Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. mRt

    mRt

    Фен на клуба


    • Points

      10

    • Мнения

      2042


  2. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      2010


  3. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      323


  4. tuningmania

    tuningmania

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      1802


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/20/22 във всички области

  1. Гледам, че коментирате Battle Beast....аз поне ги знам от няколко години - издават ги Nuclear Blast Records, а аз ги следя в тубата та.... Типичен скандинавски пауър метал - радват ? И нещо пак на Nuclear (The Hellacopters и Battle Beast са от малкото слушаеми групи на Nuclear):
    2 points
  2. Кел нашока репата на Амир:
    2 points
  3. До @VasilenGitsov - Нека го кажа така - от никъде не трябва да чуваш нищо от автоматичните скорости. Изключваме ако е станало така, както @joro-120L спомена, че това го бях забравил..
    1 point
  4. До @VasilenGitsov - Привет.. В момента Цените са завишени, по моя лична преценка с около 30%. И това се отнася за почти всички употребявани Автомобили. Отделно, Автомобила от обявата е средно ниво екстри, тоест, дори това отпада като причина за тази Цена. Километрите също не са малко, въпреки, че има вече екземпляри над 500.000 Километра. Риска от скъпи ремонти се повишава. От друга страна, "Skoda Superb" е рядък като модел и това вдига Цената, за Хора, които държат на точния модел. Например, за "Volkswagen Passat", с който са конкуренти (не и по вътрешни размери - тук разликата в полза на "Superb"-а е фрапираща), има много повече обяви а конкуренцуята уж сваля Цените. Ако държите на точния модел - нямате особен избор. Преди няколко Дни си направих експеримент - отворих www . mobile . de и потърсих Автомобил, като моя. Зададох следните параметри за търсене: Марка: Skoda; Модел: Superb; Година на производство: 2014; Каросерия: Комби; Двигател: Дизел; Скоростна кутия: Автоматик; И като екстри добавих само любимите ми вентилирани (предни само) седалки. Резултата е само 3 обави. Горе долу е това положението. Ако не ВИ се правят компромиси - нямате избор.
    1 point
  5. И къде го чекаш т'ва момиче от песента? На светофара или у кабинета? Аре, да не е спам, ето и от мен нещо. Не е оригинала (някак повече ме радва в оригинал), но е доста силно. Клипа пък ми е тегав, но както се казва в една друга песен - "Sad but True" https://youtu.be/duiaZGamp38
    1 point
  6. Слушай онлайн радио Badrock - много разнообразна музика и ще ги чуеш и тях. Инак в колата в момента съм на нещо старо и леко
    1 point
  7. Здравейте, Както разбрахте, снабдиха ме със здрава ел инсталация: Внимателно разкарах цялата изолация и пин по пин си взех всичко необходимо почти без да се налага да режа кабели, включително извадих маншоните без жертви(моите са скъсани от идиотите дето са прекарвали алармата, която е вече в боклука :)) Последва сглобяване на старо табло от общо две, като исках да ползвам циферблатите от 1.6, но се оказа, че имам само оборотомер и си сложих моите, нови крушки и залепване на всички счупени части/крепежи от първото ми сваляне преди 3години... Лед осветление по копчетата: За задните халогени се е разместила клемата, но ще го оправя Следва отново разправията с тия клапи за парно/климатик от предната страница... Значи те управляват дали въздуха да духа към пътниците, или да обдухва стъклото и седят така: Намират на място където до колкото знам обикновените фелиции нямат нищо, управляват се от моторче с реле, което да обръща поляритета и от ключета тип шау-бау на самото табло: Накратко разглобих целия механизъм на моторчето и почистих и смазах всичко старателно: След известни проби докато загрея кое за какво е и как работи по цялата верига на клапите установих, че платката и релето са гръмнали: Запоих платката и смених релето, като съответно накарах моторчето да работи. Проблемът обаче е следния- лявото ключе от панела, което отговаря за моторчето само казва на коя страна да върти (отваря/затваря клапите), но моторчето не спира, а върти постоянно, в следствие на което и новото реле замина след няколко движения на клапите. Последва пореден опит с ново реле, но този път гръмнаха още две други писти по платката (тук може вече и аз да съм капнал някъде с поялника и да е моя грешката, но тя стана неизползваема ) Теглих им майните на тия клапи и реших, че така и така не бачкат и ги махнах съвсем, за да видя дали въздухът ще е достатъчно силен да обдухва и стъклото както е на Нормалните фелиции... Но както и да е, продължих със смяната на ел инсталацията по копчетата, както и отстраних проблема при моторчето на парното, което също се оказа, че е пострадало след "пожара". Отново цялата изолация