Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. nesor

    nesor

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      131


  2. shaft

    shaft

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5536


  3. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2866


  4. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      5639


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/26/21 във всички области

  1. Проблема разрешен! Преди години ми кипя акумулатор. Оказа се, че е залял силовия кабел към стартера, който е бил със спукана изолация. В последствие кабела силно се е окислил под изолацията, и е намаляло сечението му. Подменен е, и от тогава върти и пали по часовник! Лека и безаварийна!
    2 points
  2. Да, влачим и големият картон. Аз го сгънах на 6 и го бухнах в портфейла там, където седеше малкия. Дали става нещо от него като се разгъне...не ме е*е.
    1 point
  3. Да и аз го чух това, че камерата щяла да гледа по номер, а не знаела кой е този мъж, "грозния чаршаф", и как да си приказва с него (а уж знаеше езици, ама нейсе). ? Миналата седмИца минах на преглед фОбията. От ГТП-то ми казаха, че трябвало да си нося и големия "ГТП-талон", който досега стоеше вкъщи, защото имаше малък такъв (вече няма), тъй като можело при проверка да го поискат!?!?! Божей... вересиите И тук отново се връщаме на това, че няма устройства, няма кой да проверява какво е закодирано в "стикера" и за чий се прави това нещо - дали пък не се прави за "наши ора" с мобилни играчки, които да си сканират по-лесно някакви неща за собственика според автомобила. Правил съм приложение за застрахователна компания, която според написване на номер на кола, апашът да си проверява, дали колата не е с каско в съответната компания и да не чупи "джама", да я пропусне. Всичко има на този свят.
    1 point
  4. Реших да драсна тук, понеже редовно си кореспондирам с новия собственик на колата и човека ми праща снимки от разходките из България с нея. Не го слуша много главата и обръща повече от нормалното внимание на L&K-то. Обикаля много из Бг само и единствено за кеф. Вече е над 350К, като само този летен сезон е минал над 15 хиляди в разходки и Родината. Ремонтирана горивната помпа, сменени са предни главини и още някакви малко чарколя. Общо взето - нищо фрапантно имайки предвид, че колата стана на 21 години и над 350К. Не създава грижи, даже много слуша и скоро се е сдобила с комплект оригинални за модела джанти. Даже от фейслифта на L&K - по-тъмните. Моите ги свиха от гаража ми преди да я продам, с нови гуми на тях... Оправил е микроключетата - болната тема заедно с механизмите на стъклоповдигачите при О1. Сменил е наклоните във вратите. Предното стъкло също е подменено, че бая бой беше изяло при мен покрай келешлъка ми относно бързото каране. Боядисал е предната броня, решетката... Абе вкарал я е в перфектно здраве! Освен т'ва е изчистил и направил като нов, светлия кожен салон на колата. Пипкава работа, но като човек я прави с любов - всичко се случва по най-добрия начин. Колата в момента е в перфектно състояние! Много се радвам, че попадна в добри ръце и вижда доста по-добър стопанин от мен в лицето на Ванката! Тази година нещо не смогнах да се организираме, ама догодина ако всичко върви безгрижно - ще я взема (ако я даде, хахаха) за еднодневно каране. Ей така, да си припомня прекрасните 16 години с колата в която и днес като се кача в нея ми става драго на душата.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.