Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. mRt

    mRt

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      2046


  2. kukumitcin

    kukumitcin

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      831


  3. m_g

    m_g

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      242


  4. Боре

    Боре

    Организатор


    • Points

      2

    • Мнения

      2226


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/24/21 във всички области

  1. В абсолютно НЕтипичен за мен стил , просто ще пусна само няколко снимки от реакцията на @Боре при "връчването" на колата. Те говорят достатъчно...
    4 points
  2. За съжеление не успях да стигна до НИМ с колата. Тъкмо се натоварихме с хлапето да тръгваме и колата реши, че няма да пали. Започна да гърми 60А бушони само като види ключа ? Взе се решение да се пътува с друга кола и оставихме фелата да размисля. Оказа се , че имаме проблем с подгревните свещи следствие на което бушона гърмеше. За да я подкарам до сервиза изолирах "+" към свещите на същата инсталация обаче върви и плюса към помпата...на бързо пуснах един кабел от акумулатора до помпата и разбира се игра малко брейк клинер вместо старт спрей / само това имах налично / и бях отново в играта. След което последва смяна на свещи и възстановяване на инсталацията...вече всичко е чук Последва монтаж на фолио и тъй като нямам много опит в тази област , а исках да стане добре се доверих на човек, който се занимава само с това. Междувременно спойлера беше боядисан и се почна едно налагане на двата спойлера и реших, че този е нейния. След "фолирането" реших, че искам да променя още нещо, а именно халогените. Купих си жълто фолио от момчето, което прави колата и мисля, че се получи добре.
    3 points
  3. Преди кавърите - просто музика без мисъл 'как да направим голям хит и да спечелим много пари'
    2 points
  4. Захванал съм се с предните спирачки на Шкодата. Имам нови спирачни апарати Пал Чехословакия, тръбички и маркучи. И накладки чехословашко производство покрай апаратите. Реших да купя и нови дискове. По магазините (или в единствения магазин) дискове за 120 вече няма. Като няма, ще поръчаме. Та поръчах и ми доставиха дискове на марката Брембо, както и накладки Феродо Премиер. Специално за Феродо Премиер имам опит покрай Жигулите - там няма забележка. [url=https://pichost.name/image/BIF4X][img]https://pichost.name/images/2021/09/24/ee385fb0817521f027e2ded3e78e7633.jpg[/img][/url] Иначе, Шкодата уверено си се движи. От пролетта на миналата година е навъртяла над 10000км основно съботно - неделни. Това са по 7000 на година. Горе долу прави 1/3 или 1/4 от километрите на новата кола, която карам ежедневно. Шенкелите ги гресирам с може би най-доброто възможно на Мобил. Тази синя грес не реагира с вода и се ползва за най-тежки експлоатационни условия. Окачването на Шкодата е в отлично състояние и ми се ще да си остане в такова, въпреки, че си я карам бая активно. Същата ползвам и за Волгата ми например. Тази година на нея й сложих нови шенкели, резбови втулки, амортисьори отпред и отзад, лагери, нови втулки на паразитния хебел, абе всичко износено ново. Синя грес, реглаж и вози фантастично. Та това е греста: [url=https://pichost.name/image/vUNLT][img]https://pichost.name/images/2021/06/25/f1e7b7eceb071f478c2d2c82eaefc68d.jpg[/img][/url] И по темата разходки - ето ни на пътя между Роман и Мездра: [url=https://pichost.name/image/v33hO][img]https://pichost.name/images/2021/09/02/d1ef1f0a308356cb642686786a5b04a4.jpg[/img][/url] Търся семерингите на предните главини и авентуално лагерите!
    2 points
  5. Здравейте, малки, големи и още по-големи, почитатели на марката и на моделите със задно разположен двигател ! Както се вижда, Бореслава вече е в прекрасен вид и официално беше представена на срещата пред НИМ в Неделя - 19 Септември 2021 година. Всички знаете, колко много труд, части и време, а и не малко средства, бяха вложени в този "проект" ! Резултатът е повече от прекрасен, а аз ..., направо онемях, когато видях Малкия да излиза с нея от завоя преди паркинга, където я бяха скрили ! Емоциите, чувствата и мислите които нахлуха в главати ми, не подлежат на описание. Буквално ми омекнаха шенкелите Ако нямаше толкова свидетели и не бяхме