Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      5

    • Мнения

      1419


  2. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      323


  3. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      5337


  4. РетроБоби

    РетроБоби

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      25


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/03/22 във всички области

  1. Сложихме летните гуменки и полека-лека се приготвяме за Първенец?
    5 points
  2. Здравейте, От около година, имам LR-H стъкломатен пакет, който нямам на какво да сложа... Освен него си направих и едни джанти, които нямам на какво да сложа... И дебнех през цялото време, да изпадне хубава бройка 120L estelle 2, но исках да е и бяла... Е декември месец в FB излезе една обява, за кола в Севлиево. Чух се със собственика, помолих @b0n3v да я огледа (Не съм забравил че му дължа едно серво) и след кратък разговор си направих закъснял подарък за рожденния ден... На 29 Декември пътувахме за Севлиево, не съм я оглеждал там, защото вече я бях платил. Минахме я на преглед, платихме и гражданска и я прехвърлихме нотарялно... И потеглих към София... По пътя нямаше проблеми (освен изчезналите спирачки) и веднага след пристигането ни исках да я разгледам подробно... Повече от доволен бях от видяното, чак ми е грехота да я нарежа. известно време престоя навън... След това и смених спирачната помпа, течноста, маркучета, гумички, накладки, раздвижих апаратите и и докарахме някакви спирачки... После минахме каналите на КАТ, защото собственика беше я регистрирал в Габрово, но без да сменя табелите... След тва ги запознах с Белослава... После се позабавлявахме... video-1646776309.mp4 И я прибрахме на топло... Междувременно и напазарувах едни седалки (няма да са с тази тапицерия като в метрото) Както и един донор за двигателче... Остава да разберем, дали ще имам време и нерви и за нея да стане така...
    3 points
  3. Открих, че съм доста по-жизнен и щастлив, след като замених сутрешното си кафе с портокалов сок. Според личната ми лекарка това е заради вит. С, натуралните захари и фибрите, но аз съм твърдо убеден, че е от водката.
    3 points
  4. Я да светнем и тоя раздел, зимата не съм пипал много по колата, да не кажа нищо, но понапазарувах някакви неща... След хиляди перипети, 3 години чакане, опити от много хора да съдействат, за жалост безуспешни, най-накрая @roodnb си сцепи трътката и успя!!! Най-широките възможни калници, чисто нови са в гаража ми!!! Освен това Тошко реши да смени концепцията за задно окачване, а аз се възползвах... Заиграх се и със спирачките, но не съм сигурен, че ще останат те, защото 312мм трудно влизат в 15' с които ще карам... За да си свържа спирачките взех и малко инструменти... Доволен съм от резултата!!! Едни клещички, да си дупча и бертвам ламаринката с помощта на @mRt... Също така си напазарувах и един изпускателен колектор, произведе го Иван от Разград... Дойдоха и малко мигачи и други дреболии с помоща на @SKODA 105 RS ... Деси, финала на всяко мое мнение е финансовото измерение на проекта, и когато някой попита колко излиза да си напавиш 110 ката, ще мога да дам реална сума. За черпене пари, надявам се винаги да има и да не разчитам на спестените пари от проекти, но някой като каже тенекиджията ми взе 10к и некви дреболии... аз показвам стойноста на дреболята... До тук... Пари: 6996лв + 1600 калници, 1200, окачване, 150 инструменти за спирачки и др. (от снимката), 170 мигачи и др. (от снимката), 300 апарати и супорти, 200 клещи = 10616лв. Часове труд (който не е заплатен): 590ч. не съм работил нищо Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 1350лв.
    2 points
  5. Глава 3. Предницата Разглобих по предницата абсолютно асболютно всичко, всяко едно болтпенце, всяка една бурмичка. И кисна в елетролизата вадя всяка една част, след това грунд и боя. Влязох с предницата в такъв филм, че не беше истина. Толкова скучна и еднообразна работа, направо ми се повдигаше по едно време от миризмата на грунда и боята. Смъкнах секторната кутия защото течеше, ревизирах я и сложих нови гарнитури, а гарнитурите които не си откирх си ги изрязах сам от лист клингерит, ако не се лъжа. Поиграх си и със всички болтпенца по носачите и предницата. Та след дълга и изтощителна борба резултатите са тези:За съжаление нямам още снимки и на резервоара, защото цялата предница я правих наведнъж и не се сетих да снимам. Възползвах се от това, че всичко беше разпиляно за да прешкуря колата отдолу, да прегледам за ръжди и да намажа новия антикор. Като цяло исках да го пръсна с пистолет, първо защото щеше са стане много бързо и второ, щеше да е по-красиво, но се оказа, че пистолета който имах не е за това и трянваше да мажа с четка. Мазането беше ужасно, защото направих грешката да го разредя, защото продавачната каза, че ще е гъсто и мога да го разредя малко. А то стана като вода. Но пък смея да твърдя, че след леко зор се получи доста прилично. Дойде време за сглобяването. Сложих всичко както си е оригинално, но исках да я направя по- ниска. И тук помогна много @malkiq (понеже не исках да режа оригиналните пружини на колата, защото искам оригиналните части да ги пазя), писах му и той ми каза да търся по моргите от БМВ. И така и направих. Намерих си същия диаметър, и ги отрязах с много голям кеф. Първо отрязах една врътка, наложих на колата и никалва разлика, после с още една врътка и пак няма разлика, така продължих докатато не стигнах 4 врътки и пак колата стоеше вдигната. Тогава Коце ми каза, че трябва да обърна носачите. И така направих. Имаше малък проблем с обръщането