Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      2010


  2. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      5337


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7215


  4. Боре

    Боре

    Организатор


    • Points

      3

    • Мнения

      2226


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/17/22 във всички области

  1. Ергенът ЧАСТ 3 ??? Съберат се няколко момичета, една от тях им сподели, че е на 24 и все още никой не й отнел невинността, не се чувствала готова, искала моментът да бъде вълшебен - за сметка на това й разбили мандибулата, разскърцала се като вратичка на селски кенеф. Другите се просълзят, едната вземе та ревне с глас, причината била, че била щастлива, че все още има такива момичета. А истинската причина е, че се сетила, че она напраила сефтето на 13, отдоле от амортизация заприличала на магарешко ухо. Съберат се да правят скокове във вода, с които да впечатлят ергена, идат гримирани като за бална вечер, от водата заизлизат с 2 кила по-леки. Най-тежко гримираната скочи, отмие "фасадата", покаже се на повърхността, помислят я за чудовището от Лох Нес, евакуират целия град, пуснат учениците от съседните градове в дървена ваканция, довършат снимките на предаването у Велинград. На поредния коктейл Герито го дръпне настрани, имала рана на крака, трябвало й целувка за да мине, ергено почне да я ближе като каракачанско куче празна кутия от русенско варено. Другите участнички видат, откачат, дойде Венета, свали гащите, каже - Еми то и аз имам рана, те тоя таралеж е ранен с брадва - гледа преластително-природозащитнически. Ергенът се хване за главата, опита да замаже положението, помоли я да се държи по-прилично, предложи й да опитат няколко вида вина в избата. Нашта сипе 200 грама още от първото, почне да върти чашата, мирише го - она забравила да си измие ръцете след кат' разтоварила багера в тоалетната 20 минути по-рано, вика - Това вино мирише малко странно, май избата е била близо до тоалетната - погледне сомелиерски. На другия ден дойде професионална бели денс танцьорка, която да ги научи на танц, с който да впечатлят Виктор, Зорито се нареди най-отпреде, много я бивало - тя пластична като дърводелски метър. Облекат ги в ориенталските одежди, попита ги, дали изглежда добре - она прилича на Синбад мореплавателя. Почне да танцува, гърчи се като мравояд в аритмия. Дойде време за представлението, пуснат песента - Виктор израснал в ж.к.Дружба 2 до ромските блокове, РИМЛЯНИТЕ го научили на истински бели денс, нашио свали сакото, върже го на кръста, почне да върти гюбеци, учителката по танци го види па се хване за главата. Водещия падне на колено, почне да плеска, нареди му 5 двайсетолевки на колана - Ергенът се почувства истински влюбен, развълнува се повече отколкото във всяка среща с дамите досега... Стопират снимките, кажат им, че все пак по сценарий дамите трябва да изиграят танца, едвам разделят ергена и водещия. Момичетата се наредят, почнат да се карат коя да е най-отпред, задърпат се за чалмите, сцената заприлича на тази със скандала между жената на чичо Али и дона Жура от Клонинг... Гепено, Автор: Шегите за Игрите by Kirov
    2 points
  2. 1 point
  3. Оффф, хахаха...??? Часовниците са в пъти по-пристрастяващи, най-малкото защото не са вредни ? А и е супер мъжко хоби. А цигарите са просто тъп порок. Аз също съм бивш пушач, така че не ми ги разправяй тез на мене ??? п.п. продавай океАНУСА и лорда и си пак в играта ?
    1 point
  4. Аз от щайна съм много доволен! Супер омаж на Съба! Мнооого добра изработка, направо невероятно като се има предвид, че е под 1000лв. Ако пипнат точно два детайла - корона и закопчалка, пак ще си купя същия модел! Между другото, вече използват 904 стомана, кат колегите от Ролекс ? @Боре, уордо пали джапанките ???
    1 point
  5. Хахахаха, ахахахахаха, ще ме уморите Уордо е обречен да отлети, просто @Pijomir все още не си признава
    1 point
