Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      5

    • Мнения

      5337


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      7215


  3. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      323


  4. audirulzz

    audirulzz

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      223


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/13/22 във всички области

  1. Обещаното клипче VID_20220212_121945.mp4
    5 points
  2. Какво е това "Сеат"? Кога се пръкна тази фирма? От кога испанците почнаха да разбират от автомобилостроене? Да си се занимават там с фиести, сиести и борба с бикове. Здравейте @stoyanow, Знам, че мнението ми е абсолютно безполезно по зададения въпрос, но да си кажа защо аз няма да си купя Сеат. Даже по-радикално - не бих му обърнал внимание. Шкода, като цяло си е по-класния и престижен автомобил, откъдето и да го погледнеш. И външен вид и интериор. Личи си, че е грамотно и с мисъл направено. Чехите знаят как се правят автомобили, нищо че са към ВАГ. Това си личи от доста по-ранни години, когато Фолксваген още не са съществували. Моят съвет е да си вземете Шкода.
    2 points
  3. Малко за добър апетит през неделния ви ден
    2 points
  4. Здравейте, Както разбрахте, снабдиха ме със здрава ел инсталация: Внимателно разкарах цялата изолация и пин по пин си взех всичко необходимо почти без да се налага да режа кабели, включително извадих маншоните без жертви(моите са скъсани от идиотите дето са прекарвали алармата, която е вече в боклука :)) Последва сглобяване на старо табло от общо две, като исках да ползвам циферблатите от 1.6, но се оказа, че имам само оборотомер и си сложих моите, нови крушки и залепване на всички счупени части/крепежи от първото ми сваляне преди 3години... Лед осветление по копчетата: За задните халогени се е разместила клемата, но ще го оправя Следва отново разправията с тия клапи за парно/климатик от предната страница... Значи те управляват дали въздуха да духа към пътниците, или да обдухва стъклото и седят така: Намират на място където до колкото знам обикновените фелиции нямат нищо, управляват се от моторче с реле, което да обръща поляритета и от ключета тип шау-бау на самото табло: Накратко разглобих целия механизъм на моторчето и почистих и смазах всичко старателно: След известни проби докато загрея кое за какво е и как работи по цялата верига на клапите установих, че платката и релето са гръмнали: Запоих платката и смених релето, като съответно накарах моторчето да работи. Проблемът обаче е следния- лявото ключе от панела, което отговаря за моторчето само казва на коя страна да върти (отваря/затваря клапите), но моторчето не спира, а върти постоянно, в следствие на което и новото реле замина след няколко движения на клапите. Последва пореден опит с ново реле, но този път гръмнаха още две други писти по платката (тук може вече и аз да съм капнал някъде с поялника и да е моя грешката, но тя стана неизползваема ) Теглих им майните на тия клапи и реших, че така и така не бачкат и ги махнах съвсем, за да видя дали въздухът ще е достатъчно силен да обдухва и стъклото както е на Нормалните фелиции... Но както и да е, продължих със смяната на ел инсталацията по копчетата, както и отстраних проблема при моторчето на парното, което също се оказа, че е пострадало след "пожара". Отново цялата изолация на боклука, пин по пин сложих всичко и добавих инсталация за предните халогени, понеже колата на Shotik не е имала, по заводските снопове: преди: и след: За жалост счупих част от щипките, които държат снопа и за това със свински опашки... Където беше нужно сложих нови уплътнения по въздуховодите: Почистих всичко, залепих шпилките на таблото, този път с poxipol вместо горещ силикон, че и на тва му ядох попарата ? и монтаж: Тук може да видите къде реших да скрия релетата за ел. стъклата от лятото - вдлъбнатината под барчето Също така между другото боядисах таблото около уредите и другата ми придобивка в комплект с кабелаците - оригинална планка за акумулатора, че баща ми ,разбира се, я е хвърлил някъде и до сега беше с една грозна ръждива ламарина: И вече сглобено: Хареса ми как стана цялата процедура, аз съм доволен. Следващите неща по списъка са да освежа халогените, че единия е счупен, а другия е мръсен и да се погрижа за инсталацията в задната част на автомобила за където трябва да си изнамеря маншон за кабелите на петата врата и плафони за регистрационния номер. Въпрос: Ако се вгледате в последната снимка, копчетата и лостовете на волана са много избелели, та има ли някакво решение да се възвърне цвета малко от малко?