защото вътре на оста на носача има едни мнооооого гадни за вадене и слагане зегерки. След като преодолях проблема сложих носачите с голямо нетърпение, смъкнах колата и тя направо заспа. Стана муцка. Амортисьорите които са отпред не са оригиналните, а са от лада, като оригиналните също ги пазя. Гумите които разширих обаче не са оригиналните, защото след като огледах гумите видях, че на джантите е щампована годината на колата, а на гумата е щампован първият регистрационен номер на колата и реших да ги запазя. Заради това си купих джанти които пък за сметка на това еконт изгубиха. И получавам SMS, че имам пратка и като отидох да взема джантите от еконт, само една джанта имаше. Другата не знаят къде е. Малко по-късно ми се обадиха от еконт, извиниха се и казаха, че доставката на джантите ще е за тяхна сметка. След като най-сетне джантите дойдоха при мен, изчистих ръждата пак с електролизата и ги пратих в Стара Загора при един човек, който ги разшири и станаха трепач. С това мился и да приключа днешната глава.
    1 point
  6. Жоре, пак ще кажа, дъщеря ти е виртуоз (не че не си го знаеш), невероятен музикант. Да ти е жива и здрава! ? Да взема да пусна нещо, че отдавна не съм се включвал в тази тема. Малко меланхолия за неделя вечер.
    1 point
  7. Тъкмо я гледах джантата на календара. Много ми допада! А и снимката е много джазова! Мястото е страхотно, а колата като манекен
    1 point
  8. Бат RADO Капитан Кук, дайвърче пак за лятото налЕ
    1 point
  9. Ремъкът свири при палене, защото е студен и твърд. Много скоро загрява и зацепва, съответно спира да свири. Разбира се, има случаи, в които положението е критично зле, и може и да не спре да свири изобщо.
    1 point
  10. Саше, имаш право да се съмняваш. Аз също съм имал хлабав ремък, и се получи няколко седмици след смяната му. Чувал съм и случайни коли по улиците. Това свирене винаги е ставало при палене на автомобила, още докато е на място или при самото тръгване. След няколко форсажа, изчезва. Така, че не е типично да става в движение. Понеже е елементарно и не е изключено все пак, нека се започне оттам. От свирене до свирене също има разлика. Но, ако започнеш да чуваш ролка в движение, в купето, вече е страшно. А и тя си свири постоянно. Ролка, за мен отпада. Затова си мисля, че шумът е като на ремък.
    1 point
  11. Глава 2. Огън След като я регистрирах, не знам как издържах две седмици, но нищо не бутнах по колата. Та минаха тея две седмици и отидохме да я палим. Проверихме всичко, изчистихме карбуратора, завъртяхме коляновия вал да видим изобщо върти ли се, все пак колата не е карана от 86та и още куп дреболии. И дойде време да завъртя ключа и да и чуя гласа, ноооооооо вместо да я чуя единственото което чух бяха викове "ПожаАааар, пожаааааар, колата се запали!". Та наистина колата се запали, бързо налях вода и тъкмо да я излея, там където е огъня, гледам,че това са й кабелите на колата. И не ги изгасих, за да не направя някъде другаде късо. И си изгоряха след две минути сами. Слязох под колата да проверя какви са щетите и единственото, което беше изгоряло беше кабела за стартера. Питате се как така се е запалила. Много тъпа грешка от моя страна. Кутията на въздушния филтър я бях откачил и я бях сложил до алтернатора и там тя е натиснала снопа със кабелите и ето ви рецепта за хубав пожар. Оправихме проблема и след като напълнихме карбуратора си запали като по учебник. Звучеше прилично, не течеше от никъде масло и се качих да я покарам. Возеше супер меко, не се усещаха дупките, абе бях много впечетлян от това. Прибрх я в гаража и трябваше да смъкна резервоара, защото беше много ръждясал. След като го смъкнах, започнах да се чудя как да го изчистя от ръжда и след доста търсене открих един магичен метод наречен електролиза. Някои от вас може да са запознати с този метод, но за тези които не са, това е разтвор с дестилирана вода и сода каустик, може и нормална вода от чешамата (по принцип с дестилирана вода реакцията е по-добра), но ако трябва да правите двеста литра, както аз правя, трява да дадете 100 лева поне за вода. Някак си ми свидеше да ги дам и го правя с нормална вода. Та да продължа. Разтвора както аз го правя, може да не е верен, но получавам доста добри резултати. 1 стъпка *На 20 литра вода слагам по 1 килограм сода каустик. (Вчера правих нов разтвор като за може би на 130 литра вода сложих 5 килограма сода каустик, пак вършат перфектна работа). 2 стъпка *разбъркване - не е хубаво да дишате изпаренията от реакцията защото сода каустика си е все пак отрова 3 стъпка * пускане на ток. Аз направих в един двеста литров бидон серпентина от арматурно желязо което е пуснато просто ей така във водата На арматурното желязо закачам "+" от зарядно за акомулатор, а на "-" закачам детайла, който искам да изчистя от ръждата (аз обикновенно закачам детайла, който искам да изчистя от ръжда с тел и отгоре както се вижда на снимката съм пробил дупка в дървената греда и там си захванах телта, за да държи детайла във водата и да не опира в дъното на бидона. received_870289567167311.mp4 received_206184191407548.mp4 Това е принципа! Доста е елементарен, но спестява изключително много работа. А това са снимки на малка част от нещата които съм изчистил по този начин За мое съжаление и за ваше не съм снимал как направих резервоара и колко добре се изчисти. Стана като нов. По моите записки, които си водя, той ми излезе 60 лева със боя. Така мисля да сложа край и на "Глава 2". Благодаря за страхотните коментари, много ме мотивират да работя по упорито. received_870289567167311.mp4
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.