Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      7

    • Мнения

      1209


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7215


  3. chavdarlk

    chavdarlk

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2902


  4. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      323


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/12/22 във всички области

  1. Здравейте на всички От бая време не съм писъл в темата , а пък не е като да няма развитие про проекта , но както предполагам знаете , понякога в проектите има периоди на застой и точно такъв беше периода Май-Ноемви. Както и да е, застояат в общи линии приключи и малко се задвижиха нещата , та реших да ви споделя. Нещата потръгнаха отново някъде Ноември , когато един ден просто ми щукна и отидох да си купя предни вентилирани дискове. Както знаете спирачните апарати бяха подготвени за такива. Патрик @SKODA 105 RS, беше направил доста стабилно пручване , кои дискове са най-близо до заводските размери и бая време се назландисвах , та накрая отидох и ги купих. Дисковете са от Ауди 80 . Та купих дискове и веднага при стругаря . Той от своя страна разшири централния отвор , намали им диаметъра ( защото бях с около 2 мм по-голям диаметър от заводските) , разпроби ги за монтаж към главината. До тък добре но само това не бе достатъчно. Намалихме и диаметъра на главините защото , както ще видите по-долу от снимките апарата реално нямаше как да се захване. И в крайна сметка нещата паснаха. Естесвено бяха закупени чисто нове конусни лагери , и също така нова смазка. Тук искам да благодаря на Момчил @m_g за помоща по набавяне на смазка Мобил , същата , която той е ползвал за неговите главини. Главините преди : Главините след : Накладките Така , и започнах да сглобявам , но се оказа ,че супорта леко опира в диска и се наложи да отнема малко матр'ял от него Реално двете уши само опираха и то мн леко в диска. диска и апарата : 6CCCF2D5-9E78-4146-85C7-5FFD5B9D882C.MOV До тук добре , събрах шенкелите с дисковете , апаратите и те застанаха , ред е да продължим със окачването. Та , понеже от 130-ката магарето беше много зле , успях да с сдобия с чисто ново такова , както и нови долни носачи. Естествено искам да подчертая ,че всички тампони и втулки , както и осите на носачите са нови и шенкелните болтове , а да да не забравя и пружините Това , което не е ново бе изпясъкоструено обработено против ръжда , грундирано и боядисано основно от мен , с изкючение на горните носачи , който минаха на прахови , защото те не бяха нови. Тук искам да благодаря на Коце @malkiq за това ,че се измъчи с набиването на тампоните на горните носачи и също така със втулките на шенкелите , които освен ,че се набиват а и се райбероват ии сега редно е всичко да си дойде по местата , но нека не забравяме и пружините спортни ниски чешко производство за 120 И ето едно сглобено окачване Истината е ,че освен движението по окачването , което все още очаква ревизираната кормилна рейка и амортесьори , които са в процес на случване , има и развитие по двигателя , но за това се надявам да пиша в идния месец . Поздрави и лека вечер на всички.
    7 points
  2. Здравейте, Както разбрахте, снабдиха ме със здрава ел инсталация: Внимателно разкарах цялата изолация и пин по пин си взех всичко необходимо почти без да се налага да режа кабели, включително извадих маншоните без жертви(моите са скъсани от идиотите дето са прекарвали алармата, която е вече в боклука :)) Последва сглобяване на старо табло от общо две, като исках да ползвам циферблатите от 1.6, но се оказа, че имам само оборотомер и си сложих моите, нови крушки и залепване на всички счупени части/крепежи от първото ми сваляне преди 3години... Лед осветление по копчетата: За задните халогени се е разместила клемата, но ще го оправя Следва отново разправията с тия клапи за парно/климатик от предната страница... Значи те управляват дали въздуха да духа към пътниците, или да обдухва стъклото и седят така: Намират на място където до колкото знам обикновените фелиции нямат нищо, управляват се от моторче с реле, което да обръща поляритета и от ключета тип шау-бау на самото табло: Накратко разглобих целия механизъм на моторчето и почистих и смазах всичко старателно: След известни проби докато загрея кое за какво е и как работи по цялата верига на клапите установих, че платката и релето са гръмнали: Запоих платката и смених релето, като съответно накарах моторчето да работи. Проблемът обаче е следния- лявото ключе от панела, което отговаря за моторчето само казва на коя страна да върти (отваря/затваря клапите), но моторчето не спира, а върти постоянно, в следствие на което и новото реле замина след няколко движения на клапите. Последва пореден опит с ново реле, но този път гръмнаха още две други писти по платката (тук може вече и аз да съм капнал някъде с поялника и да е моя грешката, но тя стана неизползваема ) Теглих им майните на тия клапи и реших, че така и така не бачкат и ги махнах съвсем, за да видя дали въздухът ще е достатъчно силен да обдухва и стъклото както е на Нормалните фелиции... Но както и да е, продължих със смяната на ел инсталацията по копчетата, както и отстраних проблема при моторчето на парното, което също се оказа, че е пострадало след "пожара". Отново цялата изолация на боклука, пин по пин сложих всичко и добавих инсталация за предните халогени, понеже колата на Shotik не е имала, по заводските снопове: преди: и след: За жалост счупих част от щипките, които държат снопа и за това със свински опашки... Където беше нужно сложих нови уплътнения по въздуховодите: Почистих всичко, залепих шпилките на таблото, този път с poxipol вместо горещ силикон, че и на тва му ядох попарата ? и монтаж: Тук може да видите къде реших да скрия релетата за ел. стъклата от лятото - вдлъбнатината под барчето Също така между другото боядисах таблото около уредите и другата ми придобивка в комплект с кабелаците - оригинална планка за акумулатора, че баща ми ,разбира се, я е хвърлил някъде и до сега беше с една грозна ръждива ламарина: И вече сглобено: Хареса ми как стана цялата процедура, аз съм доволен. Следващите неща по списъка са да освежа халогените, че единия е счупен, а другия е мръсен и да се погрижа за инсталацията в задната част на автомобила за където трябва да си изнамеря маншон за кабелите на петата врата и плафони за регистрационния номер. Въпрос: Ако се вгледате в последната снимка, копчетата и лостовете на волана са много избелели, та има ли някакво решение да се възвърне цвета малко от малко?
    1 point
  3. Ето нещо и от един от най-добрите
    1 point
  4. 0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.