Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 09/12/21 във всички области
-
7 points
-
6 points
-
6 points
-
След екстериора започнах интериора... Купих 3 кашона изолация... И започнах да лепя вратите... и след това на всякъде където сметнах за нужно... налепих найлоните на вратите... И сглобих ГЛС корите с чисто нови щипки и изтъркани и боядисани болтчета... Предполагам, че много от вас не знаят но ГЛС дръжките на вратите са гумени отливки, а на нормалната 120, са пластмасови отливки, за жалост ГЛС дръжките са много изгорели и отлепени от металната основа, за това направих компромис и сложих чисто нови пластмасови... И чисто нови задни пепелници... След това се заех с окабеляването, пуснах изцяло нова инсталация за аудиото, а Гената добави всички екстри които я различаваха от ГЛС ... След това се замислих, че на колата ще и липсва една екстра, която Боре ще ползва ежедневно за ''фазомера'', който пуши... Взех едно ЮСБ зарядно... разглобих го... разделих платките, защото там където исках да го монтирам няма място... измислих захват и залях всичко с топъл силикон... Дрънчащата жабка ме дразнеше много за това я изолирах... Залепих и мокетчето обратно, след като го изпрах... И вече Боре имаше къде да си зарежда цигарата, а портовете имат и зелена подсветка... Също така много ме дразнеше гадното цъкане на релето и неравномерното мигане на мигачите, а Гената знаеше решение... След това се заех с монтажа на задните говорители, избрахме Херц 13'. Изработих дървена кора, облякох я с мокет и я захванах зад задните седалки така, че да не се виждат и да не развалят оригиналната визия на колата... след това подготвих таблото за монтаж... Възстановихме лайстната с надписа над жабката... И го монтирах... за да мога да избера място за предната линия говорители, за тях избрахме Херц 10' за монтажа избрах стари, български, пластмасови кутии, изрязани за пищялките и им изработих удължаваща дълбочината добавка, защото не се хващаше магнита, а за място на монтаж избрах да бъдат под таблото... Смених блокиралото кранче на парното... Понеже ме карат да излизам на пазар, ще продължа разказа довечера...5 points
-
4 points
-
3 points
-
Няма Деско. Чиста задница на 120ка е. Японките нямат нищо на задната маска. Каквато и модификация да са. Само някои експортни варианти имат лайстна на задната маска и тя е във вид на фолио. Предимно изпълненията за Англия. п.п. Коцето може и англичанка да я направи Бореслава. Колко му е да изработи една такава лайстна и да скрие дупките. Няма да е лошо, мисля. Калобрана с белия надпис е най-оригинален и най-качествено изработен! Този калобран, за разлика от останалите ментаци има вградена и вулканизирана метална планка в самата гума, вътре, където са отворите за закрепване и е супер здрав. Освен това белият надпис не е бял, а слонова кост и е изработен от плат, който не знам как е залепен към гумата, но няма мърдане! Гумата ще се скъса, но плата не пада. Така е направен, защото боя в/у гума не държи! А на кой, какво му харесва е съвсем отделен въпрос. п.п. тези обяснения не се отнасят за теб, Десо.1 point
-
Бил имал мнение и колата била негова... тинтири минтири... ти си документален собственик, спонсор, водач, ползвател, архиватор-съхранител-пазител и много си слушкал, с което си заслужил да ти подарявам личния си запас от части, НО КОЛАТА НЕ Е ТВОЯ, НИТО РЕШЕНИЯТА!!! Лайстните никога не са ми харесвали хромирани, нито на тавана нито на прага, не знам в какво се изразява спора ни, като преди да си помисля за ГЛС знаех, че всичко ще е черно, колата е от последните производства и за тва се стремя към тази визия, говоря за лайстни, огледала и тн... Кефи ме как върви спора за маската, честно казано бяхме капарирали ГЛС донора с Данчо, още когато тази беше в Пловдив за боя. Нали се сещате, че не съм пропуснал тази разлика и можех да пратя маската да се боядиса и тя. Да кажем, че умишлено съм пропуснал нещата, но не е така и имам конкретна идея за тези дупки, просто имайте търпение да се "разпиша". Сега вече имам малко време да допълня темата със снимки. Освен глезотии колата имаше нужда от отстраняване на механични проблеми... за да стане боята в багажника като хората, бояджията е свалял педалбокса, след което не е обезвъздушил спирачките, имаше некви спирачки колкото да я докарам до София, но бяха зле, както и съединителя... Сменихме с Пепо, цялата спирачна течност, както и някакви дреболии по спирачната система и обезвъздушихме спирачки и съединител... След