Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      7439


  2. Алекси Георгиев

    Алекси Георгиев

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      1308


  3. BlackSpot

    BlackSpot

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1463


  4. airdimovI

    airdimovI

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      3


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/28/21 във всички области

  1. Нещо може ли да споделя - от зората на тинейджърските ми години... Щото аз, за разлика от Ицо съм настроен 90' сетарски Не знам колко от вас си спомнят тази банда или просто са запомнили няколко хита, но на мен, като цяло са ми много присърце и в голяма степен приятно сантиментални. ?
    2 points
  2. Здравейте! От четири години карам Рапид 1.4TSI 7DSG.Навъртял съм към 110хкм.Доволен съм като цяло от колата.Преди около 3 месеца след работа, беше валяло и колата не искаше да запали.Върти, а не пали.На другата сутрин запали от първия път.Грешки нямаше записани.На следващата сутрин угасна в движение, успях да я запаля и леко, леко я закарах до Еуратек-Дружба София.Там....падна лека драма, като обещаха евентуално същия ден да я проверят.Към края на деня ми се обадиха, че нищо не намират, и че свещите са за смяна.Смениха свещите срещу порядъчна сума.И така два месеца и половина никакви проблеми.Една сутрин(точно когато най-много ми трябваше)пак същото.Бях вече по погледнал това, онова.Извадих маркуча от помпата за високо налягане, давам контакт и няма бензин, и помпата не се чува.Стигнах до бензиновата помпа, закачих се с прибор на конектора на помпата и ...напрежение се появи и бензин в шишето при двигателя потече.Поставих маркуча и ....запали.След две сутрини - влажно и по-студено - не иска да пали.Вдигнах седалката, чукнах 2-3 пъти помпата и запали.Поради различни "високо квалитетни" мнения, реших да ми сменят помпата в сервиз.Но както знаете всички - в сервиза се изгавриха.Счупиха капака, който е над капака.Нямам думи!След два дни си взех помпата и си я смених сам.Единствено има разлика около 10l в горивомера.След оше няколко дни колата пак не искаше да запали.Закачих се пак прибора на помпата(при поставен конектор).Отначало нямаше напрежение, след няколко давания на контакт се появи 7,8 V, и колата запали.После напрежението падна до 4,4 V, но колата работеше и я карах.Вече бях си купил Skod Rapid Workshop Manual 2011.Реши, че този модул преди помпата J538 е за смяна, заради това което съм измерих. В Workshop Manual не пише да се мери с обикновен прибор.По-късно в един онлайн Workshop Manual за Ауди видях, че това което измерих е нормално.Просто модула J538 когато дам на контакт сутрин, когато е влажно и студено, не пуска напрежение към помпата.Смених модула и вече една седмица нямам проблеми.
    1 point
  3. Преди 4 години, когато застудееше яко през зимата и колата останеше навън за час-два, отказваха централното заключване и стъклата на двете десни врати. При положителни температури проблема изчезваше. Предположих, че модула в предната врата е дал фира. Той управлява и задната от същата страна. Свалих го и го занесох на Пепи. Нямам идея какво е правил по него, но след неговата намеса и на северния полюс да ида, проблема от тогава го няма. Не бях карал колата 2 седмици. Отваряйки шофьорката врата ми направи впечатление, че не светна плафона в купето. Не светна и осветлението в долната част на вратата. Дадох на контакт - нищо не се случи. Ясно, акумулатор. Смених го. Отварям шофьорската врата, пак нищо не светва. Гледам макси дот-а - работи, но не отразява отварянето на вратата. Пробвам да заключа от дистанционното - заключват се само десните врати. Стъклата на десните врати работят, но само ако ги управляваш от съответните врати. От шофьорската не тръгват, от нея не мога да управлявам и страничните огледала, както и подгрева в тях. За капак на всичко не работеше и мигача в шофьорското огледало, а ключалката в багажника сработваше когато си поиска (заради централното заключване). Закачих Vag-Com и видях грешката - няма комуникация с модула в шофьорската врата, а от там няма комуникация и със задна лява врата. Първо прегледах бушоните - всички бяха здрави. Викам си, явно е прекъснат някой кабел в маншона при колонката на шофьорската врата. Разглобявам вратата, кабелите в маншона са здрави. Видях, че всички отиват към модула във вратата, включително захранването на огледалото, подгрева и мигача в него. Кофти работа. Модули втора употреба на пазара почти няма, а нов е ХХХ пари. Свалих модула и го дадох на Пепи. Отново нямам идея какво е правил, но проблема се оказа точно в него. И сега отново всичко работи така, както трябва. Та така. Голямо благодаря на Пепи. За пореден път доказа, че може да оправи това, което мнозина не умеят. Респект и поклон за което
    1 point
  4. Юли в момента ми е много много прясно и за сега не бих си го причил пак Може би след време (като леко променя и олекотя снаражението), след като колена, стави и ходила се възстановят, даже се пазя все още от футбол, понеже са ми доста набити възглавничките хаха. Да прав си не споменах наистина за животните, срещнахме разбира се, все пак сме в техния свят - 3 кошути наведнъж, на няколко пъти и костенурки, чухме виене на елени около Пеещите скали преди х. Мазалат, чувахме чакали, няколко смока, две много много малки, мисля че бяха усойници, но аз изпитвам ужас и не спрях да ги гледам толкова, колкото другите За прасетата, чуваха се разни по-едри неща, но може би сезона за тях, сега започва. Понеже едното момче се занимава с "Мечешки истории" (някой ако се интересува, може да прегледа с какво се занимава организацията ), на доста пъти разпознаваше биологичните остатъци от мечета и по-възрастни екземпляри, но за щастие не ги срещнахме. Като цяло наистина вдигахме шуп при по-ранните тръгвания, особено когато бяха в гората. За сметка на липсата на срещи с мечки, мога да кажа, че доста им поизядохме от къпините по пътя, доста добре ни регенерираха
    1 point
  5. Автомобила е в добро състояние карам го всеки ден, но гаража, който ползвам идва малък за Фелицията и Аудито...работата ми вече е на 3км от вкъщи и се кара предимно на къси разстояния. Цената е 6800лв. Възможен е бартер за Октавия 1 хечбек . Малко инфо за колата : Премахнати са вихровите клапи и DPF-a. Катализатора не е пипан ! Маслото на кутията и задния диференциация е на 30 000км. Преди 4500км са сменени предните амортисьори, тампони стаб щанга и биалетки. Преди 3000км масло, маслен, въздушен и горивен филтър. Интериора и екстериора са в добро състояние без фрапантни забележки. Не е S-line, няма всички екстри и не е топ състояние, всички други екстри с които разполага колата работят. Километража показва 208500км , като на всички е ясно, че не са толкова. Забележки : Копчето за ръчната е за смяна / давам ново / , тавана е почна да провисва на места, задни дискове и накладки скоро трябва да се сменят . Задните гуми са за смяна, защото са криви...преди месец намерих колата с две нарязани гуми. Имах налични на същия размер, но се оказаха криви . Оглед по всяко време за град Пловдив.
    1 point
  6. Ей тъй става - пускаш колата за продажба и започваш да ходиш пеша ? Сега сериозно - поздравления , че си устискал да тръмбоваш толкоз километри , но мен ме глобди нещо друго - тоз маршрут възможен ли е с колело или горите са гъсти ?
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.