на боклука, пин по пин сложих всичко и добавих инсталация за предните халогени, понеже колата на Shotik не е имала, по заводските снопове: преди: и след: За жалост счупих част от щипките, които държат снопа и за това със свински опашки... Където беше нужно сложих нови уплътнения по въздуховодите: Почистих всичко, залепих шпилките на таблото, този път с poxipol вместо горещ силикон, че и на тва му ядох попарата ? и монтаж: Тук може да видите къде реших да скрия релетата за ел. стъклата от лятото - вдлъбнатината под барчето Също така между другото боядисах таблото около уредите и другата ми придобивка в комплект с кабелаците - оригинална планка за акумулатора, че баща ми ,разбира се, я е хвърлил някъде и до сега беше с една грозна ръждива ламарина: И вече сглобено: Хареса ми как стана цялата процедура, аз съм доволен. Следващите неща по списъка са да освежа халогените, че единия е счупен, а другия е мръсен и да се погрижа за инсталацията в задната част на автомобила за където трябва да си изнамеря маншон за кабелите на петата врата и плафони за регистрационния номер. Въпрос: Ако се вгледате в последната снимка, копчетата и лостовете на волана са много избелели, та има ли някакво решение да се възвърне цвета малко от малко?
    1 point
  8. Здравейте на всички От бая време не съм писъл в темата , а пък не е като да няма развитие про проекта , но както предполагам знаете , понякога в проектите има периоди на застой и точно такъв беше периода Май-Ноемви. Както и да е, застояат в общи линии приключи и малко се задвижиха нещата , та реших да ви споделя. Нещата потръгнаха отново някъде Ноември , когато един ден просто ми щукна и отидох да си купя предни вентилирани дискове. Както знаете спирачните апарати бяха подготвени за такива. Патрик @SKODA 105 RS, беше направил доста стабилно пручване , кои дискове са най-близо до заводските размери и бая време се назландисвах , та накрая отидох и ги купих. Дисковете са от Ауди 80 . Та купих дискове и веднага при стругаря . Той от своя страна разшири централния отвор , намали им диаметъра ( защото бях с около 2 мм по-голям диаметър от заводските) , разпроби ги за монтаж към главината. До тък добре но само това не бе достатъчно. Намалихме и диаметъра на главините защото , както ще видите по-долу от снимките апарата реално нямаше как да се захване. И в крайна сметка нещата паснаха. Естесвено бяха закупени чисто нове конусни лагери , и също така нова смазка. Тук искам да благодаря на Момчил @m_g за помоща по набавяне на смазка Мобил , същата , която той е ползвал за неговите главини. Главините преди : Главините след : Накладките Така , и започнах да сглобявам , но се оказа ,че супорта леко опира в диска и се наложи да отнема малко матр'ял от него Реално двете уши само опираха и то мн леко в диска. диска и апарата : 6CCCF2D5-9E78-4146-85C7-5FFD5B9D882C.MOV До тук добре , събрах шенкелите с дисковете , апаратите и те застанаха , ред е да продължим със окачването. Та , понеже от 130-ката магарето беше много зле , успях да с сдобия с чисто ново такова , както и нови долни носачи. Естествено искам да подчертая ,че всички тампони и втулки , както и осите на носачите са нови и шенкелните болтове , а да да не забравя и пружините Това , което не е ново бе изпясъкоструено обработено против ръжда , грундирано и боядисано основно от мен , с изкючение на горните носачи , който минаха на прахови , защото те не бяха нови. Тук искам да благодаря на Коце @malkiq за това ,че се измъчи с набиването на тампоните на горните носачи и също така със втулките на шенкелите , които освен ,че се набиват а и се райбероват ии сега редно е всичко да си дойде по местата , но нека не забравяме и пружините спортни ниски чешко производство за 120 И ето едно сглобено окачване Истината е ,че освен движението по окачването , което все още очаква ревизираната кормилна рейка и амортесьори , които са в процес на случване , има и развитие по двигателя , но за това се надявам да пиша в идния месец . Поздрави и лека вечер на всички.
    1 point
  9. Вчера късно вечерта се измихме подобаващо. После се прибрахме на топло в гаража. А днес закарахме малкото братче на детска градина. След което закъсняхме за работа - ами няма как, решихме да се порадваме на снега в подножието на Витоша.
    1 point
  10. Днес с една стъпка доближихме последната снимка от предния ми пост: Малко повече снимки като за един калник, но съм доволен от резултата? Като за боядисване със спрей не се получи никак лошо според мен, пък и в цвета няма някаква фрапираща разлика. Утре ще се помъча още малко с напасване, уплътняване и ще направя някакъв опит за пастиране. За финал снимка от преди 2 години преди да започна да се интересувам от Шкоди и да си "играя":
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.