансексперт + Пепино си е в сила. Мерси за съветите на всички.
    1 point
  8. Такааа... този съвет го получих няколко пъти. Но четейки дискусията в темата си правя извод, че в случая ми го дава служител на ЕТ. Само поради тази причина ще си позволя да рискувам и да занимая останалата част от форума с продължението на личната ми драма. Знам, че много хора ще завъртят очи - "Оффф, още един без връзки, дето го правят на маймуна и сега пищи по форумите като ущипана госпожица.", но не ми пука. Върнах се за рекламация! Отидох в ЕТ София на Хан Кубрат, обясних на приемчика в какво състояние е колата, и че смятам, че е в резултат на ремонта извършен в Пловдив. И се започнаха едни лафове от сорта - "Квото счупят в провинцията, идва при нас да го оправяме...", последвани от култовите заключения "...Тооо ние за пред клиентите сме едно с Пловдивския ЕТ, ама не сме...". Моментално се "изкефих" на колегиалността между хората носещи гордо одеждите с логото на любимата марка. Последваха обнадеждаващите и надъхващи думи, които все един недоволен клиент очаква да чуе - "Те сигурно не са сменили ........... (запълнете с част по избор), то се сменя задължително при смяна на верига. Ако е това, няма как да направим гаранционен ремонт!". Към този момент ключовете за колата още бяха в джоба ми, но присъдата беше ясна... И въпреки това реших да им оставя ключа - надеждата умира последна! По късно през деня получих очакваното обаждане - - "Не са ви сменили гарнитурите... аа и водната ви помпа тече, да я сменим ли? Струва 550 лева..." - "Чакай, чакай... как така не са сменили гумено уплътнение, което е седяло между две парчета метал смачкано над 6 години?" - "Ами не знам... ние тука в София винаги ги сменяме" Отидох след два дни и потърсих аудиенция с инж. Георги Михайлов - голяма грешка. Аз и съпругата ми получихме уникалното отношение тип възнагъл отегчен професор на лекция пред пъпчиви първокурсници. Това клиентите, той не ги разбирал, били много "странно племе" (кавичките са за цитат, а не за метафора)... и прочее клишета от бранша (едно от които беше предложението за 10% отстъпка). Накрая бях изпратен към вкъщи с чаша студена вода и обяснението, че механикът, който ремонтира колата решава дали да смени гарнитурите. Ако не са повредени, няма смисъл да ги сменя. Дали са повредени решавал той, било субективно... извиняваме се, че точно на вас се е паднало и сега ни губите времето с претенции за някакви "права". Какви ти права може да имат членовете на "странното племе" (тука е метафора :fiu: ). Запалих си колата, прибрах се вкъщи и пуснах жалба към Комисия за защита на потребителите. Тхе Енд. Поздрави, Жоро
    1 point
  9. Интересно ще е да видиш дали са ти сменили капака на веригата и дали го има в сметката, както и ако е стария, дали са го изправили преди да ги върнат. При мен след смяна на верига ми протече масло оттам и хубаво, че я видях навреме! Беше включен във фактурата, но не беше сменен, а дори и като са го разлепвали са го изкривили и не са го изправили. И това беше последния път, в който влязох в сервиз на ЕТ. Иначе бачкаторите им ги бива повече в писането по форуми, отколкото в работата по колите!
    1 point
  10. Преди около година на 150 000 км съм сменил пълен ангренажен комплект (ремък, ролки и водна помпа), пистов ремък и обтяжната му ролка за обща сума приблизително 700 лв., в сервиз, различен от ЕТ. В ЕТ цените бяха двойни, имам оферта от тях. Моето йети е дизелово, но вероятно при теб нещата ще са подобни. Водна помпа, ремъци и ролки се сменят на предписани от производителя километри, иначе проблемите са налице. Виж в сервизната книжка. Все пак изборът е индивидуален... Поздрави!
    1 point
  11. Здравейте. След близо четири месечно чакане дойде и моето Йети! Моделът е Outdoor, 4x4, 2.0 TDI, 150 к.с., кафяво с черен покрив. Веднага след като го взех му организирах екскурзия до Хърватска и Словения, така че сега, макар и Йетито да е само на 1 седмица, вече му навъртях едни 3000 км за добре дошло! Бяхме 5 човека в колата с багаж на макс и въпреки това мога да кажа, че беше едно конфортно, бързо и безпроблемно пътуване. Мисля, че за критериите, които си бях поставил, това беше точната кола и се надявам за вбъдеще да съм все така доволен от избора, който направих. Ето и малко от първите снимки на колата, докато беше още чистичка (преди да избия десетки хиляди мухички напът за Словения и обратно ):
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.