Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. kukumitcin

    kukumitcin

    Потребител


    • Points

      63

    • Мнения

      829


  2. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      14

    • Мнения

      323


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      9

    • Мнения

      7215


  4. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      4

    • Мнения

      782


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/10/22 във всички области

  1. Това ми е третата по-голяма среща, на която присъствам и смея да твърдя, че стават все по-хубави. Добра организация, много приятна компания и разбира се красиви коли? Споделям няколко снимки за тези, които не са успяли да дойдат: На Пейо фелата изглежда още по-красива в движение video-9710324620ce88b172b3587ff60df7c0-V.mp4 Жоре, постарах се да махна повечето мухички и листа, които дразнят окото? Надявам се да ти харесват снимките? И за финал: Открийте разликите? Много се радвам за силното присъствие от страна на по-старите модели и се надявам пак да се съберем в най-скоро време?
    13 points
  2. Няма как без кИфтета, мезета и много студена бира . Кухнята на заведението е много добра за което им благодаря...предполагам, че и другите са на това мнение. Един малък фен на марката То много Шкоди имало за снимане За моя изненада се събреме три Фелиции , че и трите комбита . ...
    11 points
  3. продължаваме... Когато се обърнах поляната вече беше пълна и приказката кипеше Толкова много оригинални лети джанти за Шкода не вярвах, че ще видя на живо ! след малко още...
    11 points
  4. От мен толкова...дано снимките ви харесат. Поздрави.
    10 points
  5. Останаха малко снимки надявам се да ме изтърпите още няколко поста. За финал направихме една импровизирана фотосесия с две коли, които всеки един от вас вече познава. Надявам се снимките да се харесат : ...
    10 points
  6. Ще се опитам в няколко мнения със снимки да покажа и моята гледна точка , а останалите ще са качени в публичен албум, ако някой иска да ги разгледа. И така към 11:30 задмоторните Шкоди вече преобладаваха и приказката тръгна И аз да се наредя за снимка Разпънаха се знамената и като по поръчка започнаха да пристигат и другите Започна и подредбата Все още има кавалери ! Похвално ! Още и още Шкоди... следва продължение...
    10 points
  7. Докато снимах двете Фабии направо ми се искаше да помоля за ключовете и да ги покарам. Една Фела се наредила и тя за снимка Пристигнаха и още гости Репликата докато правих тази снимката беше уникална... Бате тука ми е като в аптека ! И такива здрави оригинални маркучи не съм виждал. Следваща порция снимки ще я кача малко по-късно.
    7 points
  8. Разликата е в младостта и вече отминалата младост, Роска. Посребрели коси и малко повече килограми. А и Коцето @malkiq е по-артистичен. Тренирал е народни танци и си го има сценичното поведение. Между другото, той и дъщеря ми са родени в една година. Аз си го имам, като син и много се радвам на ентусиазма му. Удовлетворението за мен е, че младостта поема щафетата. И Коцето, и Данчо, и Иво, и Патрик.../дано да не пропускам някого/ и ти Роска, сте сериозни момчета и задномоторните ще ги има. Искрено ти пожелавам, някой ден да имаш такава Шкода. Животът е пред теб. Благодаря за снимките.
    5 points
  9. Глава 33. Бензинова помпа. Моята оригинална бензинова помпа се прецака и не можах да я оправя, заради това прибегнах към възможно най-безболезнения и мързелив ремонт. А именно минаването от механичната помпа към електромагнитна бензинова помпа. Необходимите материали които трябват са: 1.Реле което работи на 12 волта 30 ампера 2.Обувка за реле 3.Букса за бушон за кола 4. Малко кабел 5. Електромагнитна помпа (като аз си взех на 0,2 бара) 6. Бушон 10 ампера. Всичко излезе около 45 лева заедно с помпата. Помпата има само + и - и нищо друго. По-сложно беше връзването на релето. Аз бях купил реле с 5 обувки, но трябваше такова с 4 обувки. Помпата започва да работи веднага след като дам на контакт. Тя си работи постоянно без да спира. Релето нямам голям спомен как го вързахме, защото не го връзвах аз, но като се прибера ще направя по-подробни снимки и ще коригирам темата. Оставих си и оригиналната помпа, като не съм я премахнал . Реших така да направя, като резервен план, ако електрическата помпа се прецака, да мога само да преместя един маркуч и да продължа да карам. (да, сегашната ми механична помпа не работи, но просто не ми остава време да си намеря нова от 120 за да я сложа). Това е като цяло, отново се извинявам за схемата за връзване на релето, но възможно най-скоро ще опитам да напиша повече.