  6. Между другото, да дам отчет от някакво каране в S режим в градски условия. По-рано включва 1-ва предавка, което надявам се означава, че се ограничава деижението на полусъединител на 2-ра. Малко по-дълго задържа преди да превключи на следващата предавка, което неминуемо води до малко по-висок разход. Не мога да кажа с точност, колко по-голям, защото последно време трафика е много по-различен и хаотичен от преди седмица/две. Поради факта, че превклюява на по-високи обороти, от време на време минавам в режим D, когато знам че няма да ми е нобходим спортния режим, например след тръгване от последния светофат на бул. България в посока детелината на околовръстното. Ако от далеч видя (или на навигацията не е червено), че няма много коли и пак няма да се пълзи, си минавам на D и си продължавам така. Знам, че това каране до голяма степен неутрализира ефекта на автомата?? но си се занимавам, докато се опитвам да избегна удар с някоя гримираща се в движение шофираща колежка...
    1 point
  7. Да, тук има разлика, защото в Шайна бухат т.нар. elaboré, което ако механиката е Селита (а не ЕТА), означава "Special" grade (това е техния аналог), като освен точността, която при Спешъла е от +/- 7сек до +/-20сек (т.е. има настройка в 3 позиции, вместо в 5 както е при Премиум грейд и COSC), основната конструктивна разликата с Премиум-а и COSC-a е антишок системата, която е "Новодиак" при Спешъла и "Инлаблок" при Премиум-а и COSC-a. Е, да и декорацията на механиката е level up при Премиум-а и COSC-a, но тези разлики струват на потребителя около 1000лв разлика между твоя и Тритона, Пижо ?️ Ти си по сметките и ще ни кажеш дали е оправдано ? Аз пък ще те изпреварят леко и ще кажа, че ако механизмите не са видими, това предимство отпада, а точността на механиките, които не са COSC често са в рамките на 5-6-7 секунди отклонение, а при добър късмет и още по-точни. Така че малко си е маркетинг това с Коск-а... Не го отричам, че е гъдел, разбира се, ако е в рамките на стандарта, но въпросът е за какви пари си правиш гъдела. В случая е на цената на още един Щайн например, а повярвай ми два щайна дават повече кеф от един уорд ? ТАКА ЧЕ, СМЕНЯЙ ГО, ДА МУ СЕ НЕВИДИ!!!???? Аз давам 750лв., ако наистина е чисто ново състоянието му ? @Боре, преди 3 години щях да купя Тритон 100атм, който имаше много яка разцветка със синичко и оранджаву ? Много го исках, ама не помня, защо се разминахме...
    1 point
  8. ЗиЛ 130 има. По-старите модели нямат и някои ГАЗки. Такива бяха изискванията, щото после не се знае на каква "барака" ще попаднеш. п.п. говоря за 1984г. Предказармена школа за шофьори.
    1 point
  9. Именно ! Точно това ми беше идеята - да е мааалко поне, по-различен ! А, да не говорим, че до момента това е единственото смислено предложение, по отношение на Костенурчето ! Защо бре, механиката е като на новата ти придобивка - Уордо, казано на чист шопски Освен това е 45 мм, а това ми липсва
    1 point
  10. Купе vRS версията е много приятна, да не кажа, че това е първата шкода, която мога да кажа, че наистина много ми харесва на външен вид.
    1 point
  11. Аз пък се чудя, дали да се навия на този бартер, за Костенурчето ... Проблемът е, че както знаете, вече си имам син дайвър, 300 метра.
    1 point
  12. Тук съм на 101% съгласен! Може и да е удобно, но автоматика те отнема от ангажираността докато шофираш. До сега карайки Пасаторчика, абсолютно никога не ме е натоварвало това, че е ръчка (освен умората в левия крак при силен трафик/задръстване) и не съм мислил коя предавка трябва да включа, кога да я включа. Да не говорим, че за мен това беше около 50% от удоволствието да шофирам, да си свалям предавка с междинна газ (което малко хора правят), при приближаване на кръстовище да подавам междинна газ (сваляйки предавка) и спирам едновременно с десния крак (или както е известно у рейсинг средите - heel and toe). Това нещо за жалост, ще го позагубя като опит и умение (ако не си купя скоро Голф 2 ГТИ, пак ) карайки автомат и нямайки къде да го практикувам. Дори се забелязвам, че не мислейки (подсъзнателно) за предваките се разсейвам повече, което не ми харесва! Това с инструктурката ми (бая тупалка беше ) доста го дискутирахме и според нея, по-добре било да се кара на възможно най-съвременна кола (тогава карах курса на едногодишна Корола 2006-та) и ако си се учил на стара кола, си ставал каруцар. Моята логика беше точно обратната. Това че старата кола е каруца, не означава, че учейки се на нея ставаш каруцар, дори напротив - научаваш се на повече похвати, пинизи, тънкости и тактики. Там няма Traction Control - десния крак ти е тракшъна, там нямаш ABS, същия този крак играе тази роля и т.