Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      6

    • Мнения

      7215


  2. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      3

    • Мнения

      1209


  3. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      5639


  4. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5337


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/14/22 във всички области

  1. Да кажа нещо и от името на страничните наблюдатели. "Лайковете" заместват доста писане и постове. По този начин темата стои по-синтезирана и прегледна. А щом няма намеси, означава, че авторът е на правилния път. Истинско удоволствие е да се наблюдава как се работи чисто, подредено, с отворен наръчник за експлоатация, чист, без омазани с машинно масло страници и нещата се реставрират до последния болт и детайл.
    3 points
  2. Здравейте на всички От бая време не съм писъл в темата , а пък не е като да няма развитие про проекта , но както предполагам знаете , понякога в проектите има периоди на застой и точно такъв беше периода Май-Ноемви. Както и да е, застояат в общи линии приключи и малко се задвижиха нещата , та реших да ви споделя. Нещата потръгнаха отново някъде Ноември , когато един ден просто ми щукна и отидох да си купя предни вентилирани дискове. Както знаете спирачните апарати бяха подготвени за такива. Патрик @SKODA 105 RS, беше направил доста стабилно пручване , кои дискове са най-близо до заводските размери и бая време се назландисвах , та накрая отидох и ги купих. Дисковете са от Ауди 80 . Та купих дискове и веднага при стругаря . Той от своя страна разшири централния отвор , намали им диаметъра ( защото бях с около 2 мм по-голям диаметър от заводските) , разпроби ги за монтаж към главината. До тък добре но само това не бе достатъчно. Намалихме и диаметъра на главините защото , както ще видите по-долу от снимките апарата реално нямаше как да се захване. И в крайна сметка нещата паснаха. Естесвено бяха закупени чисто нове конусни лагери , и също така нова смазка. Тук искам да благодаря на Момчил @m_g за помоща по набавяне на смазка Мобил , същата , която той е ползвал за неговите главини. Главините преди : Главините след : Накладките Така , и започнах да сглобявам , но се оказа ,че супорта леко опира в диска и се наложи да отнема малко матр'ял от него Реално двете уши само опираха и то мн леко в диска. диска и апарата : 6CCCF2D5-9E78-4146-85C7-5FFD5B9D882C.MOV До тук добре , събрах шенкелите с дисковете , апаратите и те застанаха , ред е да продължим със окачването. Та , понеже от 130-ката магарето беше много зле , успях да с сдобия с чисто ново такова , както и нови долни носачи. Естествено искам да подчертая ,че всички тампони и втулки , както и осите на носачите са нови и шенкелните болтове , а да да не забравя и пружините Това , което не е ново бе изпясъкоструено обработено против ръжда , грундирано и боядисано основно от мен , с изкючение на горните носачи , който минаха на прахови , защото те не бяха нови. Тук искам да благодаря на Коце @malkiq за това ,че се измъчи с набиването на тампоните на горните носачи и също така със втулките на шенкелите , които освен ,че се набиват а и се райбероват ии сега редно е всичко да си дойде по местата , но нека не забравяме и пружините спортни ниски чешко производство за 120 И ето едно сглобено окачване Истината е ,че освен движението по окачването , което все още очаква ревизираната кормилна рейка и амортесьори , които са в процес на случване , има и развитие по двигателя , но за това се надявам да пиша в идния месец . Поздрави и лека вечер на всички.
    2 points
  3. Аз имам впечатления от Леон 2021. Не съм го карал, но разгледах интериора по-обстойно и мога да кажа, че не съм се качвал в модерна кола с толкова огромно количество най-долнопробна пластмаса. Лошото е, и че изглежда ужасно. А дори не беше ниско ниво на оборудване. Всички ползват евтини пластмаси, но някак успяват да го прикрият, или поне на пръв поглед не си личи. В Сеата не са се постарали въобще. Та в заключение, явно от там идва разликата в цената.
    1 point
  4. В допълнение на колегата, мога да драсна и аз 2 реда. Салона си има дефекта от тези години! Дупка от лакътя на шофера. Огледай всички шевове по седалките и ги натисни - може да са разцепени, но докато не ги натиснеш - не се вижда. Германските коли са леш отдолу - задължително я огледай хубаво. Отделно, 9К ми е много за първата генерация на О2, но т'ва е друга тема. Успех!
    1 point
  5. Жоре , аз даже си имам 2 , един доста запазен със ел схемата и един за работа с него :D
    1 point
  6. Да, разбирам. Само да уточня нещо. Понеже споменахте за платформите, Супърб го дадох като пример, че използването на една и съща платформа не означава, че и автомобилите от различните марки са еднакви. Това се отнася най-вече за силовите агрегати, трансмисия, окачване. Т.е. по-основните неща.
    1 point
  7. Интересен е един друг факт! Правя колата на Боре и казвам тук ще работя безкомпромисно и всичко се прави така както трябва. Помагам на Данчо, основно със съвети и минималните знания които имам и въпреки, че от самото начало го обеждавам да не се захваща със задномоторки, той си я прави както трябва. Е а са кажете ми, що така се получава... Всички коли в които имам някакво участие, стават яки тупалчета, а мойте... Неее... Явно ме бива в даването на акъл, а не в правенето...
    1 point
  8. Бягащите мигачи, меко казано ни ма кефят особено, по принцип. Без значение на каква кола са. Ице, дадох "харесване", защото колата е измита, много лъщи и изглежда супер!
    1 point
  9. И след всичкото това рязане разглабяне,сглобяване….. Това могло да прилича на кола
    1 point
  10. Обещаното клипче VID_20220212_121945.mp4
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.