Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      5

    • Мнения

      2010


  2. digitalundgrd

    digitalundgrd

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      419


  3. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      4

    • Мнения

      7038


  4. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      1993


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/22/21 във всички области

  1. Уважаеми колеги, Времената станаха доста трудни и "смутни" за всички ни. Независимо от това екипа на Шкода клуб България няма да изневери на традицията и е готов да отпечата поредния клубен календар, този път за 2022г. Искам да благодаря на всички, които ни изпратиха снимки. Знам, част от тях няма да бъдат отпечатани в това издание не защото са неподходящи, а защото мястото е ограничено - 12 страници + корица. Което означава, че най-вероятно ще ги видим в следващото издание на календара. Пускам за преглед и поръчки Календар 2022г. на Шкода клуб България. Тук, в темата, може да резреврирате желаната бройка, като следва задължително да уточните: - дали ще я получите в София, на среща на клуба пред НИМ (датата ще бъде обявена допълнително); - дали ще я получите с куриер за София и страната. Ако резервираната бройка ще ви бъде доставена с куриер, трябва да ми изпратите на лично съобщение: - желана бройка; - двете имена на получател; - мобилен номер на получател; - със Спиди или Еконт да пътува пратката; - до кой офис на куриера или до кой ваш личен/служебен адрес желаете да бъде изпълнена доставката. Ако ще ми изпращате лично съобщение за поръчка, не е необходимо да пишете и тук, в темата. По традиция и заради колекционерската стойност за мнозина от нас/вас, календара отново ще бъде изработен на дебел картон, което освен отлична естетика, ще го предпазва от огъване на страници и ъгли. Цената за 1 брой е 18.50лв. Всички календари, които ще пътуват с куриер, както винаги ще бъдат грижливо опаковани, така че да ги получите в изряден вид и състояние. Снимките са подредени по корица и следващи месеци:
    4 points
  2. Хайде още един "космонавт" в темата, освен Фортиса на @niki и омегата на @FCB4Life Реално тва си е Лунният часовник на "бедния" watch fan Отдавна му се кефех, но сега успях да го докопам почти за без пари покрай тия черни петъци хехех МНого як циферблат, сапфир кристалът е толкова прозрачен, че сякаш можеш да "докоснеш" стрелките. Както знаете и може би е минус за повечето от вас - часовникът е кварц. Уж по-джиджан кварц 262 khz....и от към точност го дават +-10 сек. за година, което може би в моя конкретен случай е плюс. Дойде с кожена каишка и тази Зулу с велкро, с която мисля да го понося в ежедневието. Въпреки размерите от 45мм диаметър и 52мм от лъг до лъг, мисля че ми заспа добре. С тази платнената каишка се усеща много удобен за носене.
    3 points
  3. Балдасарката съм го признал за голям търгаш! Всичко се представя по безпристрастен начин, ама те подхлъзва много яко. Добри клипове, интелигентен начин на поднасяне на информация. Тоя ме вкара в ебаси размислите по никое време за керамичния Тюдор Блек Бей ? А иначе, добре, че я има Буловата, за да може да се поноси нещо като Омега Спийдмастъра, но на по-нормална цена.
    2 points
  4. Ееее, ай, честито! Огин! ? На мен не ми изглежда голям на твоята китка, въпреки немалкото 45 на брой милиметри. Истината е, че много ме кефи този дизайн, който споделят Буловата и Омегата. Като човек, който не се кефи на хронографи, БИХ си купил този дизайн (както и навитаймер хроното на Брайтлинг и IWC Le petit Prince). А Омегата на @FCB4Life е баси класиката ?
    2 points
  5. Балдасарестия два клипса има, в които доста комплименти прави на Буловата, та тотално се вдъхнових да я "тествам" за няколко месеца (както обикновено хехехе). Омегата е ТОП, ама нема толкоз свободни кинти, а и прецених че с тва менкане през 2-3месеца не ми е икономически изгодно да скачам във високия клас. Просто много бързо ми омръзват.
    1 point
  6. Приемаме, че е пилотски и е голям с цел четливост, а не е самоцел да е голям. Така вече не се брои.