    2 points
  5. Както повелява клубната традиция, тази година отново ще посетим с. Първенец, област Пловдив. За редовните ни гости мястото е добре познато, а за всички, които ще дойдат за първи път, със сигурност ще уважат мероприятието и следващата година. Очаква ви една приятна събота с готини хора под шарената сянка на градината на ресторант Малкия Явор. Срещата е семейно ориентирана, затова доведете цялото семейство. Обикновено се събират доста дечица, които има къде да играят. Ресторанта е далеч от пътя, така че както нашето, така и спокойствието относно децата е гарантирано. Мероприятието ще се проведе на 9-ти април, събота, начален час 12:00ч. Тези от вас, които не са посещавали тази среща до сега, могат да разгледат снимки от провеждането й, например през 2021г. и 2020г. Ето и точната локация на ресторанта и паркинга. Очакваме ви!
    1 point
  6. Хванали сме се на хорото , играем го до края . Пък и лично на мен ми доставя голямо удоволствие при постигнат краен резултат , въпреки всичките перипетии на почти всяка крачка
    1 point
  7. В този раздел постовете са все по-голяма рядкост, но пък за сметка на това са все по стойностни и интересни. Поздрави за целият положен труд и вложено старание в проекта!
    1 point
  8. Имам усещането, че нещата вървят към Сеат. Разбира се, че ще си вземете това, което ви хареса и най-вече устройва, като функции и цена. Трябва да се подхожда прагматично. А не да се робува на марки! Все пак си е нова кола. Моето мнение е субективно. На фанатик. Но, Шкодата си е Шкода. Автомобил отвсякъде. Дори само като й погледнеш емблемата. п.п. напр. Супърб и Пасат са на една платформа, но везните клонят към Супърб. Най-малко, като пространство в купето. Успех и да направите най-добрия за вас избор.?
    1 point
  9. Благодаря за мнението. Моето усещане е същото и все пак нещо в мен иска да дам шанс. Само че този шанс е за 4 години оперативен лизинг Ако оооще малко се напънат от Шкода за добра цена за Vision и комби ??? Чак аз не си повярвах, че го пиша. Все пак не мисля, че чак толкова пък да не става. На една платформа са. Би следвало да са близки. За изпълнението вътре - утре ще я видя на живо и отфеля повече внимание за да направя съпоставка между О3 и Леон.
    1 point
  10. И след всичкото това рязане разглабяне,сглобяване….. Това могло да прилича на кола
    1 point
  11. Монтаж на Интеркулер и силикон Рейсинглайн. Бая рязане на маската трябва за да пасне Разлика в дебелината ОЕМ 30мм Рейсинглайн 60мм
    1 point
  12. Да дам финално инфо. Питах съпорта на производителя и ми отговори, че работи със всеки андроид телефон с версия над 9 на андроида. Също питах ина още 1-2 места за мнение и в крайна сметка го поръчах това нещо. Малко скъпичко излиза, че от 65 долара вече е 85, а има и 15 долара доставка та общо 100 долара го платих. Не знам дали си заслужава толкова пари за това, но много се дразня на всякакъв вид кабели които трябва да включвам и изключвам особено в колата и реших, че ще ми е от полза стига разбира се и да работи така както го описват всички с които го коментирах.
    1 point
  13. Здравейте на всички От бая време не съм писъл в темата , а пък не е като да няма развитие про проекта , но както предполагам знаете , понякога в проектите има периоди на застой и точно такъв беше периода Май-Ноемви. Както и да е, застояат в общи линии приключи и малко се задвижиха нещата , та реших да ви споделя. Нещата потръгнаха отново някъде Ноември , когато един ден просто ми щукна и отидох да си купя предни вентилирани дискове. Както знаете спирачните апарати бяха подготвени за такива. Патрик @SKODA 105 RS, беше направил доста стабилно пручване , кои дискове са най-близо до заводските размери и бая време се назландисвах , та накрая отидох и ги купих. Дисковете са от Ауди 80 . Та купих дискове и веднага при стругаря . Той от своя страна разшири централния отвор , намали им диаметъра ( защото бях с около 2 мм по-голям диаметър от заводските) , разпроби ги за монтаж към главината. До тък добре но само това не бе достатъчно. Намалихме и диаметъра на главините защото , както ще видите по-долу от снимките апарата реално нямаше как да се захване. И в крайна сметка нещата паснаха. Естесвено бяха закупени чисто