Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 09/11/21 във всички области
-
След екстериора започнах интериора... Купих 3 кашона изолация... И започнах да лепя вратите... и след това на всякъде където сметнах за нужно... налепих найлоните на вратите... И сглобих ГЛС корите с чисто нови щипки и изтъркани и боядисани болтчета... Предполагам, че много от вас не знаят но ГЛС дръжките на вратите са гумени отливки, а на нормалната 120, са пластмасови отливки, за жалост ГЛС дръжките са много изгорели и отлепени от металната основа, за това направих компромис и сложих чисто нови пластмасови... И чисто нови задни пепелници... След това се заех с окабеляването, пуснах изцяло нова инсталация за аудиото, а Гената добави всички екстри които я различаваха от ГЛС ... След това се замислих, че на колата ще и липсва една екстра, която Боре ще ползва ежедневно за ''фазомера'', който пуши... Взех едно ЮСБ зарядно... разглобих го... разделих платките, защото там където исках да го монтирам няма място... измислих захват и залях всичко с топъл силикон... Дрънчащата жабка ме дразнеше много за това я изолирах... Залепих и мокетчето обратно, след като го изпрах... И вече Боре имаше къде да си зарежда цигарата, а портовете имат и зелена подсветка... Също така много ме дразнеше гадното цъкане на релето и неравномерното мигане на мигачите, а Гената знаеше решение... След това се заех с монтажа на задните говорители, избрахме Херц 13'. Изработих дървена кора, облякох я с мокет и я захванах зад задните седалки така, че да не се виждат и да не развалят оригиналната визия на колата... след това подготвих таблото за монтаж... Възстановихме лайстната с надписа над жабката... И го монтирах... за да мога да избера място за предната линия говорители, за тях избрахме Херц 10' за монтажа избрах стари, български, пластмасови кутии, изрязани за пищялките и им изработих удължаваща дълбочината добавка, защото не се хващаше магнита, а за място на монтаж избрах да бъдат под таблото... Смених блокиралото кранче на парното... Понеже ме карат да излизам на пазар, ще продължа разказа довечера...5 points
-
Здравейте, Доста време стана да не съм писал в темата, но всеки ден след работа влизам в гаража и работя по колата и с наближаващия събор, предпочитам да отделям време за работа, а не за писане в форума, но с изглед на натрупаната умора, днес е момента да ви запозная със свършеното до момента. Завърших всичко изцяло багажника като: Набавих чисто нова стойка, казанче, пръскалки, гумени уплътнения и шлаух, изтърках рамената на чистачките, боядисах ги и монтирах всичко. След това монтирах въздуховодите на предния капак... Освежих капака на педалбокса Изпрах ГЛС мокета, измих тапичките и всичко останало за завършването на багажника... При разглобяването на колата, се счупиха ушичките на квадратната гайка, която захваща предната решетка... Още при покупката забелязах, че стойката за реглаж на левия фар... Намерих една основа в лошо състояние и подмених само стойката... Така и така бях разглобил муцуната и подмених и мигачите с рефлекторите с чисто нови, защото старите имаха забележки... В склада ми се подмотваха и едни чисто нови фарове, наредих нови крушки на всякъде като за фара ползвах Филипс Найтбрейкър и сглобих всичко на ново със ситна решетка (не едрата с която купихме колата) След това се заех със задницата... Стоповете бяха много добри, но със забележки... Разглобих ги и възстанових покритието на рефлекторите... взех чисто нови стъкла... Обърнах стъкълцата за осветлението на номера, доказано се осветява повече, когато стърчи на вън... Раздупчихме възможно най-добрия спойлер който успях да намеря... Намерих чисто нови калобрани... Нита на номера ме побъркваше... И задницата е почти готова... След това монтирах огледалата, тях също подмених, защото колата излиза с по-ръбестия модел, а по облия ми харесва доста повече... Доста трудно набавих лайстните на праговете, но вече имам 4 или 5 комплекта, подбрах най-правите и ги минахме прахово, черен сатен мат... И с това завърших едрите неща по екстериора.3 points
-
Благодаря. Идеята е много добра. Който има желание да предложи добра интериорна снимка, да я пуска смело на мейла от първия пост на тази тема.1 point
-
1 point
-
Колата се получава страхотно! Тази тема трябва да е за пример на всички, заемащи се с реставрации - обръща се внимание и на най-малките детайли! Огромно БРАВО на Коцето, и поклон! Кара ме да се усмихвам само като я гледам!1 point
-
Вчера минах преглед с мотора. Направи ми добро впечатление, че гледах всичко - снимаха рама, снимаха километраж, мериха фарове, гледаха мигачи, замериха газове, мериха спирачки, тегло на предна/задна част и габарити. Това добрата новина. Безумицата беше със снимането на рамата, защото някой не е домислил уреда и той няма как да се завре при колците на мотора, където е номера, та беше само частично сниман. Другата безумица е, че трябва да мъкна тоя голям стикер в мотора, заедно с големия талон. За щастие NC-то има място за това, ама за един спортен мотор това ще е убийствено Сега, докато пиша, се усетих, че изобщо не погледнах каква категория са му плеснали на двуколесното. Ама, толкова не ми пукаше и така сладко си говорихме с човека, че някак го забравих. По темата със стикерите и миналите преглед, кога ще станат задължителни и т.н. човека сподели, че засега нищо не е ясно и хич да не си губя времето и парите да минавам Джимнито (то е с преглед до 2023та), а да изчакам, че може и да отпаднат изискванията за стикера. Но, е още рано, евентуално другия кабинет.1 point
-
Вчера на срещата направихме няколко замервания, което даде повод да метна едно око на температурите по време на раздаването на газ. На външна температура 14,5 градуса, при колектора даде 21 градуса, т.е. само 6,5 градуса амплитуда. Говоря по време на пълно изцеждане, при скорост 230+ км.ч. Кулерът е чук ? Иначе, замерихме моята със Супърба на @Bondo (272к.с.), който в края на гонката ми направи 5 коли ?? Реално до 200 моята се държи много прилично (пак ме издърпва де), но след 200км.ч. по-голямата кубатура и турбина си казват думата. Би било интересно пак да мернем, ако превключа с Revo Switch-a на 100-октановия режим, който добавя още 20 коня, но...това ще остане в сферата на догадките, защото понастоящем колата е супер балансирана, абсолютно неразличима по поведение от автомобил, който е излязъл от завода с такъв хардуер и настройки, без да ми създава абсолютно никакви ядове и не ми се рискува, защото веднъж щракна ли я на макс, може да не искам да я връщам на ниската мощност. Малко "страх лозе пази" е положението ? п.п. преди 2 седмици, като се връщах от морето един сравнително нов CLS 63 AMG натегаше всички в дясната лента. Дойде време аз да му направя път, както и направих, но преди това върнах на 4та , с около 160км.ч. Беше интересно да направя този експеримент. Винаги го правя когато мога. Резултатът е ясен, без да има нужда да казвам, че бяхме 4ма души и пълен багажник, защото и празен да бях, резултатът нямаше да е много по-различен. Като локомотив изтегля тоя звяр1 point