    1 point
  7. Хайде честито ! Часовникът е интересен и определено “хваща окото” ! Това че е кварц, за мен никога не е било проблем, аз самия имам няколко кварца. Намаленията във фЙешъна и после в Емаг, наистина бяха брутални, кварцовите Булова рядко минаваха 200 лева !!! Обаче, поне според мен, този часовник ти е голям !!! Нищо, че го усещаш добре и изглежда добре, визуално е …, абе голям ти е !
    1 point
  8. Подреждайки снимките за текущия пост забелязах, че го пускам точно 6 месеца след последния. За тези 6 месеца знаете, че не съм почивал много, а се занимавах с Бореслава до края на Септември. След всички дейности по Бореслава, гаража ми беше умопомрачителен...разпиляни части, които не са влезнали в употреба или са били дублирани, инструменти на всякъде, по едно време ми "свършиха", толкова не намирах нищо. Влезнах огледах се а 110ката беше буквално превърната в склад и от нея се виждаха едва 10-15%, почесах се по празната глава и си казах няколко дни почивка. На втория ден почивка влезнах и започнах да подреждам и целия процес отне около 12ч. На следващия ден се заех с довършването на предния кош. Ако не помните, бях монтирал радиаторите, и започнах да мисля над преградата зад тях, която отделя багажното отделение. Повечето от вас знаят, каква е схемата при 130RS. Там въздуха влиза през радиатора и излиза през решетка на предния капак. Снимката е на Кранка от 130RS a. Да ама не има няколко минуса... 1. Водата тече на пода на багажника, а точно там се държи стойката на резервоара, а тя държи и моста. 2. Разговарях с Анастас, който има опит с отвори на капака. Та той каза, че лятото целия топъл въздух влиза през отворения прозорец в купето, а моята кола ще е возене не за писта и планински. 3. Багажник липсва, а за мен е важен, щот обичам да си карам колите на дълго. 4. Някак си не си представям сериен автомобил в който си виждам "карантията" на колата в багажника. След толкова минуси единствения плюс е, че въздушната струя натиска предницата. Помислих малко и реших, въздушния поток отива на долу, както е при 120 и започнах да оформям с картон преградата... Оставащото пространство е точно колкото при 120... А при отворен капак, изглежда добре... И го изработих от метал... За жалост за резервоар остава двойно по-малко пространство, въпреки това взех един стар под от 100 Започнах прекрояването... На тази снимка личи с колко съм стеснил пода Респективно и резервоара... За жалост обема на резервоара по този начин е едва около 10л. Замисляйки се, при 130RS резервоара се качва на горе за да достигне заветните 45-50л. При мен толкова няма да са необходими, също така и са невъзможни заради огромното серво и помпа. Поради тези причини, реших да повдигна по-голямата част от резервоара, като така подминавам леко 30те заводски литра на 110R Тази част от пода застана добре в багажника според мен... Споделял съм ви преди време, че ще местя тежести над предната ос, за да се доближа максимално до 50х50% разпределение на масите. По някога разбирам нещата прекалено буквално и реших, че мястото на акумулатора е точно върху моста. Не само че там смятам че ще е най-здравата част, не само че е защитен при евентуален удар, а и само там остана място. Така и така не бях направил пода под сервото, та изработих и двете... Смятам, че нещата взеха да се подреждат в коша, но има дооооста работа още. На този етап, просто изяснявам картинката, кое къде ще стои... Знаете, че очаквам мнения и критики!!! До тук... Пари: 6946лв.+ 50лв (ламарина, абкант, дискове за флекс) = 6996лв Часове труд (който не е заплатен): 558+32=590ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: Пода на багажника е 500лв.(без доставка) а кутията за акумулатора е 120лв. поради факта, че ползваните са втора употреба, да кажем на половината. 1040лв+310лв.=1350лв.
    1 point
  9. Микросите избухват ? @FCB4Life ме уведоми за обявата, след като е поръчал 3 бройки ? https://www.christopherward.com/dive/c60-concept/C60-42A5D3-T0BG0-B0.html#mz-expanded-view-1125515233545
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.