Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 11/17/21 във всички области
-
6 points
-
6 points
-
Подреждайки снимките за текущия пост забелязах, че го пускам точно 6 месеца след последния. За тези 6 месеца знаете, че не съм почивал много, а се занимавах с Бореслава до края на Септември. След всички дейности по Бореслава, гаража ми беше умопомрачителен...разпиляни части, които не са влезнали в употреба или са били дублирани, инструменти на всякъде, по едно време ми "свършиха", толкова не намирах нищо. Влезнах огледах се а 110ката беше буквално превърната в склад и от нея се виждаха едва 10-15%, почесах се по празната глава и си казах няколко дни почивка. На втория ден почивка влезнах и започнах да подреждам и целия процес отне около 12ч. На следващия ден се заех с довършването на предния кош. Ако не помните, бях монтирал радиаторите, и започнах да мисля над преградата зад тях, която отделя багажното отделение. Повечето от вас знаят, каква е схемата при 130RS. Там въздуха влиза през радиатора и излиза през решетка на предния капак. Снимката е на Кранка от 130RS a. Да ама не има няколко минуса... 1. Водата тече на пода на багажника, а точно там се държи стойката на резервоара, а тя държи и моста. 2. Разговарях с Анастас, който има опит с отвори на капака. Та той каза, че лятото целия топъл въздух влиза през отворения прозорец в купето, а моята кола ще е возене не за писта и планински. 3. Багажник липсва, а за мен е важен, щот обичам да си карам колите на дълго. 4. Някак си не си представям сериен автомобил в който си виждам "карантията" на колата в багажника. След толкова минуси единствения плюс е, че въздушната струя натиска предницата. Помислих малко и реших, въздушния поток отива на долу, както е при 120 и започнах да оформям с картон преградата... Оставащото пространство е точно колкото при 120... А при отворен капак, изглежда добре... И го изработих от метал... За жалост за резервоар остава двойно по-малко пространство, въпреки това взех един стар под от 100 Започнах прекрояването... На тази снимка личи с колко съм стеснил пода Респективно и резервоара... За жалост обема на резервоара по този начин е едва около 10л. Замисляйки се, при 130RS резервоара се качва на горе за да достигне заветните 45-50л. При мен толкова няма да са необходими, също така и са невъзможни заради огромното серво и помпа. Поради тези причини, реших да повдигна по-голямата част от резервоара, като така подминавам леко 30те заводски литра на 110R Тази част от пода застана добре в багажника според мен... Споделял съм ви преди време, че ще местя тежести над предната ос, за да се доближа максимално до 50х50% разпределение на масите. По някога разбирам нещата прекалено буквално и реших, че мястото на акумулатора е точно върху моста. Не само че там смятам че ще е най-здравата част, не само че е защитен при евентуален удар, а и само там остана място. Така и така не бях направил пода под сервото, та изработих и двете... Смятам, че нещата взеха да се подреждат в коша, но има дооооста работа още. На този етап, просто изяснявам картинката, кое къде ще стои... Знаете, че очаквам мнения и критики!!! До тук... Пари: 6946лв.+ 50лв (ламарина, абкант, дискове за флекс) = 6996лв Часове труд (който не е заплатен): 558+32=590ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: Пода на багажника е 500лв.(без доставка) а кутията за акумулатора е 120лв. поради факта, че ползваните са втора употреба, да кажем на половината. 1040лв+310лв.=1350лв.6 points
-
5 points
-
