Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Мonster

    Мonster

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      234


  2. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      2010


  3. audirulzz

    audirulzz

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      223


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/15/22 във всички области

  1. Еми каквото било било - тази седмица депозирах Тойотата. Предстои 6 месечно чакане, докато се сдобия с нея. Както вероятно знаете в момента всички производители имат сериозни затруднения и забавяние в производството, та Тойота не е изключение, макар че поръчвам стандартен пакет без добавяне на никакви екстри. Финалното решението го взех след тест драйв, който направих в петъка преди точно една седмица. Карах обикновения хибрид, тъй като плъгин още нямат екземпляр за тест драйв (обещаха като дойде след 2-3 месеца, да ми се обадят да го покарам и него). Като цяло двете коли са идентични и отвън и като интериор и разликата е основно в по-голямата батерия на плъгин хибрида с възможност за сериозен градски пробег само на ток, както и едни 80 и кусур конски сили, които ще са налични отгоре. Това, което исках да видя на тест драйва е дали ще се чувствам удобно, сядайки на шофьорската седалка и боравейки с мултимедията (бях си взел и кабелчето от Йетито, за да тествам Андроид Ауто интеграцията). Ще оставя тук някои лични впечатления от тест драйва за плюсове и минуси, които видях. Минуси (сравнявайки най-вече с впечатленията ми от шкодите): - Софтуерът на мултимедията изглежда по-дървеничък. Не е нещо, което да ме притеснява особено, тъй като като функции има всичко, което ми трябва и със сигурност се свиква, но при Шкода със сигурност изглеждат по-дизайнерско помислени нещата. - Simply clever решенията на Шкода може би ще ми липсват от време на време. Хубаво е, че Тойота са предвидили достатъчно място за съхранение на кабелите за зарядни и за щората за багажника, под кората до резервната гума. Функционалните кукички от двете страни на багажника на Йетито обаче със сигурност ще ми липсват. За разлика от Йетито в иначе големия багажник на Рав4 няма една кукучка отстрани, където да си хванеш например пазарската торба, за да не се разсипе. Чекмеджето под пасажерската седалка и втората жабка над таблото също ще ми липсват от Йетито. Плюсове (неща, които като цяло ми харесват в този модел на Рав4): - Макар и в доста от ревютата по видеата да определят интериора като старомоден, аз също съм старомоден и ми харесва, че всичко изглежда доста стабилно/масивно сложено. Таблетът на мултимедията изглежда доста по-масивен (разбирайте дебел) от този, който е в Ениак например. Големите гумирани въртящи се бутони на климатика и на мултимедията също ми харесват. - Голям брой физически бутони, както за климатизацията, така и на мултимедията. Изобщо не ми харесва тенденцията във VW груп (и не само) да правят всичко с тъч дисплей и тъч слайдъри. Смятам, че физическите бутони са в пъти по-удобни по време на шофиране и за бързите функции за достъп е хубаво да има такива, а не да правиш по няколко опита докато успееш да нацелиш успешно тъч скрийна. Като цяло се радвам, че ще взема този модел на Тойота преди да са го "реновирали" с изцяло тъч интерфейси. - Добра интеграция между физическите бутони и Андроид Ауто. Като цъкнеш Maps от мултимедията или пък слушалката от волана, ти ги отваря съответния екран в Андроид Ауто, когато е свързано. Може би и при Кодиак е така (не съм тествал), но при Йетито като един от първите модели с Андроид Ауто то си работи почти като отделен интерфейс от останалата част на мултимедията в колата. Единственият физически бутон, който работи с Андроид Ауто при Йетито е този за гласовото разпознаване - като натисна бутона от волана, ако съм включил андроид ауто имам възможност да питам гугъл асистент да ме навигира до определено място в Waze или пък да ми каже прогнозата за времето. - Приятно/Задоволително возене по моето усещане. Пробвах както по околовръсното, минавайки нарочно през шахти, които попринцип ги заобикалям с Йетито, така и по бул. Цар Борис 3, който за мен е еталон за ужасен павиран път. Преди да поръчам колата си направих проучването и за стимулите от държавата за закупуване на такъв автомобил. Резултатът от проучването е, че стимулите изобщо няма. През 2017 е имало гласуване дали плъгин хибридите да паркират безплатно в зоните в София, но е било отхвърлено. Напрактика независимо, че в 99% (да не казвам 100%) от случаите в града ще карам изцяло на ток и замърсяването на въздуха от мен ще е точно 0, колкото е и на чиста електричка, плъгин хибрида в момента се третира еднакво с конвенционалните бензини и дизели. По този начин повечето хора ще предпочетат да си купят нов дизел, който в момента е по-изгоден като цена от всякога, тъй като вече е по-евтин и от бензина (преди 6 години като поръчвах Йетито дизелите вървяха с няколко хиляди лева по-скъпо от бензиновите коли, а сега е обратното). За мен това не е доизмислено и мисля, че дори да не направят безплатно паркирането, за да може все пак чистите електрички да са стимулирани повече, то поне трябва да отпадне времевото ограничение за синя зона и да можеш да си стоиш, колкото искаш, стига да си плащаш СМС-ите. В момента плъгин хибридите са в една еко категория (пета категория) заедно с чистите електрически автомобили, така че мисля че чисто законово би могло много лесно да се добави една точка за привилегии за всички автомобили в тази пета категория. Както и да е, това не променя решението ми по никакъв начин и за мен в момента