Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. kukumitcin

    kukumitcin

    Потребител


    • Points

      6

    • Мнения

      831


  2. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      2010


  3. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      5482


  4. vayodi

    vayodi

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      48


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/08/21 във всички области

  1. Пича в Люлин е и фен на Шкода, дробихме доста лаф, докато ми скъсяваше веригата на Ориента и се радваше на архивното Tissot Seastar.
    1 point
  2. Е, да, чист късмет си е това Ето, nh35цата на @digitalundgrd, което е същия механизъм, е давал 10+ отклонение.
    1 point
  3. @Pijomir, аз говоря за 0 секунди отклонение. Не 1, не 2. Нула. Това последно го видях на Ролекса ми. Тайничко се надявам да не е временно явление и после да започне да проявява отклонение, ама дет' се вика "каквото, такова"
    1 point
  4. Б@си, тая евтина механика в Самурая е заковала без отклонение до момента, вече 4ти ден от сверяването ? Нито 1 секунда напред, нито назад. Хем не мога да повярвам, хем не ме учудва кой знае колко, защото вече съм имал вземане даване с Nh35, който бягаше само с 2 сек. на денонощие (замерено 1 пълен месец).
    1 point
  5. Отиваш на място, супер разбран пич е, не е някакъв бастун. Ако остане така, няма смисъл да се занимаваш, поне според мен. Нали не е със завиваща се коронка, дръпваш веднъж в седмицата да спре секундната стрелка за една минута и готово.
    1 point
  6. Преди 1 седмица закупих една красавица - Шкода Октавия 2012г. 1.4 122к.с. Возия и всичко проветих и градско и извънградско и за момента е удоволствие да се кара!
    1 point
  7. Леле, а моя Ориент 6 секунди за 7 дни
    1 point
  8. За съединител не знам дали е добра идея да се взема по-евтин вариант, все пак го правиш 1 път за - да кажем 5-10 години, зависи колко е читав. Може да е по-скъп вариант, но пък няма да го мислиш след това според мен, имах Форд Фокус и смених с оригинален съединител на Форд и карах още 6 години и сега съм я дал на баща ми да я продължи и няма никакви ядове
    1 point
  9. Благодаря Детето се привърза много към колата, което ме амбицира още повече. Днес успях да отметна малко работа по колата. Монтирах надлъжните греди и антената...от дясната страна всички лайсни са монтирани и нова боя на "Б" колонките. От ляво имам още малко работа с напасването на калника , но на вратите лайсните ги монтирах. За 5-та врата успях да намеря здрави лайсни без надписи от фейслифт. Днес пристигнаха още няколко детайла от боя : предната маска, спойлера за 5-та врата и металните лайсни под стоповете. Наложих спойлера за една две снимки, но след монтажа смятам, че ще изглежда много добре и остана да лакирам само третия стоп за него. Малко по-малко колата започва да придобива друг вид. Искам само да добавя търся нови емблеми за предната маска и 5-та врата, ако случайно някой има за продан или знае от къде да си поръчам ще съм му благодарен. Аз ударих на камък в търсенето им за Фелеция. Благодаря предварително. Поздрави.
    1 point
  10. Фелицията вече е с нова боя и изглежда перфектно...поне за мен ! И от утре буквално започвам да си я събирам дет се вика. Поръчах си нова задна броня от Чехия, която се надявам до края на месеца да е при мен. Имам много работа по колата, но се надявам до края на месеца да отмента повечето неща...иска ми се да я докарам на събора. Интериора е следващата стъпка, но за него ще си говорим след време.
    1 point
  11. Намери се правилния човек за боядисване и тенекеджийската дейност. Последва разоборудване на колата и подготовката за боя. За съжеление телефона на който бяха всички снимки умря и нямам нито една, която да споделя с вас. Голяма изненада беше, че колата имаше само три пребоядисвани детайла / задните вежди и задна дясна врата / . Наложи се демонтаж на задните стъкла за да може всичко да се направи кадърно. Задна лява вежда се смени с нова, защото колата там някога е имала удар и нямаше как да се спаси. Съвсем случайно намерих 5-та врата без никакви ръжди с доста рядък спойлер на нея. Закупиха се нови фарове, стопове и мигачи :
    1 point
  12. След повече от две години мога да кажа, че има развитие с Фелицията, което искам да споделя с вас. И така след като се обслужихме Фелата се позваше ежедневно в продължение на няколко месеца. Без каквито и да е било проблеми направихме една разходка до Варна и няколко до Габрово. Търсенето на бояджия ми отне повече време от колкото очаквах...колата беше оставене при близък приятел, но за съжеление след получена травма спря да се занимава с тази дейност. Следващите няколко месеца колата стоеше на паркинга пред сервиза в който работя и през седмица - две я миех и "припалвах" . Няколко снимки на малкия, който без тази кола не може !
    1 point
  13. Последва смяна капак клапани, гарнитура, въздушен и горивен филтър. Капак набавих от Golf 3 1.9 / скоро сменях мотор на такъв и за късмет пазя доста части от стария мотор /. Старателно почистване на силикона : И готови за монтаж : Заиграх се и боядисах капака, както се вижда на снимките спънката също е демонтирана. Освен , че ми се пречкаше за горивния филтър тя също беше освежена. Една снимка без инструменти и всичко наредено : Кората под мотора също получи нова боя. От гледна точка на интериора също направих малко промени, но там имам още доста работа. Свалих таблото почистих го основно, подмяна на изгорели крушки отново малко освежаване и обратно на колата. Пластмасата, около таблото я боядисах черна, но нямам добра снимка. Получи се доста приятно. Салона бе почистен и кожата обработена, но ще иска още внимание.
    1 point
  14. Здравейте, част от вас знаят, че с Коцето си стиснахме ръцете на Есенната среща, а за останалите дет се вика да се похваля с добре позната Фелиция. Тук искам отново да му благодаря за търпението. Имах лични затруднения и не успях да спазя първоначалната уговорка, но намерихме компромисен вариант. На кратко след продажбата на Октавията в семейството не останахме без Шкода, но нещо ме "човъркаше". Реших, че е време за кола, която няма да се кара всеки ден...ще се работи бавно по нея, но пък с голям кеф ! И така...малко преди празниците шейната на Дядо Коледа пристига пред сервиза и колата беше прибрана на топло : На следващия ден запалихме с цел да заредим гориво и да се опознаем...тука филма почна с пълна сила. Писаха ни акт, но пък за това съм си виновен аз...час след това фелата реши, че не харесва новата среда и протече от гарнитурата на картера и капака на клапаните. Нищо така или иначе бях решил да сменям масло и филтри. Поръчах нова гарнитура за картера, но след като се чух с Коцето и ми спомена, че и преди имал проблем с теч от капака взех друг. И започнахме работа...нямам снимки от свалянето на картера, но нищо ново не съм правил там. Повозихме се ден-два...теч отдолу няма Време беше да се "премерим" и да се уверим, че всичко е наред. Ходовата част без никакви забележки. Обърнахме малко внимание на спирачките, а именно почистване и гресиране на всички водачи, ремонтен комплект за единия преден апарат и леко освежаване. Снимките отново са ми кът....
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.