Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 11/22/21 във всички области
-
Уважаеми колеги, Времената станаха доста трудни и "смутни" за всички ни. Независимо от това екипа на Шкода клуб България няма да изневери на традицията и е готов да отпечата поредния клубен календар, този път за 2022г. Искам да благодаря на всички, които ни изпратиха снимки. Знам, част от тях няма да бъдат отпечатани в това издание не защото са неподходящи, а защото мястото е ограничено - 12 страници + корица. Което означава, че най-вероятно ще ги видим в следващото издание на календара. Пускам за преглед и поръчки Календар 2022г. на Шкода клуб България. Тук, в темата, може да резреврирате желаната бройка, като следва задължително да уточните: - дали ще я получите в София, на среща на клуба пред НИМ (датата ще бъде обявена допълнително); - дали ще я получите с куриер за София и страната. Ако резервираната бройка ще ви бъде доставена с куриер, трябва да ми изпратите на лично съобщение: - желана бройка; - двете имена на получател; - мобилен номер на получател; - със Спиди или Еконт да пътува пратката; - до кой офис на куриера или до кой ваш личен/служебен адрес желаете да бъде изпълнена доставката. Ако ще ми изпращате лично съобщение за поръчка, не е необходимо да пишете и тук, в темата. По традиция и заради колекционерската стойност за мнозина от нас/вас, календара отново ще бъде изработен на дебел картон, което освен отлична естетика, ще го предпазва от огъване на страници и ъгли. Цената за 1 брой е 18.50лв. Всички календари, които ще пътуват с куриер, както винаги ще бъдат грижливо опаковани, така че да ги получите в изряден вид и състояние. Снимките са подредени по корица и следващи месеци:4 points
-
Хайде още един "космонавт" в темата, освен Фортиса на @niki и омегата на @FCB4Life Реално тва си е Лунният часовник на "бедния" watch fan Отдавна му се кефех, но сега успях да го докопам почти за без пари покрай тия черни петъци хехех МНого як циферблат, сапфир кристалът е толкова прозрачен, че сякаш можеш да "докоснеш" стрелките. Както знаете и може би е минус за повечето от вас - часовникът е кварц. Уж по-джиджан кварц 262 khz....и от към точност го дават +-10 сек. за година, което може би в моя конкретен случай е плюс. Дойде с кожена каишка и тази Зулу с велкро, с която мисля да го понося в ежедневието. Въпреки размерите от 45мм диаметър и 52мм от лъг до лъг, мисля че ми заспа добре. С тази платнената каишка се усеща много удобен за носене.3 points
-
Балдасарката съм го признал за голям търгаш! Всичко се представя по безпристрастен начин, ама те подхлъзва много яко. Добри клипове, интелигентен начин на поднасяне на информация. Тоя ме вкара в ебаси размислите по никое време за керамичния Тюдор Блек Бей ? А иначе, добре, че я има Буловата, за да може да се поноси нещо като Омега Спийдмастъра, но на по-нормална цена.2 points
-
Ееее, ай, честито! Огин! ? На мен не ми изглежда голям на твоята китка, въпреки немалкото 45 на брой милиметри. Истината е, че много ме кефи този дизайн, който споделят Буловата и Омегата. Като човек, който не се кефи на хронографи, БИХ си купил този дизайн (както и навитаймер хроното на Брайтлинг и IWC Le petit Prince). А Омегата на @FCB4Life е баси класиката ?2 points
-
Балдасарестия два клипса има, в които доста комплименти прави на Буловата, та тотално се вдъхнових да я "тествам" за няколко месеца (както обикновено хехехе). Омегата е ТОП, ама нема толкоз свободни кинти, а и прецених че с тва менкане през 2-3месеца не ми е икономически изгодно да скачам във високия клас. Просто много бързо ми омръзват.1 point
-
Приемаме, че е пилотски и е голям с цел четливост, а не е самоцел да е голям. Така вече не се брои.1 point
-
