Здравейте, малки, големи и още по-големи, почитатели на марката и на моделите със задно разположен двигател !
Както се вижда, Бореслава вече е в прекрасен вид и официално беше представена на срещата пред НИМ в Неделя - 19 Септември 2021 година.
Всички знаете, колко много труд, части и време, а и не малко средства, бяха вложени в този "проект" !
Резултатът е повече от прекрасен, а аз ..., направо онемях, когато видях Малкия да излиза с нея от завоя преди паркинга, където я бяха скрили !
Емоциите, чувствата и мислите които нахлуха в главати ми, не подлежат на описание. Буквално ми омекнаха шенкелите
Ако нямаше толкова свидетели и не бяхме само мъже, сигурно щях да разцелувам Малкия !!!
Малък, вече стана изтъркан израз, буквално се превърна в клише, но ... Голям си !!! Много Голям !!! Много, много Голям !!!
Благодаря ти, за желанието, за вниманието, за безвъзмездния труд през всички дни, вечери, понякога и нощи, в които заряза всички свои ангажименти, спокойствие, сън, лично време и изобщо всякакъв личен живот и комфорт, в името на това, да завършиш проекта !!!
Стана малко като изказване на кифла на регионален конкурс за красота, но ..., искам да благодаря и на всички останали, замесени в осъществяването на тази моя отколешна мечта:
1. На любимият на всички, Д-р Иванов, а.к.а. Гената, а.к.а. @The Best Forman , за безвъзмездния труд по автомобила, за това че вечно беше "на линия" и готов да помогне /както и го прави, безброй пъти/, за това че... ме изтърпя да му говоря по нощите, споделям, мрънкам, или да го врънкам за какво ли не ;
2. На Данчо, а.к.а. @roodnb за желанието с което се включи в проекта, за безвъзмездния труд, за помощта и безвъзмездно предоставените, някои доста важни, търсени и ценни детайли по автомобила и разбира се за последния щрих, който скри двете дупки на задната маска, които толкова вадеха очите на всички ;
3. На Патрик, а.к.а. @SKODA 105 RS , за съветите, идеите и вярата в проекта;
4. На Марто, а.к.а. @mRt , за това че винаги беше готов и винаги помагаше с каквото може, че дори се вдигна до бояджията /в жегата в Пловдивска околия/, за да нагледа автомобила, да го наснима, да ми докладва развитието на нещата, за това че винаги с огромно желание отразяваше всичко което се случва с автомобила, но най-вече за това, че ми търпи идиотския характер ;
5. На Жоро от Пловдив, а.к.а. Аптекаря, а.к.а Морално-етичният, критичният и до болка откровен, но винаги безпристрастен стожер на задномоторната част от Шкода Клуба България, а.к.а. @joro-120L , за това че ми осигури бояджията, че контролира целия процес по боядисването, за съветите, за градивната критика, за това че бе "будната съвест" на проекта, за ... абе за всичко, той най-добре си знае;
6. На Пепо - повечето не го познавате, но това е един от най-близките приятели на Малкия, който напълно безрезервно и безвъзмездно се включваше безброй пъти, в работата по автомобила, а всяко нещо което правеше, го правеше с чувство за отговорност и изпипваше всичко. Всъщност, доста от колегите го познават - това е онзи готин пич, който така старателно работи и се грижи за автомобилите ви, в сервиза на @Pepino ;
7. На всички четящи, гледащи, пишещи, критикуващи или пък съветващи колеги от форума, които макар и не физически, допринесоха за финализирането на проекта и за неговото популяризиране.
БЛАГОДАРЯ ВИ !!!
Първи етап на проект "Бореслава", официално е приключен !!!
За втори етап, времето определено ще е следващата година, но той ще се състои предимно в "пудрене и гримиране" !
Автомобилът е цялостно завършен и сега, докато още позволява времето, ще си го карам с кеф, винаги когато мога и/или имам време. Желанието ми е огромно, а не липсват и доста желаещи да се возят, че и да го карат !
Още веднъж, БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ !!!