Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Ooo_Pepi

    Ooo_Pepi

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      5


  2. PSG

    PSG

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      44


  3. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      9841


  4. kukumitcin

    kukumitcin

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      829


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/14/21 във всички области

  1. С някои колеги вече се познаваме от "другия" форум, но реших да се регистрирам и тук. Кажете "здрасти" на мен и моя ски/сърф Йетимобил!
    2 points
  2. Като започнат да вдигат гаражите , какви неща излизат ?
    1 point
  3. 120-ска с DSG правена ли е? Направо скачаме на 7ма предавка Пъзелът се нарежда, от няколко дни съм горд притежател на два комплекта стъкла за мигачи за предна броня - бели и опушени. Както съм споменавал, оранжевата оптика ми бърка в здравето на каквато и да е кола, затова и тук ще бъде премахната, пък и с бяло/черно седи много по-изчистено. Преди да се намерят чисто новите стъкла, смятах, че няма откъде да се появят, и сътветно направих опити да си ги принтирам на 3д принтера. Направих модел, поиграх си със вътрешната структура, с процента на пълнеж, общо взето няколко нощи отидоха в заигравки След като се материализираха, като форма и размери станаха перфектни, но материалът не беше достатъчно прозрачен. Въпреки всичко, са годни за употреба, със силна светодиодна крушка ще светят не по-зле от оригиналните, да не кажем, че ще са и по-добре, заради дифузираната светлина от матираният материал. Ето все пак и на тях няколко снимки, да добиете представа какво творих: При направата им нарочно снимах едно клипче от програмата, която отпечатва на 3Д принтера, за да добиете по-ясна представа как точно се случват нещата, и как се материализира 3Д моделът, тъй като не един или двама проявиха интерес и питаха как точно работи технологията. Ето как - слой по слой, дюзата нанася разтопена пластмаса и катери нагоре "етаж по етаж": Направих 6-7 опита, всеки следващ по-успешен, но въпреки всичко не ми допадаха на 100% и не смятах да ги използвам. Може би, ако намеря по-транспарентен материал, но засега няма, пробвах с 3 различни, разлика няма. Както и да е, да затворя скобата за сравнително неуспешният ми опит да си направя стъкла. Продължавам по същество. Благодарение на г-н Патрик, също така познат като @SKODA 105 RS(дълбок поклон!), се отвори възможност за поръчка на нови стъкла. Без да се чудя и да се мая, веднага поръчах 2 комплекта - бели и опушени. На снимки изглеждаха прекрасно, на живо - още по-прекрасно: Кола готова може и да нямам още, както и читава, или поне измита предна броня, но сърце юнашко не трае, и веднага се наложиха проби: Резултатът е повече от прекрасен. Определено много ми харесва как стои, особено бялото стъкло. Смятам, че именно то по-добре ще пасне на цялостната визия на колата, когато всичко се сглоби, но тъй като още не съм решил как точно ще са направени фаровете, си оставям и опушените като алтернативен избор. Кой знае, на края може и те да паснат по-добре Нещото, което се знае със сигурност е, че задължително ще бъдат запечатани самите стъкла. Дали с UV фолио, дали лакирани - още не съм решил, но със сигурност ще ги запечатам, да не пожълтяват с времето.
    1 point
  4. Реших да драсна тук, понеже редовно си кореспондирам с новия собственик на колата и човека ми праща снимки от разходките из България с нея. Не го слуша много главата и обръща повече от нормалното внимание на L&K-то. Обикаля много из Бг само и единствено за кеф. Вече е над 350К, като само този летен сезон е минал над 15 хиляди в разходки и Родината. Ремонтирана горивната помпа, сменени са предни главини и още някакви малко чарколя. Общо взето - нищо фрапантно имайки предвид, че колата стана на 21 години и над 350К. Не създава грижи, даже много слуша и скоро се е сдобила с комплект оригинални за модела джанти. Даже от фейслифта на L&K - по-тъмните. Моите ги свиха от гаража ми преди да я продам, с нови гуми на тях... Оправил е микроключетата - болната тема заедно с механизмите на стъклоповдигачите при О1. Сменил е наклоните във вратите. Предното стъкло също е подменено, че бая бой беше изяло при мен покрай келешлъка ми относно бързото каране. Боядисал е предната броня, решетката... Абе вкарал я е в перфектно здраве! Освен т'ва е изчистил и направил като нов, светлия кожен салон на колата. Пипкава работа, но като човек я прави с любов - всичко се случва по най-добрия начин. Колата в момента е в перфектно състояние! Много се радвам, че попадна в добри ръце и вижда доста по-добър стопанин от мен в лицето на Ванката! Тази година нещо не смогнах да се организираме, ама догодина ако всичко върви безгрижно - ще я взема (ако я даде, хахаха) за еднодневно каране. Ей така, да си припомня прекрасните 16 години с колата в която и днес като се кача в нея ми става драго на душата.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.