Здравейте!
От четири години карам Рапид 1.4TSI 7DSG.Навъртял съм към 110хкм.Доволен съм като цяло от колата.Преди около 3 месеца след работа, беше валяло и колата не искаше да запали.Върти, а не пали.На другата сутрин запали от първия път.Грешки нямаше записани.На следващата сутрин угасна в движение, успях да я запаля и леко, леко я закарах до Еуратек-Дружба София.Там....падна лека драма, като обещаха евентуално същия ден да я проверят.Към края на деня ми се обадиха, че нищо не намират, и че свещите са за смяна.Смениха свещите срещу порядъчна сума.И така два месеца и половина никакви проблеми.Една сутрин(точно когато най-много ми трябваше)пак същото.Бях вече по погледнал това, онова.Извадих маркуча от помпата за високо налягане, давам контакт и няма бензин, и помпата не се чува.Стигнах до бензиновата помпа, закачих се с прибор на конектора на помпата и ...напрежение се появи и бензин в шишето при двигателя потече.Поставих маркуча и ....запали.След две сутрини - влажно и по-студено - не иска да пали.Вдигнах седалката, чукнах 2-3 пъти помпата и запали.Поради различни "високо квалитетни" мнения, реших да ми сменят помпата в сервиз.Но както знаете всички - в сервиза се изгавриха.Счупиха капака, който е над капака.Нямам думи!След два дни си взех помпата и си я смених сам.Единствено има разлика около 10l в горивомера.След оше няколко дни колата пак не искаше да запали.Закачих се пак прибора на помпата(при поставен конектор).Отначало нямаше напрежение, след няколко давания на контакт се появи 7,8 V, и колата запали.После напрежението падна до 4,4 V, но колата работеше и я карах.Вече бях си купил Skod Rapid Workshop Manual 2011.Реши, че този модул преди помпата J538 е за смяна, заради това което съм измерих.
В Workshop Manual не пише да се мери с обикновен прибор.По-късно в един онлайн Workshop Manual за Ауди видях, че това което измерих е нормално.Просто модула J538 когато дам на контакт сутрин, когато е влажно и студено, не пуска напрежение към помпата.Смених модула и вече една седмица нямам проблеми.