Велко, не съм съгласен. Отбора беше абсолютно адекватен. Нямаше нужда да се влиза при положение, че рейс контрола ясно каза "няма да има изпреварвания от изостаналите пилоти"! Това за мерцедес означаваше "имаме пет коли между нас, за една обиколка е немислимо да те задмине". Уви, в предпоследната обиколка рязко обърнаха на 180 градуса и пуснаха колите и между Хамилтън и лекето не остана никой. Преди това от мерцедес нямаха опция да вкарат Хамилтън в бокса, защото тогава той щеше да е зад лекето и с няколко коли помежду им и очаквано завършване на състезанието зад кола на сигурността. А и тая кола на сигурността можеше да е виртуална, както при първия случай, или да спрат състезанието с червен флаг. Но умишлено не се направи това. Дори обратно - колата на сигурността умишлено караше по-бавно на правите за да не се извъртят обиколките преди да са разчистили. Все "случайности"
Да, понякога съдбата помага, но в случая неадекватните решения на рейс контрола обезмислиха цялата втора част от сезона.
Но, минало - бешало, както се казва. Единственото хубаво за спорта е, че постоянната доминация на един човек/отбор в спорта е пагубна и таза "подмяна" е добре дошла за раздвижване на обстановката. Просто не трябваше да е по този начин ...