само мъже, сигурно щях да разцелувам Малкия !!! Малък, вече стана изтъркан израз, буквално се превърна в клише, но ... Голям си !!! Много Голям !!! Много, много Голям !!! Благодаря ти, за желанието, за вниманието, за безвъзмездния труд през всички дни, вечери, понякога и нощи, в които заряза всички свои ангажименти, спокойствие, сън, лично време и изобщо всякакъв личен живот и комфорт, в името на това, да завършиш проекта !!! Стана малко като изказване на кифла на регионален конкурс за красота, но ..., искам да благодаря и на всички останали, замесени в осъществяването на тази моя отколешна мечта: 1. На любимият на всички, Д-р Иванов, а.к.а. Гената, а.к.а. @The Best Forman , за безвъзмездния труд по автомобила, за това че вечно беше "на линия" и готов да помогне /както и го прави, безброй пъти/, за това че... ме изтърпя да му говоря по нощите, споделям, мрънкам, или да го врънкам за какво ли не ; 2. На Данчо, а.к.а. @roodnb за желанието с което се включи в проекта, за безвъзмездния труд, за помощта и безвъзмездно предоставените, някои доста важни, търсени и ценни детайли по автомобила и разбира се за последния щрих, който скри двете дупки на задната маска, които толкова вадеха очите на всички ; 3. На Патрик, а.к.а. @SKODA 105 RS , за съветите, идеите и вярата в проекта; 4. На Марто, а.к.а. @mRt , за това че винаги беше готов и винаги помагаше с каквото може, че дори се вдигна до бояджията /в жегата в Пловдивска околия/, за да нагледа автомобила, да го наснима, да ми докладва развитието на нещата, за това че винаги с огромно желание отразяваше всичко което се случва с автомобила, но най-вече за това, че ми търпи идиотския характер ; 5. На Жоро от Пловдив, а.к.а. Аптекаря, а.к.а Морално-етичният, критичният и до болка откровен, но винаги безпристрастен стожер на задномоторната част от Шкода Клуба България, а.к.а. @joro-120L , за това че ми осигури бояджията, че контролира целия процес по боядисването, за съветите, за градивната критика, за това че бе "будната съвест" на проекта, за ... абе за всичко, той най-добре си знае; 6. На Пепо - повечето не го познавате, но това е един от най-близките приятели на Малкия, който напълно безрезервно и безвъзмездно се включваше безброй пъти, в работата по автомобила, а всяко нещо което правеше, го правеше с чувство за отговорност и изпипваше всичко. Всъщност, доста от колегите го познават - това е онзи готин пич, който така старателно работи и се грижи за автомобилите ви, в сервиза на @Pepino ; 7. На всички четящи, гледащи, пишещи, критикуващи или пък съветващи колеги от форума, които макар и не физически, допринесоха за финализирането на проекта и за неговото популяризиране. БЛАГОДАРЯ ВИ !!! Първи етап на проект "Бореслава", официално е приключен !!! За втори етап, времето определено ще е следващата година, но той ще се състои предимно в "пудрене и гримиране" ! Автомобилът е цялостно завършен и сега, докато още позволява времето, ще си го карам с кеф, винаги когато мога и/или имам време. Желанието ми е огромно, а не липсват и доста желаещи да се возят, че и да го карат ! Още веднъж, БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ !!!
    2 points
  6. Браво хора,евала. Браво на Коце. Коце, искрено ти желая така бляскаво да завършиш и 110-ката. Гледам с наслада снимките и страшно много ви се радвам. А табелката отзад - никога не я махайте, страхотна е. Много приятни моменти и километри пожелавам на Боре с Шкодата, в което впрочем не се и съмнявам, имайки предвид каква е колата.
    1 point
  7. Добре дошъл! Страничните въздушни възглавници отпред са серийни при всички Октавии 2 (поне при FL). Калъфи на предните седалки може да се поставят, но трябва да са такива, които да не пречат на отварянето на възглавниците (не дай си Боже). Аз препоръчвам да са такива, които само се слагат отгоре, а не се нахлузват. В Aliexpress има голямо предлагане на модели, като дори тези, които се нахлузват (покривайки цялата седалка), са предвидени за въздушни възглавници. Цените, обаче, не ми се струват особено изгодни..., а като добавим и последните промени по вноса на стоки от трети страни (конкретно, Китай)... Разбира се, постелки може и всеки сам да си направи - плат, дунапрен и шевна машина!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.