нове конусни лагери , и също така нова смазка. Тук искам да благодаря на Момчил @m_g за помоща по набавяне на смазка Мобил , същата , която той е ползвал за неговите главини. Главините преди : Главините след : Накладките Така , и започнах да сглобявам , но се оказа ,че супорта леко опира в диска и се наложи да отнема малко матр'ял от него Реално двете уши само опираха и то мн леко в диска. диска и апарата : 6CCCF2D5-9E78-4146-85C7-5FFD5B9D882C.MOV До тук добре , събрах шенкелите с дисковете , апаратите и те застанаха , ред е да продължим със окачването. Та , понеже от 130-ката магарето беше много зле , успях да с сдобия с чисто ново такова , както и нови долни носачи. Естествено искам да подчертая ,че всички тампони и втулки , както и осите на носачите са нови и шенкелните болтове , а да да не забравя и пружините Това , което не е ново бе изпясъкоструено обработено против ръжда , грундирано и боядисано основно от мен , с изкючение на горните носачи , който минаха на прахови , защото те не бяха нови. Тук искам да благодаря на Коце @malkiq за това ,че се измъчи с набиването на тампоните на горните носачи и също така със втулките на шенкелите , които освен ,че се набиват а и се райбероват ии сега редно е всичко да си дойде по местата , но нека не забравяме и пружините спортни ниски чешко производство за 120 И ето едно сглобено окачване Истината е ,че освен движението по окачването , което все още очаква ревизираната кормилна рейка и амортесьори , които са в процес на случване , има и развитие по двигателя , но за това се надявам да пиша в идния месец . Поздрави и лека вечер на всички.
    1 point
  14. Един приятел изпозлва AA Wireless - https://www.indiegogo.com/projects/aawireless#/ Много е доволен и автора му е много печен. Беше написал специален софтуер за моя прител телефона, че тогава беше с Xiaomi.
    1 point
  15. Бяхме там есента - снимките отговарят на това, което видяхме там. Хората са много учтиви. Има голям ресторант вътре, а също и големи маси отвън. На поляната също има маси с външен бар. Цените бяха сносни. Менюто не е много богато, но в никакъв случай няма да останеш гладен. Вътрешният басейн е малък - става за киснене, но не и за плуване. Сауната и парната баня не бяха много чисти и малко миришеха. Ние бяхме в студио, което си беше доста голямо, като това на снимката по-горе и беше много топло. Хубаво е, че има къде да се разходи човек - Лобното място на Г. Бенковски с кървавия кладенец, Троянският и Гложенският манастири не са далече. Макар, че пътят до Гложенския манастир си е живо предизвикателство. За един уикенд мястото си е съвсем прилично и с удоволствие пак ще отидем там и тази година.
    1 point
  16. Така и така това ще си остане моята тема, нека все пак разкажа повече за мен. Казвам се Светослав, както стана ясно съм на 32г. от София съм. Женен с дъщеря на 7г. Моята Шкода история започна много странно и неочаквано....... Когато реших, че ще продавам Пасата, първоначално се бях насочил към Мерцедес Е класа от 2010-2011. Впоследствие си смених мнението сиг 10 пъти. Минах през Ауди А4, Q5 и др. Накрая се спрях на Infiniti ?? и да "уж" бях твърдо решен, че ще бъде японецът. Много се колебаех между Infiniti FX/QX70 и EX/QX50. Падам си повече по FXa, но бензиновите на годините, които исках прехвърляха бюджета ми доста сериозно, затова започнах да се оглеждам в EX/QX50, който обаче е много малък и няма никакво пространство на задния ред и в багажника. В един момент даже се замислях за дизел, защото има такива, които се продават тук закупени от БГ с история. Междувременно преглеждах коли в цял свят ( САЩ, Канада, Германия, Италия) и както се чудех какво да направя, откъде да я вкарам, да я вкарвам ли изобщо и кое Инфинити точно да бъде, една вечер имахме гости и мой близък приятел ми вика, що не погледнеш Шкода Супърб. До този момент не се бях сещал за Супърба, защото ми се искаше да взема СУВ. На следващия ден си викам, бе я дай да прегледам обявите за Супърб в mobile.bg да видя какво има и хоп, тогава видях мечтаната кола.... Не можех да повярвам на обявата, препрочитах е 100тици пъти и бях изненадан, че тази кола отговаря на всички мои изисквания. Някаква сила ме накара да отида да оглед още същия ден, хареса ми страшно много и не се сдържах....капарирах я. Така започна моята Шкода история, надявам се да продължи дълго и щастливо ??
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.