Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. kukumitcin

    kukumitcin

    Потребител


    • Points

      10

    • Мнения

      829


  2. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      5639


  3. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      1993


  4. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      1419


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/05/22 във всички области

  1. Последва отстраняване на теча / смяна на термостатно тяло и два маркуча към масления охладител /, след което монтаж на новата задна броня и нови задни калобрани . Колата посети Classic Racing 2k22 ето няколко снимки за които благодаря на колегата __smirnoff__ . За първи път имах удоволствието да не съм на външния паркинг, а част от събитието макар, че колата е далеч от ретро или пък в перфектно състояние. За момента толкова...събирам снимков материал със следващите промени по колата. Поздрави.
    6 points
  2. Нямах идея, че е имало и такава мода. Идеята за жълтите халогени я "копирах" от Реното на мой близък приятел и мисля, че се получи добре. След повече от 5 месеца реших малко да раздвижа темата и работата по колата разбира се. Общо взето след последните снимки колата беше извадена още веднъж с цел да направим една неделна разходката с детето. Всичко мина перфектно и точно преди да я прибера в гаража протече антифриз. Колата я "зазимих" повече от 3 месеца без да пипна нищо поради здравословни причини. През това време се сдобих с едни от любимите ми джанти , а именно : Разбира се в далеч по лошо състояние, но пък на добра цена. Все още работя по тях и се надявам скоро да покажа резултата. Понеже не успях да подкарам Symphony - то , което купих се заех да търся нещо оригинално, което се вгражда на Фелиция. И след време намерих търсеното : В перфектно състояние без забележки...голям кеф ! следва продължение...
    4 points
  3. Пичове, ако на някой му трябва стойка за гуми, може да си набави такава за крупната сума от 25 лева. Само прескачате до Лидл и сте Вие! Има покривало, манометър, тестер за дълбочина на грайфера... Побира до 18" и конкретно - 225/55/18" по етикет. Аз съм с 225/45/17" и заспаха в ъгъла на мазето
    3 points
  4. Мисля, че не си пробвал хубава гума, подчертавам гума, а не силикон. Хубавата гума е класи над тия долни силикони, които Сейко пробутват. А комфортът при хубавите гуми, особено тези с гъсто разположени дупки (при които винаги си намираш точния размер и не си между две дупки) е супер. Часовникът не се усеща на ръката.
    2 points
  5. Разбира се, ще идем малко по-рано, изработил съм план, ще ти звънна утре да се чуем и да се разберем А по повод четворката с гарнитура - направо си отварям една биричка по повода, да вървят нечетни
    1 point
  6. Да, разбирам. За твое успокоение, тествай го така, както е на втората снимка. /ако не си го монтирал вече/. Виж го, издава ли някакви звуци, грее ли. Мисля, че няма да има проблеми. п.п. като гледам снимките ми е трудно да преценя, но при тези поражения най-вероятно е късо м/у навивките на бобината. Това няма нищо общо с инсталацията на автомобила, защото бобината си е автономен консуматор и управлява само контактите на релето.
    1 point
  7. Мерси, Жоро. Като го свалих ми направи впечатление, че куплунга (не е с отделни обувки) е леко изваден, но там нямаше нагар по пиновете. Виж вътре е на въглен и ме притеснява да не се запали и "новото", че през седмицата жена ми кара, а вози и детето и искам да съм спокоен, че няма да се случи нещо особено докато не съм там. Взех реле втора ръка, изглежда запазено и работи, оригинално е. Исках ново, но трябваше да чакам доставка, а моргата беше близо и ми излезе късмета. Вече разкачих подкалниците, та ще огледам за нещо притеснително, а и под чистачките ще надникна, но и аз мисля, че просто релето се е скапало, без външна намеса. Ето малко сникми:
    1 point
  8. Ето така, дами и господа съдебни заседатели, започна всичко … То и с канап може да си носиш часовника, ама … Впрочем, гледах едно клипче, в кето един пич си изработи каишка от … вездесъщата и любима на всички Хамериканци, т.нар. Duct tape с която ремонтират всичко Даже си направи гайки, проби си дупки за реглаж и прочие. Та, има ли желание, има и начин Просто, мен не ме кефи …
    1 point
  9. Здравейте, оказа се датчик на колянов вал. За щастие ремонтът не е скъп и всичко се оправи с минимални главоболия! Надявам се някога темата да бъде полезна на някой колега!
    1 point
  10. Приятелката ми попита: "Добре, тая за кво ти беше или и тая да не я вземе друг!?!?!?"
    1 point
  11. Да допълня : и многократно по-голяма повърхност, контактуваща с тази среда, отколкото в шишето. Освен това новото масло се смесва с малко количество (200 - 300 ml) старо работило масло, което не може да се източи при смяната. Това също допринася за стареенето му в ДВГ по-бързо от това в туба, дори и да не се кара колата.
    1 point
  12. Я да светнем и тоя раздел, зимата не съм пипал много по колата, да не кажа нищо, но понапазарувах някакви неща... След хиляди перипети, 3 години чакане, опити от много хора да съдействат, за жалост безуспешни, най-накрая @roodnb си сцепи трътката и успя!!! Най-широките възможни калници, чисто нови са в гаража ми!!! Освен това Тошко реши да смени концепцията за задно окачване, а аз се възползвах... Заиграх се и със спирачките, но не съм сигурен, че ще останат те, защото 312мм трудно влизат в 15' с които ще карам... За да си свържа спирачките взех и малко инструменти... Доволен съм от резултата!!! Едни клещички, да си дупча и бертвам ламаринката с помощта на @mRt... Също така си напазарувах и един изпускателен колектор, произведе го Иван от Разград... Дойдоха и малко мигачи и други дреболии с помоща на @SKODA 105 RS ... Деси, финала на всяко мое мнение е финансовото измерение на проекта, и когато някой попита колко излиза да си напавиш 110 ката, ще мога да дам реална сума. За черпене пари, надявам се винаги да има и да не разчитам на спестените пари от проекти, но някой като каже тенекиджията ми взе 10к и некви дреболии... аз показвам стойноста на дреболята... До тук... Пари: 6996лв + 1600 калници, 1200, окачване, 150 инструменти за спирачки и др. (от снимката), 170 мигачи и др. (от снимката), 300 апарати и супорти, 200 клещи = 10616лв. Часове труд (който не е заплатен): 590ч. не съм работил нищо Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 1350лв.
    1 point
  13. Сложихме летните гуменки и полека-лека се приготвяме за Първенец?
    1 point
  14. Нито на този, нито на онзи, нито на който и да било. Не ми се цитира и мнението ти за канапчето, ама е в bull's eye Единственото, което предизвикаха в мен тези снимки, е неистово желание за твърд алкохол. Много твърд и много като количество
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.