н. и т.н. Това което ме разочарова в днешните автомобили, е че в стремежа да са по-безопасни (което няма лошо да е така, особено за България, защото сме страааашна пасмина по пътищата), производителите отнемат от ангажиментите на шофьора, улеснявайки го той все по-малко "може" да кара. Вече има явтоматични светлини, паркират сами, автоматични чистачки, автоматични скорости, крууз контрол - дори и адаптивен, спират сами в градски условия (още повече се подтиква гримирането в колата, пътувайки за работа ?), държат те в лентата, индикатори за мъртва точка и още какво ли не.... Честно казано отнема се чара от това да си шофьор. Имам познат, за който това е повече от добре дошло и се радва, че има възможно най-малък нагажимент към процеса, но аз съм точно в другия полюс. За мен придвижването от А до Б не е необходимост от предвижване, а изживяване и дори провокирам пътуване с цел да шофирам, може и да няма смислена посока, а да е просто шофиране. Е, това все по-малко ще се случва, още повече с новините за натискане в посока автономно шофиране......ами то съществува, нарича се Метро, Трамвай 22, Автобус 5 и т.н.
    1 point
  13. Синият PRX е много добър, но вече са ми много бройките. 10 броя без тези, които броя за сантиментални. Трябва да продам нещо, ама не ми се занимава.
    1 point
  14. Много добър избор на джанта. В еуратек има подобен цвят капачки за болтовете, ако искаш да допълниш визията.
    1 point
  15. Абсолютно съм съгласен! Недостатъка, ако може да се нарече така, е че се губи връзката шофер - автомобил. Усета към автомобила. Принципа на работа на автомобила. На скоростната кутия, на съединителя/ма на кой ли му пука/ Един от важните критерии да имаш самочувствието, че си шофьор е точно тази - работа с предавките, то пък от друга страна е свързано и с усет към работа на двигател и пътна обстановка. Комплексни са нещата. Всички хора, каращи само автомат са обречени да загубят тази връзка. Те никога няма да разберат какво чувство е да накараш Ти автомобила какво да прави, а не той теб. И, както споменах в предишен пост за дъщерята - Тя е млад и зелен шофьор. Преди година взе книжка. Курсът й бе на автомат. Личната й кола е автомат. Благодарение на това и по-лесно се взима книжка, щото не мислиш за скорости. Имаш един педал по-малко и въртиш волана, все едно караш тролей. Повтарям се,Скоро й дадох да покара Супърба, имаше мерак, а и да ме повози. Нейната кола, като отнемеш газта тръгва по инерция. Супърбът не тръгва! И тя това не може да го усети и да направи разлика. За нея меродавното или правилното ще остане поведението на нейната кола. Без да сме разговаряли на тази тема, съм убеден, че режимът М или "ръчен" на кутията ще й бъде непотребен или излишен, защото не знае как да го използва и кога. За смяната на предавки няма да говорим. Та, в този ред на мисли искам да защитя ДСГ! Вярно е, че не може да замени на 100% човека, и няма как да стане това, но това което са постигнали с нея е впечатляващо. Като знаем от колко неща зависи смяната на една предавка. Аз нямам претенции. Не мога да не съм доволен, стига кутията да си работи правилно, както й е зададено и да няма бъгове. Не искам този пост да дава повод за нови разисквания или задълбаване в посока "екстри" , "асистенти" и т.н./разбира се, това е по преценка на автора на темата/. Техниката се развива, напредва, напоследък в много къси срокове и ние трябва да се съобразим с това. Искрено ти го пожелавам и със здраве да си ползваш прекрасния автомобил ?
    1 point
  16. Моята октавия е евро 3, но не го пише на талона и ме определиха втора категория, но предполагам има отношение годината на производство.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.