Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      5

    • Мнения

      7176


  2. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      2010


  3. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2563


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7437


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/21/22 във всички области

  1. През отминалия уикенд, 19 и 20 март 2022г., се проведе 12-тия подред VW Fest, организиран от Клуб на привържениците на Фолксваген в България или накратко VW клуба в България. Както всяка година, така и тази, нашите домакини ни поканиха за съвместо участие, за което отново им благодариме. Благодариме им за перфектната организация на това уникално по рода си мероприятие в България, благодариме им за поредното топло и приятелско посрещане. От името на Шкода клуб България искам да изразя нашата благодарност към всички вас, които участвахте със своите автомобили Шкода и за пореден път представихте повече от достойно клуба. Само вие си знаете колко усилия, средства, време и нерви ви е коствало участието - поклон за което. Разбира се, искам да благодаря и на всички онези от вас, които дойдоха на феста, вярвам, че си изкарахме 2 разкошни дни в ИЕЦ. Пускам едни 50 снимки, които подбрах за форума. Ще има и готино видео, но за него ще е необходимо повечко време. Всичко започна по обяд в петък, 18.03.2022г.: При нас е весело. Или вече изтрещяхме след дългата подготовка. А защо не по малко и от двете. Коцето си сака баня: По традиция се въртят гумета. Отново благодаря на Пепо и Коцето за помощта: Следващите две снимки са специален поздрав за Боре: Част от стикерите са залепени, ама Пепо го чакат още, както ще видите по-долу: Десет пъти мери, един път залепи. Пепо, макар умрял от студ и глад, се справи перфектно: Изпреварих Коцето, направих снимка преди да е сложил капачките от другата страна. Колата на Боре е в топ състояние, с перфектна реставрация. Предницата със сигурност тепърва ще пада надолу, защото Коце мрази дълги пружини: Скъпи гости от Перник си имаме с тази разкошна единичка. Жорката е направил колата с много труд, желание и мерак. Сам е слагал фолиото, работата му е перфектна, а цвета - на снимки е супер, но на живо е "уау". Ако някой иска да си слага фолио на стъклата или по ламарините, мисля, че Жорката няма да го разочарова. Подменения салон с такъв от S3 и красивите фарове са само малка част от доработките: На Тони зверчето с кратко описание при следващите снимки: Кранка и той се включи, отново имаше какво да покаже: Почти финално подредени: Втората единичка, след фолираната, са гости от Румъния: И докато нагласяхме колите, чухме приятен рев на влизащ в халето автомобил - Fabia R5: Тук вече сме по време на феста. На Тони тройката има разкошен интериор, окачване, генерация и... Всичко е направено с много внимание и вкус. Надписа на задното стъкло е колкото закачлив, толкова и не е случаен: Червеното на задната врата е някакво отражение или бъг в камерата на телефона. Колата е с перфектна боя: Целия таван е в алкантара, но нямаше достатъчно светлина, за да стане добра снимка. Коланите са подменени, за да са в тон с червеното на седалките. Пропуснал съм да снимам мултимедията, монтирана от Жоро (Георги Церовски) - огромна е, допълвайки перфектно интериора: Да ви повозя?: Колко души са необходими за отварянето на багажника? Агресивна, красива и с мнооого спортен дух. Пепо отново доказа, че умее да прави колите си уникални, с много вкус, мерак и знания. Това е най-готината Fabia vRS, която някога съм виждал. Освен всичко останало, седалките са тотално къстАм (Коце, не се смей) изпълнение: За сега това е финалния вариант със стикерите. Не са залепени само за феста, ще красят колата и занапред: На живо пернишката мома е още по-красива: Тук всякакви коментари са излишни: Единичката от Румъния: И още малко кадри от преди откриването на феста:
    5 points
  2. @Боре, часовникът и сега има смисъл да бъде продаден, защото това са цените в Хроното: Аз обаче подозирам, че тези цени никога повече няма да станат по-ниски, а напротив винаги ще се катерят нагоре. Също така, реално не съм го купувал с тази цел. Та аз дори не мислих да атакувам Ролекс, предвид ненормалния пазар в момента и липсата на нови Ролекси в официалните представителства. Бях си много добре и с Тюдора. Аз и сега го казвам - Тюдор има изработка до степен 90% от тази на Ролекс, а конкретният Блек Бей 58 имаше и инхаус механика. Една от най-добрите сделки на пазара за тези пари. Че и красив (в моите очи) на всичкото отгоре. Къде от скука, къде от любопитство опитах късмета си по Коледа, като написах един мейл на Беша, с молба да ме посъветват как да постъпя, ако все пак искам да се докопам до Ролекс и те взеха, че ме изненадаха много приятно, че само след 1 месец чакане мога да получа Експлорър 1. Просто ми се усмихна късметът. Относно колата - да, в някой момент неизбежно ще се сбогуваме, но дотогава ще си я карам с кеф ? Реално следващата мисля да е на ток. Например Ениак Купе rs е супер вариант, но 400км пробег все още не са ми достатъчни. Искам 5-600км. Но още не се предлага. Също така няма и изградена мрежа от зарядни станции. Т.е. ще си почакам едни 5 години, през което време има какво да търкалям ?
    2 points
  3. Служителка закъснява за работа и влиза в офиса, плюейки. Шефа я пита: - Аре ма, колко е часа?!? И защо плюеш по мокета? - А бе, мани, шефе, идвам аз навреме с Мини-Купъра, точно пред мен свободно място за паркиране, обаче ми се вижда тесничко. Докато се чудя ще одраскам ли колата или не, някакъв мощен клаксон зад мен, поглеждам и виждам един с камион. Вика: - Маце, пусни ме да паркирам тук, че закъснявам страшно. Викам му: - Баси, ти ако го събереш тоя камион тук, свирка ще ти направя... - И той? - А бе, мани, шефе, голям шофьор излезе.