това свалих и обслужих карбуратора, че течеше на лейка, смених всичко което може да се смени... През това време, Пепо смени ауспуха... След това реших, така и така сме вече с Фаворит запалване, що да не сме с Фаворит алтернатор. Както помните според Варненските стандарти, нейния алтернатор не работи!!! Та изработих си втулки от бутален болт и го монтирах с нов ремък... оказа се обаче, че има няква драма със спирачките, защото връщайки стоп машинката ръчно, лампата на таблото изгасваше до първото докосване на педала и пак светваше. Оказа се че маншона на сервото се е извадил и натиска палеца на стоп машинката... за да го сваля трябваше да демонтирам педала на спирачката... На снимката с педала се вижда малко повърхностна ръждичка. която ме побъркваше и я обработих... След това се замислих, че винаги ме е дразнела основата на седалката в цвета на колата и поправих тая грешка... и започнах да редя изпрания мокет, но преди него смених кечетата... избрах полиестерен материал с висока плътност и 4 пъти по-дебел от оригиналните "гъби". Производителя твърди че е непромукаем, пробвах го... не пие вода! След като го положих опънах мокета... Залепих оригиналните кечета в задния багажник... Изчистих, най добрите кори на задните колонки, които открих... А Пепо реставрира максимално задната кора... и продължаваме с мноооооого дреболии от рода на емблемата на волана... За финал на дългия пост, ще отбележа, че и аз се радвам на тасчетата... за сега!!!1 point
-
Аз мисля, че за тука говориш, понеже калобраните без бял надпис по-лесно се намираха или са по-ново производство. Моите тогава ги взех от Бг. От магазина. Това винаги си е било проблем. Наистина са дефицит от край време, защото според мен, са произведени определени бройки джанти само за заводско монтиране на отделни експортни варианти. Не са били в свободна продажба. Само, ако ги свалиш от даден автомобил. Произвеждани са в Англия. Сигурно по поръчка на Шкода. Разбирам те, щото и аз бях така. Изкарах късмет. Намерих ги на един изоставен Фолксваген Бийтъл - в състояние за скрап. Те също са с такова междуболтово. Говорих със собственика и ми ги даде. Късмет. Така, че и на теб може да ти се усмихне щастието. Дано да изскочат от някъде.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Колата се получава страхотно! Тази тема трябва да е за пример на всички, заемащи се с реставрации - обръща се внимание и на най-малките детайли! Огромно БРАВО на Коцето, и поклон! Кара ме да се усмихвам само като я гледам!1 point
-
Здравейте, Доста време стана да не съм писал в темата, но всеки ден след работа влизам в гаража и работя по колата и с наближаващия събор, предпочитам да отделям време за работа, а не за писане в форума, но с изглед на натрупаната умора, днес е момента да ви запозная със свършеното до момента. Завърших всичко изцяло багажника като: Набавих чисто нова стойка, казанче, пръскалки, гумени уплътнения и шлаух, изтърках рамената на чистачките, боядисах ги и монтирах всичко. След това монтирах въздуховодите на предния капак... Освежих капака на педалбокса Изпрах ГЛС мокета, измих тапичките и всичко останало за завършването на багажника... При разглобяването на колата, се счупиха ушичките на квадратната гайка, която захваща предната решетка... Още при покупката забелязах, че стойката за реглаж на левия фар... Намерих една основа в лошо състояние и подмених само стойката... Така и така бях разглобил муцуната и подмених и мигачите с рефлекторите с чисто нови, защото старите имаха забележки... В склада ми се подмотваха и едни чисто нови фарове, наредих нови крушки на всякъде като за фара ползвах Филипс Найтбрейкър и сглобих всичко на ново със ситна решетка (не едрата с която купихме колата) След това се заех със задницата... Стоповете бяха много добри, но със забележки... Разглобих ги и възстанових покритието на рефлекторите... взех чисто нови стъкла... Обърнах стъкълцата за осветлението на номера, доказано се осветява повече, когато стърчи на вън... Раздупчихме възможно най-добрия спойлер който успях да намеря... Намерих чисто нови калобрани... Нита на номера ме побъркваше... И задницата е почти готова... След това монтирах огледалата, тях също подмених, защото колата излиза с по-ръбестия модел, а по облия ми харесва доста повече... Доста трудно набавих лайстните на праговете, но вече имам 4 или 5 комплекта, подбрах най-правите и ги минахме прахово, черен сатен мат... И с това завърших едрите неща по екстериора.1 point