Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. FAV135

    FAV135

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      1293


  2. kukumitcin

    kukumitcin

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      831


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      7676


  4. m_g

    m_g

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      242


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/09/21 във всички области

  1. В петък както си слушах радио БГРадио или подобно в колата, (признавам си, че повече от година не съм слушал радио, само дискове съм пускал, а пък интернета не съм го пригодил за в колата (ах какъв кеф е да нямаш интернет някъде, не можете да си представите)). Та пуснаха нещо, което ме върна наистина не назад, ами направо незнам. Сега осъзнавам, че това е може би първата песен, която ме е впечатлила, прокраднала се в 'Хоризонт', примерно нощния хоризонт трябва да е било. Но незнам коя година съм я слушал у нас. Песента всички сте я чували, но не вярвах текста да пасва толкова на днешните времена. Поне за мен пасва де. Ето я:
    4 points
  2. Кефят ме тези Казаци. Не знам на колко водки са, но свирят яко.
    1 point
  3. Зарязах ви нещо напоследък.... е, голямата лудница поотмина и е време за релакс:
    1 point
  4. Пича в Люлин е и фен на Шкода, дробихме доста лаф, докато ми скъсяваше веригата на Ориента и се радваше на архивното Tissot Seastar.
    1 point
  5. Е, да, чист късмет си е това Ето, nh35цата на @digitalundgrd, което е същия механизъм, е давал 10+ отклонение.
    1 point
  6. Фелата вече се движи активно по пътната мрежа. През изминалия уикенд направихме една разходка от 250км. Исках да пробвам колата преди събора все пак доста време не беше карана повече от 100-200 метра. Минах преглед, регулирах новите фарове, смених маслото + филтрите и газ към балкана. Имахме и леко оффроуд преживяване от 10км след Асеновград, но всичко мина без никакви проблеми. Успях да се сдобия с така търсения от мен спойлер за 5-та врата. / още от първата ми Фелиция се запалих по този / Днес го оставих за боя. Все още не съм монтирал другия така, че след боята ще се решава кой ще бъде. И една снимка на изолацията, която монтирах в багажника преди 2 години. Купил съм и за останалата част на колата, но това ще е следващата задача след събора. Пристигна и новата задна броня. Тази седмица ще я монтирам и ще направи снимки в що годе завършен вид.
    1 point
  7. Вчера 06.09. титанът от Пинк Флойд, Роджър Уотърс навърши 78г. Да е жив и здрав и да радва феновете си още много години! И понеже ми е любимец, той е причината да обърна по-особено внимание на баса. Въпреки, че Уотърс не блести с някакви виртуозни изпълнения. По-късно в годините - Майкъл Поркаро - бас и Джеф Поркаро за ударните. /Тото/ Така да използвам случая, набързо да кажа откъде ми се породи интереса към тези инструменти. Поздрав
    1 point
  8. Днес остана време малко да поработя по колата. Бях в отпуск една седмица и не съм пипал нищо. Всички светлини вече са монтирани...остава да напасна предния капак. По бронята има забележки знам реших се и поръчах нова, която ще се забави, но това за момента не е проблем. "Освежих" джантите, ако може да се каже така...в 4:30 сутринта реших, че ще ги пръскам и ефекта е добър ама за снимки Живот и здраве зимата ще минават пясъкоструйка и прахово боядисване. Задницата с монтирани стопове и лайсни , но оставих старите, защото фейсовите бяха със счупени крепежи. Имахе и лека изненада...предаде се ролката на генератора. Новата ще е при мен в понеделник след като я монтирам ще сменям задното гърне и ще си записваме час за технически преглед.
    1 point
  9. Шкодата в общи линии само я карам. Не съм правил никакви ремонти, ако изключим смяната на масло и гуми, както и некокократното ремонтиране на километража. При една разходка показателят трябваше да смени хилядите. Съответно на 999 блокира, а както си карах скоро след него се разнесоха трагични звуци и скоростомерът също загина геройски. Последва взимане на друг - не му работи брояча (изронен редуктор). Хайде трети - този работи. От ден до пладне и той умря. При ранните версии до 1980г приводът на брояча е с метални зъбни колела след редуктора. В крайна сметка се троши редуктора. След това слагат пластмасови, съответно те се ронят, а редукторът остава цял. Това върви с преминаване от хромирана към черна релефна гривна. След 1983 се появява дневен брояч и матово стъкло. Та в крайна сметка ползвах механизъм от 105ГЛ, не помня 82 или 83 беше, като му сложих хром гривна. Намазах с рядка грес, раздвижих, всичко се върти и мести безшумно и засега работи. Миналата неделя се разходихме до Витоша в дъжда. Качихме се до х. Кумата, която е на 1750м. н.в. Направих малко снимки, които мисля ми се получиха добре.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.