    1 point
  4. Човек, аз купих последния наличен преди вече почти половин година и още не са получавали... ББ58 стана много търсен и поддържането на наличности ги затруднява. Още аз като купувах ми казаха, че от Тюдор са им писали официално, че вече не могат да заявяват примерно по 5 бройки за следваща доставка. Все още не е както при Ролекс, разбира се, защото може да се поръча и след 1-2 месеца човек може да го притежава, но проблемът е, че го няма наличен, т.е. КАПАРИРА СЕ НА СЛЯПО, пък ако не те изкефи на живо, кофти. Макар че по-скоро може да не ти допадне как ти седи на китката, защото откъм изработка, цветове и материални няма много за какво да се хване човек. "Недостатъците" му са видни и от клипчета и снимки, т.е. не е нужно да го хванеш в ръка, за да го констатираш. Има нещо много важно при този часовник, впрочем това важи за всеки един от моделите им, които съм хваща в ръка (общо 4 модела) - усещането е "wow, feels just like a Rolex"! А това говори страаашно много за продукта. Чак те хваща яд, че не е с бранда на Ролекс, защото освен златните индекси и стрелки (тази разлика е недоловима), както и минимааално по-рафинираното бръшване при Ролекс (доловимо е само, ако човек се е докосвал до Ролекс и го е зяпал продължително) и отново минимално по-съвършената му верига, други разлики няма! Ама както казват ромите - "нотариално известен факт" е, че най-голямата разлика в цената е обусловена до много голяма степен само от наличието на марката на цифера.
    1 point
  5. Е само на 43 съм....за някои съм дъртак ? Ми не помня точно кой модел, но със сигурност беше с четрите кръгли фара, много ме кефеше, но за съжаление после не успях да си купя такава....
    1 point
  6. Истината е, че трябва микрометър, другото е лесно ? Гласиш на 3,58 преди ГМТ и лети.
    1 point
  7. Кефиш се, че има и по-голям дАртанян от тебе, а?! И тук да го напиша, или в подписа направо, да не ми се "отварят" разни тука ? Зимата/септември - декември/ 1984г. ЗиЛ 130.
    1 point
  8. Доста интересно състезание. Ферари определено са направили огромен скок и показаха скорост не само в квалификация, но и в дълга серия от обиколки. За мен е важен и друг аспект при тях - не се издъниха със стратегията, което си е постижение. Макс, колкото и да не го харесвам, показа много добра скорост и постоянство, както и много, ама много желание за победа. Но техниката му просто не беше на нивото на Ферари. Всъщност за мен е много показателно подреждането, преди техническите проблеми - ЛьКлер, Макс, Сайнц, Перез. Според мен това показва превъзходството на Ферари в момента, както и силите на пилотите в тимовете. Мерцовете .... Извадиха много, ама много повече, отколкото заслужаваха. Ръсел показа, че има причина да е сочен за следващата звезда на Мерцедес. Хамилтън с нищо не блесна, но постигна абсолютния максимум от днешното състезание. Но, гледайки прогреса на Ръсел, очаквам, че след средата на сезона ще му бъде много, много трудно да остане номер 1 в отбора. Магунесен също заслужава поздравления за това, коеот постигна с Хаас. Мисля, че е повече от показателно, какъв пилот е. За съжаление, поне за мен де, малкия Шумахер или не е дорасъл или толкова си може. Но, кой син е надминал баща си в този спорт? Особено, когато говорим за една легенда... Заслужава си да се спомене и дума за промените в техническите правила - според мен сполучливи. С много малки изключния не си спомням да сме имали няколко последователни обиколки с размяна на първото място, близко каране и чисти изпреварвания. Ще видим и в следващите състезания, но съм оптимист. И за финал, колкото и да не обичам чистия "хейт": за мен това беше чиста проба карма! Никога не съм искал състезание, камо ли сезон, да се реши от технически проблем и/или съдийска "грешка", но специално в този ще се радвам за всяко отпадане на Макс и/или проблем, който срещне. Поне да не беше незаслужения номер 1 на колата ...
    1 point
  9. Моя кош , след почти шест години се прероди в стар , разсъхнал се гардероб .. от декември започна едно изключително досадно скърцане на всяка позитивна неравност и още по-зле на пешеходните могили. Почти бях убеден , че идва от петата врата или легена на резервната гума , защото скърцането си беше от търкане на гума в нещо. Миналата седмица се опитах с подлагане на полиуретанови подложки , но ефекта беше нулев. Вчера реших да разгледам анатомията на този тампон и за първи път открих нещо умно , създадено от ВАГ. Под капаче е скрит един болт , който държи шейна със зъбци и плъзгач , върху който е гумения тампон . Разтегнах плъзгача с два зъба и днес вече няма скърцане ?
    1 point
  10. Разбира се, че е дясностоящият. И, не се шашкай, нямаш нужда от опреснителни. Просто животът, движението и правилата в ж.к.Надежда, са урегулирани като в Бар “Каубойска среща” - Джо Бързият, винаги е с предимство П.П. Това с динозаврите, звучи … тъжно Аз също взех книжка, когато курсовете бяха по 2 1/2 месеца, имаше полигон и извънградско, а изпитващият беше капитан от КАТ /да не се бърка с Пътна полиция/, със светло синя униформа и перманентно лошо настроение, а най-новият учебен автомобил, беше Лада 2105. Останалите бяха Жигули, а имаше и един-два Йж… Но, не мисля че сме за опреснителни
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.