Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 09/16/21 във всички области
-
@legaltk, @Алекси Георгиев, @diana_kraice, @Izolini, @chavdarlk, @Logrus, @The Best Forman, @zloQQ, @pepi и @joro-120L, Колеги, невероятни сте!!! В дни като този разбирам какво голямо богатство имам - всички вас, приятели, които със топлите си думи и страхотни пожелания направихте този празник наистина прекрасен и отново ме накарахте да се чувствам изключително приятно и да съм горд и щастлив, че познавам всеки един от вас. Благодаря ви от сърце!!!! Обещавам да изпия по една чаша за здравето на всички ви, дано не се нацоцам прекалено днес!!! НАЗДРАВЕ!!! Ето какво ми подари дъщеря ми по-рано през деня, за да ми напомни, че освен моето пръкване, преди цели 45 години, през далечната 1976 година, е имало и много по-значими и интересни събития по света и у нас.2 points
-
Днес, Рожден ден има нашият приятел и колега РусенскоВарено! Ице, не мога да вляза в твоя стил на пожелания. Той е неподражаем. За това се изискват определени дадености, които при мен липсват. Ще бъда твърде скромен и лаконичен: Да си жив и здрав, приятелю! Много радост, щастие и сбъднати мечти ти пожелавам! Весело празнуване! ?2 points
-
Ице и от мен честито и нека поне още 100 годин' да ни радваш кръчмарю златоусти ?1 point
-
Както Чаво каза - и аз няколко дена само сърчица слагам в темата, ама сега чух нещо, с което искам чичо Влади да поздравя. Малко dub core (както се шегувахме с жената) ?1 point
-
Ице, както каза Жорето - никой не може да отправя пожелания като теб! Затова ние малко по-простичко, но със същото настроение... Жив и здрав бъди, дано семейството и близките ти да ти надуват главата със смях и радост. Портфейла да ти е все пълен, за да го точат още 100 години. Пожар да гори в сърцето ти, жена ти да го гаси с целувки. Уиски да тече от всяко кранче в твоя дом, а мазето ти в шампанско да е наводнено. А сутрин, когато бързаш за работа и не намираш ключа от шкодата, пожелавам ти просто да вземеш един от 100-те, висящи в антрето, който все ще отключи някое ламбо в гаража. Наздраве!1 point
-
Така е Жоре, правилно си обяснил. Аз имам едно последно предложение- променете малко екстериора. Коце, сложи и едно 110R купе, на мен така най ще ми хареса.?1 point
-
1 point
-
При положение , че колата се прави от двама видни столични естетЕ (единия знае от къде да вземе всичко , а другия не знае какво иска) , ще се получи един уникален , български мишмаш ?1 point
-
Адаш, @РусенскоВарено (без механично отделено месо), Все така сладкодумен, усмихнат, отзивчив и т.н. Щастието си го имаш, продължавай така, бъди здрав и обичан! Да илядиш!1 point
-
1 point
-
1 point
-
@joro-120L, Жоре, сърдечно благодаря за милите думи и за прекрасните пожелания, подобно специално отношение винаги ме кара да се чувствам изключително радостен и прави празничният ден наистина приятен и незабравим. НАЗДРАВЕ!!!1 point
-
@vladkant, утре след работа ако успея да бръкна ще снимам, защото на пръв поглед не се вижда, но с напипване се стига до него. Вадиш пепелника, развиваш 4-те винта (торкс 20), вдигаш пластмасата с маншона на скоростния лост и след това вадиш основната кутия на пепелника с капака. Бъркаш навътре и зад пулта на климатроника трябва да го напипаш. Аз разкачих управлението на парното за да мога да видя нещото, което напипах. Ти си с климатроник, но принципа е същия.1 point
-
+1 Идеята на Пейо е чудесна и я подкрепям! На срещата в Пв. коментирахме евентуално посещение на НИМ, но не се ангажирахме със срокове. При всички случаи, щеше да е след Събора. Но, тъй като той отпадна, ще се радвам да се видим.1 point
-
Бил имал мнение и колата била негова... тинтири минтири... ти си документален собственик, спонсор, водач, ползвател, архиватор-съхранител-пазител и много си слушкал, с което си заслужил да ти подарявам личния си запас от части, НО КОЛАТА НЕ Е ТВОЯ, НИТО РЕШЕНИЯТА!!! Лайстните никога не са ми харесвали хромирани, нито на тавана нито на прага, не знам в какво се изразява спора ни, като преди да си помисля за ГЛС знаех, че всичко ще е черно, колата е от последните производства и за тва се стремя към тази визия, говоря за лайстни, огледала и тн... Кефи ме как върви спора за маската, честно казано бяхме капарирали ГЛС донора с Данчо, още когато тази беше в Пловдив за боя. Нали се сещате, че не съм пропуснал тази разлика и можех да пратя маската да се боядиса и тя. Да кажем, че умишлено съм пропуснал нещата, но не е така и имам конкретна идея за тези дупки, просто имайте търпение да се "разпиша". Сега вече имам малко време да допълня темата със снимки. Освен глезотии колата имаше нужда от отстраняване на механични проблеми... за да стане боята в багажника като хората, бояджията е свалял педалбокса, след което не е обезвъздушил спирачките, имаше некви спирачки колкото да я докарам до София, но бяха зле, както и съединителя... Сменихме с Пепо, цялата спирачна течност, както и някакви дреболии по спирачната система и обезвъздушихме спирачки и съединител... След това свалих и обслужих карбуратора, че течеше на лейка, смених всичко което може да се смени... През това време, Пепо смени ауспуха... След това реших, така и така сме вече с Фаворит запалване, що да не сме с Фаворит алтернатор. Както помните според Варненските стандарти, нейния алтернатор не работи!!! Та