Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      9

    • Мнения

      7038


  2. PSG

    PSG

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      44


  3. Katani

    Katani

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      1


  4. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      2

    • Мнения

      782


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/16/21 във всички области

  1. Ето така, безцелно и за удоволствие, обичаме да си се возим из България.
    9 points
  2. Може би за последно тази година, разходих старите кокали из пловдивските улици
    2 points
  3. Подреждайки снимките за текущия пост забелязах, че го пускам точно 6 месеца след последния. За тези 6 месеца знаете, че не съм почивал много, а се занимавах с Бореслава до края на Септември. След всички дейности по Бореслава, гаража ми беше умопомрачителен...разпиляни части, които не са влезнали в употреба или са били дублирани, инструменти на всякъде, по едно време ми "свършиха", толкова не намирах нищо. Влезнах огледах се а 110ката беше буквално превърната в склад и от нея се виждаха едва 10-15%, почесах се по празната глава и си казах няколко дни почивка. На втория ден почивка влезнах и започнах да подреждам и целия процес отне около 12ч. На следващия ден се заех с довършването на предния кош. Ако не помните, бях монтирал радиаторите, и започнах да мисля над преградата зад тях, която отделя багажното отделение. Повечето от вас знаят, каква е схемата при 130RS. Там въздуха влиза през радиатора и излиза през решетка на предния капак. Снимката е на Кранка от 130RS a. Да ама не има няколко минуса... 1. Водата тече на пода на багажника, а точно там се държи стойката на резервоара, а тя държи и моста. 2. Разговарях с Анастас, който има опит с отвори на капака. Та той каза, че лятото целия топъл въздух влиза през отворения прозорец в купето, а моята кола ще е возене не за писта и планински. 3. Багажник липсва, а за мен е важен, щот обичам да си карам колите на дълго. 4. Някак си не си представям сериен автомобил в който си виждам "карантията" на колата в багажника. След толкова минуси единствения плюс е, че въздушната струя натиска предницата. Помислих малко и реших, въздушния поток отива на долу, както е при 120 и започнах да оформям с картон преградата... Оставащото пространство е точно колкото при 120... А при отворен капак, изглежда добре... И го изработих от метал... За жалост за резервоар остава двойно по-малко пространство, въпреки това взех един стар под от 100 Започнах прекрояването... На тази снимка личи с колко съм стеснил пода Респективно и резервоара... За жалост обема на резервоара по този начин е едва около 10л. Замисляйки се, при 130RS резервоара се качва на горе за да достигне заветните 45-50л. При мен толкова няма да са необходими, също така и са невъзможни заради огромното серво и помпа. Поради тези причини, реших да повдигна по-голямата част от резервоара, като така подминавам леко 30те заводски литра на 110R Тази част от пода застана добре в багажника според мен... Споделял съм ви преди време, че ще местя тежести над предната ос, за да се доближа максимално до 50х50% разпределение на масите. По някога разбирам нещата прекалено буквално и реших, че мястото на акумулатора е точно върху моста. Не само че там смятам че ще е най-здравата част, не само че е защитен при евентуален удар, а и само там остана място. Така и така не бях направил пода под сервото, та изработих и двете... Смятам, че нещата взеха да се подреждат в коша, но има дооооста работа още. На този етап, просто изяснявам картинката, кое къде ще стои... Знаете, че очаквам мнения и критики!!! До тук... Пари: 6946лв.+ 50лв (ламарина, абкант, дискове за флекс) = 6996лв Часове труд (който не е заплатен): 558+32=590ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: Пода на багажника е 500лв.(без доставка) а кутията за акумулатора е 120лв. поради факта, че ползваните са втора употреба, да кажем на половината. 1040лв+310лв.=1350лв.
    1 point
