За протокола да завърша темата , въпреки че колата вече е представяна на Широката публика и собственика си.
В общи линии беше един скучен процес на довършване на дреболии...
Стария собственик е бил доста едър мъж и въпреки 20 000 км. които е навъртял на колата е успял да смачка дунапрена на седалката...
разглобих седалката...
Тук се включи Патрик и подари перфектен дунапрен...
И сглобих на ново седалката...
Една бърза проба на седалките с последвало одобрение (облечени са в стреч фолио, защото при разглобяването на колата бяха изпрани и прибрани в склада)
Коланчета, капачката на ръчната...
за да не се кара по чорапи, сложих ОРИГИНАЛНИ стелки...
чисто нов преден пепелник...
новото реле застана добре...
Сенниците липсваха, Данчо осигури перфектни...
Рафтчето под жабката...
Избрахме максимално ретро визията за чисто нов "касетофон" с максимално екстри...
Стария собственик беше направил дупки на праговете, през които е пръскал парафин за да съхрани колата, аз ги ползвах по същото предназначение, като изпръсках 8 флакона... (във вратите и кухините на багажника също)
Намерих прекрасни черни капачки за да запълня дупките, защото стария собственик беше ползвал тапи от стъклените шишета разредител...
Обезвъздуших охладителната система...
минах на преглед...
Докато си играя с лъскането на салона...
Данчо произведе прословутата задна табела...
След това излъсках екстериора и колата беше готова, буквално минути преди срещата на Бояна.
Исках да изненадам Боре, той не знаеше, че работя по колата и ще я завърша за срещата...
За жалост нямам снимки от срещата и реакцията му, за това ще ползвам тези от другата тема.
Ако някой е снимал, сега е момента да прикачва снимки!!!
Реакцията на Боре си заслужаваше всяка минута труд по колата!!!
И тя...
Патрик не пропусна, дори дистанционно , да връчи "ордена" традиционен за задномоторкаджията!!!
С това аз приключвам проекта.
От тук на татък, пожелавам на Боре, да ни радва редовно със снимки от приятни моменти с колата.