Хайде честито ! Часовникът е интересен и определено “хваща окото” ! Това че е кварц, за мен никога не е било проблем, аз самия имам няколко кварца. Намаленията във фЙешъна и после в Емаг, наистина бяха брутални, кварцовите Булова рядко минаваха 200 лева !!! Обаче, поне според мен, този часовник ти е голям !!! Нищо, че го усещаш добре и изглежда добре, визуално е …, абе голям ти е !1 point
-
Подреждайки снимките за текущия пост забелязах, че го пускам точно 6 месеца след последния. За тези 6 месеца знаете, че не съм почивал много, а се занимавах с Бореслава до края на Септември. След всички дейности по Бореслава, гаража ми беше умопомрачителен...разпиляни части, които не са влезнали в употреба или са били дублирани, инструменти на всякъде, по едно време ми "свършиха", толкова не намирах нищо. Влезнах огледах се а 110ката беше буквално превърната в склад и от нея се виждаха едва 10-15%, почесах се по празната глава и си казах няколко дни почивка. На втория ден почивка влезнах и започнах да подреждам и целия процес отне около 12ч. На следващия ден се заех с довършването на предния кош. Ако не помните, бях монтирал радиаторите, и започнах да мисля над преградата зад тях, която отделя багажното отделение. Повечето от вас знаят, каква е схемата при 130RS. Там въздуха влиза през радиатора и излиза през решетка на предния капак. Снимката е на Кранка от 130RS a. Да ама не има няколко минуса... 1. Водата тече на пода на багажника, а точно там се държи стойката на резервоара, а тя държи и моста. 2. Разговарях с Анастас, който има опит с отвори на капака. Та той каза, че лятото целия топъл въздух влиза през отворения прозорец в купето, а моята кола ще е возене не за писта и планински. 3. Багажник липсва, а за мен е важен, щот обичам да си карам колите на дълго. 4. Някак си не си представям сериен автомобил в който си виждам "карантията" на колата в багажника. След толкова минуси единствения плюс е, че въздушната струя натиска предницата. Помислих малко и реших, въздушния поток отива на долу, както е при 120 и започнах да оформям с картон преградата... Оставащото пространство е точно колкото при 120... А при отворен капак, изглежда добре... И го изработих от метал... За жалост за резервоар остава двойно по-малко пространство, въпреки това взех един стар под от 100 Започнах прекрояването... На тази снимка личи с колко съм стеснил пода Респективно и резервоара... За жалост обема на резервоара по този начин е едва около 10л. Замисляйки се, при 130RS резервоара се качва на горе за да достигне заветните 45-50л. При мен толкова няма да са необходими, също така и са невъзможни заради огромното серво и помпа. Поради тези причини, реших да повдигна по-голямата част от резервоара, като така подминавам леко 30те заводски литра на 110R Тази част от пода застана добре в багажника според мен... Споделял съм ви преди време, че ще местя тежести над предната ос, за да се доближа максимално до 50х50% разпределение на масите. По някога разбирам нещата прекалено буквално и реших, че мястото на акумулатора е точно върху моста. Не само че там смятам че ще е най-здравата част, не само че е защитен при евентуален удар, а и само там остана място. Така и така не бях направил пода под сервото, та изработих и двете... Смятам, че нещата взеха да се подреждат в коша, но има дооооста работа още. На този етап, просто изяснявам картинката, кое къде ще стои... Знаете, че очаквам мнения и критики!!! До тук... Пари: 6946лв.+ 50лв (ламарина, абкант, дискове за флекс) = 6996лв Часове труд (който не е заплатен): 558+32=590ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: Пода на багажника е 500лв.(без доставка) а кутията за акумулатора е 120лв. поради факта, че ползваните са втора употреба, да кажем на половината. 1040лв+310лв.=1350лв.1 point
-
Микросите избухват ? @FCB4Life ме уведоми за обявата, след като е поръчал 3 бройки ? https://www.christopherward.com/dive/c60-concept/C60-42A5D3-T0BG0-B0.html#mz-expanded-view-11255152335451 point