  4. Мина Виденовата криза, сега дойде време за Кирчовата криза. На бъргарина му дай да вярва в месии и утопии, той с това се храни иначе ши умре от глад. Години наред се вкарват една камара простаци в парламента и за себе си се убедих, че сме прост народ, ама то къв"то народа, таквиз и управляващите. С една дума баланса го има, значи всичко е ок.?
    1 point
  5. Добър вечер, уважаеми зрители, спите ли ?!? Искам да изразя искрените си съболезнования, на почитателите на Дългия вожд, застанал като същи Матросов, да брани Суверена !!! Уви, също като него, Дългия падна безславно … Язък ! Суверенът - тоже ! Сега, новият месия - Киро Честното, ще ви поведе в лютата реваншистка битка с Чепинския Змей, пардон - с банкянския … Поклон и към всички протестъри, фенове на Пчеличката Мая и сухоземния червей, пардон - пират, с вид на талибан, славно превзел плаж “Росенец” … Уважаеми наивници, да ви е честит предстоящият алъш-вериш с депутатски гласове и коалиции сключени в името на кокала, умело воден от военно-въздухарския хермафродит /горе-долу мъжка визия и категорично женски характер/, пардон - хореограф, преборил се от раз с Преателя и готвещ се за последна битка с Ректора … Добър вечер, уважаеми зрители, спите ли ?!? Що ли питам, вие сте в клинична /мозъчна/ смърт …
    1 point
  6. С някои колеги вече се познаваме от "другия" форум, но реших да се регистрирам и тук. Кажете "здрасти" на мен и моя ски/сърф Йетимобил!
    1 point
  7. Благодаря! Така изглежда коша и на другия ми автомобил, на предишните също изглеждаха така. Между другото моторът не иска много чистене, за да се поддържа в подобен вид. Ако периодично му удряш по едно парцалче докато си проверяваш течностите ще изглежда така, не се цапа много. Живея в София и колата се кара предимно тук, сто процента сме се засичали някъде по светофарите. Фейсовите Йетита не сме чак толкова много, макар че започнаха да се появяват. Даже имам един поне един двойник в София (а май са дори два). Ако ме видиш някъде - свирни! За година и 20,000км. на борда нямам съществени проблеми освен един думнал лагер главина. Надявам се и занапред да е така.
    1 point
  8. Не знам вече за кой път, но пак да си кажа: "Благодаря!" След смяната на задните накладки на служебния Опел и преди т'ва подмяна на дискове и накладки на оборотния vRS с който обикалях 2 седмици, дойде време и за моите спирачки. Понеже няма как да остана без кола през седмицата, а и графика при Пепи е, меко казано, пълен, единствено възможния вариант беше да подменим накладките през уикенда. @The Best Forman го замъкнах на сила в неделя следобедно до подемника в сервиза. Оказа се, че му загубих деня и постудува заради мен, защото мислех, че @Pepino има ангажименти. В крайна сметка, колата си получи пълният комплект накладки с до блясък изчистени главини и болтове, медна грес навсякъде, където бе нужно и...абе, перфектна работа с 2 думи ѝ се случи! А накрая, понеже си бях взел и зимните гуми, и те "намазаха"! Почистени от мизерията и напомпани перфектно, се качиха на колата и вече всичко е готово за зимата! Големи благодарности на тези двамата, че отделиха време в неделя за моите глупости! За пореден път се убедих, че покупката ми на Шкода през 2002-а година е била много ценна! Освен, че ми доставя ежедневно удоволствие от ползването на тази безпроблемна кола, ме срещна с еб@ти готините хора! Клиширано е, ама си е привилегия да Ви познавам!
    1 point
  9. Един поздрав за всички , с пожелания за лека и ползотворна седмица!
    1 point
  10. До "ВСИЧКИ" - Ето няколко Снимки и от мен:
    1 point
  11. Йей, страхотно изглежда! Някой си е направил труда даже и двигателят да лъщи (моето под капака е доволно прашасало, за 5.5-те години, които го имам и в които никога не съм съм бърсал под капака). Много безаварийни пътувания и приключения ти желая с тази красавица! I Yeti
    1 point
  12. Боре, не трябваше да зачекваш темата. Мислих си, че хората имат акъл... Нямат. Мислих си, че са разбрали, че месиите много бързо си показват рогата. Не са. Мислих си, че няма да се вържат на човек предал всички и докарал страната до печални рекорди и предал всички с които се е забъркал. ОбъЛкал съм се. Но си прав - в клинична смърт сме. Мислещите не гласуват, гласуващите не мислят
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.