Привет ! Общото между двата е, че са Касио - надеждни и дуракоустойчиви, от най-евтиния до най-скъпия модел. Кварцов механизъм /батерия с живот 2-3 години/. За парите си, дават много - метален корпус и верига. От двата, бих избрал втория, защото стъклото /ако е вярно/ е сапфир, а на първия е минерално. По красиво и по-трудно нараняемо /драскаемо/. Обаче, идиотите от VIP-watches дават много странна информация за размерите… Първият, е 36-39 мм, вторият - 40-43 мм / предполагам че имат предвид с и без коронка, но пак не е сигурно/, което ги прави мнооого различни - първият за мен е направо дамски размер, вторият е ОК. Но, зависи твоята китка колко е голяма. Така или иначе, ще ги мериш и ще решиш. Аз обаче, не бих ги купил веднага. В момента, в Емаг в този ценови клас, предлагат поне 50-60 модела Касио - говоря за аналогови и с метален корпус, дрес-стил часовници. Отделно, че за до 150 лева, бих погледнал часовници Festina - в пъти по-красиви, стилни и елегантни, със същото качество. https://classicwatches.bg/bg/category/189.html?gclid=Cj0KCQiAys2MBhDOARIsAFf1D1c923L8zpuPgQ8_pCX9wVN8PKfnqm3_gqEe0wybXcqI6KNpkEUc-lAaAqwNEALw_wcB#[{"pages" %3A"1"}%2C {"elements" %3A"48"}%2C {"listType" %3A"grid"}%2C {"orderBy" %3A"price"}%2C {"orderDirection" %3A"asc"}%2C{"price"%3A"0%2C782"}] https://timer.bg/festina/podhodyasch-za~mje?sort=p.price&order=ASC3 points
-
Подкрепям! Но предлагам да не влизаме в политиката, поради ред съображения.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Жив и здрав бъди, прЕАтелю! От щастие и късмет да не се отървеш, с големио черпак да ти се сипват. Бъди все така готин и много обичан. А’е наздраве, за твое здраве!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Честит рожден ден, Боре! Да си жив и здрав! Радост, щастие, сбъднати мечти.....От всички хубави неща - по много! ???1 point
-
Аз ще ти кажа. Познавам хора, които са стожери в областите си. Ама наистина стожери. Юристи, икономисти, в сигурността. Педанти, гледат нещата да става точно както трябва да стават. Имат опита, духал ги е вятъра, не са материалисти. Знаеш кога някой от тях ще се занимава с политика? Точно никога. Сигурен съм, че повечето от нас познават такива хора. В България с политика се занимават тези, които имат леко по-голям капацитет от за брокер на недвижими имоти или бакшиш. Ама леко... Но това честно казано важи с все по-голяма сила за навсякъде в Европа. Включително и за всички държави, които перманентно ни се дават за пример.1 point
-
Ето... ? video-7b280a05d692cedb81b119a5e29f5f41-V.mp41 point
-
Майчето ще намери къде да кацне, не я мисли нея! От цвят на цвят, все някъде ще и върже Да не се обидят тия дето я подкрепят, ама такава пачавра втора нЕма. Абе всъщност да се обиждат1 point
-
Че от какво точно си изненадан? Масата избирател гласува за лице и за нищо друго. Той не знае ляво и дясно какво е в политиката. Не се интересува каква е програмата на някоя партия/кандидат. Гласува за него, защото го е видял по тАлавизора да прави нещо "яко". Царя се върна на бял кон, Бойко беше мачо, Сергей дойде като европейски социалист, Патриотите щяха всичко да оправят, РЗСто щеше да арестува Бойко, Трифонов 6e opravi darjavata. И сега най-пресния е тоя бастун. Ще го изтраем и него някакво време и толкоз. Аз го предпочитам спрямо другият Прокопиев проект. Пак ме грам не ме кефи, но оная свиня Мирчев, оная Карън Цонева, зелените дебили и Ицхак Иванов са ми ДАЛЕЧ по-противни и вредни. Тия сега ще се поленцят малко и аре, следващите. Като цяло, за мен резултата от изборите е добър. Да, тия фалшиви герой взеха много, но реално ДБ и Маяма цокнаха пилето. Демек два вредителя отпаднаха, а дойде само един. И не, Възраждане са обикновени истерици, от които нищо никога няма да зависи. Не ме притеснява, че са заменили Мая. п.с. - Сега за мен остава най-големия въпрос - Какво е следващото поприще на Мая? Като подаде оставка като Омбудсман, мислех, че ще се хвърля за президент. Тя се хвърли за кмет (по очи). Сега кво следва? Председател на КС мейби?1 point
-
Благодаря! Така изглежда коша и на другия ми автомобил, на предишните също изглеждаха така. Между другото моторът не иска много чистене, за да се поддържа в подобен вид. Ако периодично му удряш по едно парцалче докато си проверяваш течностите ще изглежда така, не се цапа много. Живея в София и колата се кара предимно тук, сто процента сме се засичали някъде по светофарите. Фейсовите Йетита не сме чак толкова много, макар че започнаха да се появяват. Даже имам един поне един двойник в София (а май са дори два). Ако ме видиш някъде - свирни! За година и 20,000км. на борда нямам съществени проблеми освен един думнал лагер главина. Надявам се и занапред да е така.1 point
-
0 points