Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      5337


  2. hadjiev_s

    hadjiev_s

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      8


  3. corropt

    corropt

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      1739


  4. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      323


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/24/21 във всички области

  1. Проблемът е открит и решен! Оказа се, че проблемът е в комутатора на бубината! Много се чудихме и един приятел ми предложи да пробваме с неговия комутатор (оригиналния, останал му при смяна на бубината). Сменихме го и колата от тогава не е гаснала и пали от раз. Явно проблема в него се появява при загряване и с изтиването започва да работи нормално! До сега изминах 700 км. и не се е появявал проблемът. Досега не смеех да се похваля, за да не предизвикам съдбата и да се появи отново?! Много коварен проблем! Дано не се случва на никого!
    2 points
  2. Тъй като из интернет е пълно с грешни номера на новите хромирани емблеми за Октавия 2, включително и един мой предишен пост във "Всеки за всичко", реших да пусна отделна тема. Започнах с предната, като за целта реших да сваля решетката от капака. При фейслифта има 5 щипки и 5 рапидки, които я държат за него. Щипките е почти невъзможно да се свалят, без да се счупят. Партидният им номер е 893 867 290 и стават само за там. За свалянето на емблемата първо подходих по начина на Сами, с конец за зъби, но при мен резултата беше кръгла нула. С нагряване със сешоар обаче лепилото омекна и успях да я сваля доста лесно. Правилният номер на предната емблема е 5J0 853 621 AUL. Почиствате хубаво мястото и залепяте. Водачите ѝ съвпадат идеално с отворите на решетката.
    1 point
  3. Нещо интересно: https://www.instagram.com/p/CWlqsDdMvCO/?utm_medium=copy_link
    1 point
  4. Здравейте , Ще споделя една кратка инструкция как евтино и лесно да си ремонтирате моторчето на задната чистачка. Моята е Октавия 2 2006, комби. Подозирам че и на другите не е много по-различно. При мен проблема беше, че от веднъж спря. Релето в таблото се чуваше че включва, но само 1-2пъти от 20 опита чистачката трепна. При разглобяване се видя, че няма износени механични части. Зачистих набързо колектора и подложих по една хартиика под пружините на четките. Сглобих всичко и моторчето заработи. Търсих и не намерих нови четки с размер 4х4мм. Намерих 4х6мм като с малко пилене станаха желаният размер. Четките които намерих трябваше да се запоят с поялник. Изшлайфах с финна шкурка колектора и всичко заработи. За сега 1 месец няма проблеми ще видим до кога ще кара. Цена на ремонта(нови четки 4лв) + 2 разглобявания по 30мин. Поздрави
    1 point
  5. За съжаление задната емблема я сваляха в сервиза, в който пребоядисваха колата и не мога да помогна с начина на свалянето. Ако го правех аз, бих я нагрял като предната и после по начина на Самуил с конеца, за да не нараня боята. Правилният номер на задната емблема е 5J0 853 621 A AUL И при нея водачите съвпадат с отворите на капака, така че монтажа е безпроблемен. Надявам се да съм помогнал на колегите, които като мен искат да сложат новите емблеми на своите Октавии :plate_skoda: ПС: Извинявам се за тройния пост, но нещо се обърка с времето за едит :sorry:
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.