изработих си втулки от бутален болт и го монтирах с нов ремък... оказа се обаче, че има няква драма със спирачките, защото връщайки стоп машинката ръчно, лампата на таблото изгасваше до първото докосване на педала и пак светваше. Оказа се че маншона на сервото се е извадил и натиска палеца на стоп машинката... за да го сваля трябваше да демонтирам педала на спирачката... На снимката с педала се вижда малко повърхностна ръждичка. която ме побъркваше и я обработих... След това се замислих, че винаги ме е дразнела основата на седалката в цвета на колата и поправих тая грешка... и започнах да редя изпрания мокет, но преди него смених кечетата... избрах полиестерен материал с висока плътност и 4 пъти по-дебел от оригиналните "гъби". Производителя твърди че е непромукаем, пробвах го... не пие вода! След като го положих опънах мокета... Залепих оригиналните кечета в задния багажник... Изчистих, най добрите кори на задните колонки, които открих... А Пепо реставрира максимално задната кора... и продължаваме с мноооооого дреболии от рода на емблемата на волана... За финал на дългия пост, ще отбележа, че и аз се радвам на тасчетата... за сега!!!1 point
-
След екстериора започнах интериора... Купих 3 кашона изолация... И започнах да лепя вратите... и след това на всякъде където сметнах за нужно... налепих найлоните на вратите... И сглобих ГЛС корите с чисто нови щипки и изтъркани и боядисани болтчета... Предполагам, че много от вас не знаят но ГЛС дръжките на вратите са гумени отливки, а на нормалната 120, са пластмасови отливки, за жалост ГЛС дръжките са много изгорели и отлепени от металната основа, за това направих компромис и сложих чисто нови пластмасови... И чисто нови задни пепелници... След това се заех с окабеляването, пуснах изцяло нова инсталация за аудиото, а Гената добави всички екстри които я различаваха от ГЛС ... След това се замислих, че на колата ще и липсва една екстра, която Боре ще ползва ежедневно за ''фазомера'', който пуши... Взех едно ЮСБ зарядно... разглобих го... разделих платките, защото там където исках да го монтирам няма място... измислих захват и залях всичко с топъл силикон... Дрънчащата жабка ме дразнеше много за това я изолирах... Залепих и мокетчето обратно, след като го изпрах... И вече Боре имаше къде да си зарежда цигарата, а портовете имат и зелена подсветка... Също така много ме дразнеше гадното цъкане на релето и неравномерното мигане на мигачите, а Гената знаеше решение... След това се заех с монтажа на задните говорители, избрахме Херц 13'. Изработих дървена кора, облякох я с мокет и я захванах зад задните седалки така, че да не се виждат и да не развалят оригиналната визия на колата... след това подготвих таблото за монтаж... Възстановихме лайстната с надписа над жабката... И го монтирах... за да мога да избера място за предната линия говорители, за тях избрахме Херц 10' за монтажа избрах стари, български, пластмасови кутии, изрязани за пищялките и им изработих удължаваща дълбочината добавка, защото не се хващаше магнита, а за място на монтаж избрах да бъдат под таблото... Смених блокиралото кранче на парното... Понеже ме карат да излизам на пазар, ще продължа разказа довечера...1 point
-
Здравейте, Доста време стана да не съм писал в темата, но всеки ден след работа влизам в гаража и работя по колата и с наближаващия събор, предпочитам да отделям време за работа, а не за писане в форума, но с изглед на натрупаната умора, днес е момента да ви запозная със свършеното до момента. Завърших всичко изцяло багажника като: Набавих чисто нова стойка, казанче, пръскалки, гумени уплътнения и шлаух, изтърках рамената на чистачките, боядисах ги и монтирах всичко. След това монтирах въздуховодите на предния капак... Освежих капака на педалбокса Изпрах ГЛС мокета, измих тапичките и всичко останало за завършването на багажника... При разглобяването на колата, се счупиха ушичките на квадратната гайка, която захваща предната решетка... Още при покупката забелязах, че стойката за реглаж на левия фар... Намерих една основа в лошо състояние и подмених само стойката... Така и така бях разглобил муцуната и подмених и мигачите с рефлекторите с чисто нови, защото старите имаха забележки... В склада ми се подмотваха и едни чисто нови фарове, наредих нови крушки на всякъде като за фара ползвах Филипс Найтбрейкър и сглобих всичко на ново със ситна решетка (не едрата с която купихме колата) След това се заех със задницата... Стоповете бяха много добри, но със забележки... Разглобих ги и възстанових покритието на рефлекторите... взех чисто нови стъкла... Обърнах стъкълцата за осветлението на номера, доказано се осветява повече, когато стърчи на вън... Раздупчихме възможно най-добрия спойлер който успях да намеря... Намерих чисто нови калобрани... Нита на номера ме побъркваше... И задницата е почти готова... След това монтирах огледалата, тях също подмених, защото колата излиза с по-ръбестия модел, а по облия ми харесва доста повече... Доста трудно набавих лайстните на праговете, но вече имам 4 или 5 комплекта, подбрах най-правите и ги минахме прахово, черен сатен мат... И с това завърших едрите неща по екстериора.1 point
-
Дъщерята си прави разни клипчета. Това е съвсем от скоро. Тези дни е получила записа от оператора. Изпълнението е в концертна зала към църква в Цюрих. Поздрав:1 point