това е по-универсалната кола сравнено с чисто електрическите алтернативи. Първоначалното ми заблуждение, че плъгин хибридите ще могат да паркират безплатно, дойде от тази страница в сайта на Пежо, където по най-подвеждащия начин са сложили информация за чистите си електрички в секцията за предимства на плъгин хибридите. И после как да си купиш Пежо, като още първата ви комуникация започва с лъжа... В тази връзка бих искал да помоля @Mishelle или някой друг с права да сложи едно задраскване в първия ми пост на местата, където съм споменал паркирането на плъгин хибридите в зона. Не бих искал да подведа и аз някой друг, който чете темата. Това са двете места, който трябва да се задраскат: Относно Йетито - принципно още миналата година един познат ме пита дали го продавам (тогава още нямах никакви такива намерения) и тъй като година по-късно той така и не успя да си намери Йети, което да му хареса, реално той беше първия желаещ да вземе колата като я освободя. Не сме говорили за цена още, но се радвам, че има още двама потенциални купувачи и то от този форум ( @Izolini, @scooby doo ). Йетито е първата ми нова кола, която съм купувал и като такава бях доста вманиачен в пазенето и поддържането й. Ще се радвам да я продам на някой, който също я оценява и ще я пази, а хора, които са си направили труда да си направят регистрация в този форум съм сигурен, че попадат групата на хората обичащи колите си. Като намеря време в близките дни ще ви изпратя на лично подробно описанието на колата и нещата вървящи с нея (втори коплект оригинални джанти и тн). Ако се разберем отсега за цена, която мисля, че е разумна, няма да се занимавам да пускам обяви по сайтовете за коли. Тъй като предстои 6 месеца чакане за Равката, мисля, че няма смисъл да показвам на живо Йетито преди Май месец. За това без да развивам фермани по темата, само ще изредя с няколко тирета неща, които смятам, че са показателни, че наистина съм бил леко вманиачен относно колата (надявам се за следващата това да не е до такава степен): - Преди да купя колата си купих гараж в партера на съседен блок (за съжаление в моя няма свободни такива). В офиса, в който работя също паркирам на подземни парко места и напрактика при ежедневната употреба колата винаги е била "гаражна". - Още в края на първия месец след взимането на колата й купих едни покривала за седалките. Може да са малко грозновати за повечето хора, но на мен ми се стори по-практично от гледна точка поддръжката, тъй като ги свалям 2 пъти в годината да ги пускам в пералнята, а не се занимавам с "пране" на оригиналния салон. В този ред на мисли вярвам, че оригиналният салон е максимално запазен и ако решите може да разкарате тези покривала и да си карате колата, както си е произведена. - Към края на първата година видях в този форум няколко поста на колеги във връзка с нано керамични покрития правени от Always Dry Bulgaria / Kushev Brothers и реших и аз да "поглезя" Йетито. Първоначалното слагане беше около 600 лв и после всяка година съм давал по стотина и нещо лева за подновяване на покритието. Не съм убеден, че това е най-смислената инвестиция за една Шкода (всеки път като ходех при тях бяха предимно скъпарски коли от немските премиум марки), но така или иначе всяка година към април-май месец си ходех там. В крайна сметка ефектът е, че лаковото покритие е максимално запазено във времето, стоейки под този нано-керамичен слой. - Когато за първи път закарах колата при Kushev Brothers, те ми показаха как да си мия колата сам, така че да не се издрасква (предполагам всички сте виждали онези кръгови микро драскотини, получаващи се при натискане при търкането на автомивка с мръсните четки). Та оттогава никога не съм оставял колата на автомивка и винаги ходя да си я мия сам на автомивките с левчета. Удивително е как вкъщи не могат по никакъв начин да бърша прах, а в същото време с какъв кеф ходя да поливам и бърша тия ламарини с часове. - Докато колата беше в гаранция съм я обслужвал всяка година в Еуратек (не съм чакал предписанието от 2 години и 30000 км, а съм ходил на средата на това предписание). Миналия май й свърши гаранцията и две седмици преди това я заведох в Трансексперт, за да видя дали няма нещо, което да мине гаранционно, точно преди изтичане на гаранцията. Те я погледнаха и казаха, че няма какво да се прави при нея, при което им я оставих да ми сменят маслото и филтрите. - Обувките на малчугана му ги свалям всеки път като го слагам на столчето, за да не ми цапа седалките. Преди година му купих и един органайзер, който е на гърба на шофьорската седалка. Хем си трупа играчките там, хем имам още допълнително спокойствие, че няма да цапа нещо. - Храна в купето не разрешавам да се яде, а за пушене и дума да не става! (в семейството нямаме пушачи, така че последното правило е лесно изпълнимо). - На съпругата ми преди да й предложа брак съм я избирал по следния критерии: https://www.facebook.com/100009231671799/videos/890269694983835/ Добре де, последното тире беше в рамките на шегата, но като цяло мисля, че успях да опиша достоверно нещата от ежедневието ми. Не ми е лесно, а на жена ми още по-малко... Да е мислила, когато е имала възможност, сега вече е късно. Надявам се все пак със следващата кола да съм малко по-ларж и Тойотата да ми робува повече, отколкото аз на нея...
    2 points
  2. Малко баня за окото отидох да направя ? Спийди: Сиймастър стомана: Сиймастър two tone (жълто злато, като има и розово, ама е мега бледо)
    1 point
  3. +15мм отзад ЕТ 27 Застана брутално.Мисля и отпред да избухна пак с толкова
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.