    3 points
  10. Изключително приятна среща се получи . Чудесна оранизация, пефектни кюфтенца и студена бира ! Радвам се , че успях да се видя с толкова много колеги и да се запозная с нови. Извинявам се предварително , ако съм пропуснал някого. Снимки има доста така, че за пропусналите ще има материал Поздрави.
    2 points
  11. Много хубава, вече традиционна среща се получи. И с всяка година става все по-добре посетена, което е радващо. Направиха се и много снимки, които ще покажат атмосферата на събитието. Искам да Благодаря на всички, които уважиха мероприятието и на Иво @__smirnoff__ за организацията.
    2 points
  12. Вие докато се подготвяте , ние ще стигнем ?
    2 points
  13. Думи нямам , докато гледам снимките , честно. и @Rosen Raychev и @kukumitcin , сте се справили страхотно. Пейо , пипнатите снимки стил корица на списание от 80-те страшно много ми харесват. Супер сте момчета !
    1 point
  14. Чудесна среща се получи ! Изключително посетена, от прекрасни хора и тяхните страхотни автомобили ! Имаше доволно много, стари и нови муцуни, с които бе удоволствие да се разговорим. Ресторантът отново бе на обичайното високо ниво, всичко бе чудесно приготвено и вкусно ! Специални благодарности на пловдивските колеги за безкомпромисната организация и особено на главния организатор - Иво @smirn0ff !!! Благодяря на всички присъствали, страхотни сте !
    1 point
  15. И Алпин. Дори Хаас. За всички се радвам, защото ми писна от години да печели само Мерцедес. А скоростта на черните кончета в състезателна дистанция ме впечатли. Много!
    1 point
  16. Явно е гледал маркучи на други/марки/ коли, но не и на задномоторни Шкоди. За новите не знам, но старите Шкоди се славят с качествени каучукови изделия. Никакви проблеми там. @kukumitcin Пейо, чудесни снимки! Много благодаря.
    1 point
  17. Приятно състезание. Льоклер показа много характер, но и колата беше над останалите. Верстапен ... карма Перез се представи много добре, но имаше и късмет, че косенето не му коства повече. Ръсел извади късмет, но и показа каране. Хамилтън пак изтегли късата клечка, но показа, че все още не е за подценяване. И, лична интерпретация, коментар му "Поставяте ме в трудна ситуация" беше насочен към заповед от бокса да не атакува Ръсел. Може и да греша, но ....не вЕрвам. Малкото шумахерче за пръв път мина преди Магнусен, което е много добъра стъпка. Но, да си кажа честно, не виждам таланта на тате. Строл - тоя си плачеше за черен флаг. И последно - прави ми приятно впечатление, че откакто го няма М. Маси, не се говори за рейс контрола и (без)действията му. СлучаЕност?
    1 point
  18. Срещата беше брутална и, по традиция, не успях да обърна на всички внимание Толкова много хора и доста нови ... Но, поне се опитах де, да си кажа наздраве с повечето. Иначе шкембенцето беше идеално, патешките сърчица много добри, пърленката доволна, бирата студена и ... адмосферата чудна! Снимки ще пусна по-късно.
    1 point
  19. 1 point
  20. Така , Сега , да поговорим за двигателя. Както повечето от вас знаят , преди около година и кусур , може би вече към 2 отиват , се заех с не леката задача да реставрирам двигателя от 130-ковия донор. За тези от вас , които не знаят , при тези двигатели не е трудно да намери човек напримерн , гарнитури / семеринги , биелни лагери , уплътнениица нито пък да мине картера на пясък и сякви такива дреболии. Трудното е да се снабди човек със Ризи-Бутала-Сегменти на галено РБС и основни лагери. Та , в по-горни постове бях качвал снимки на изчистени детайли , на лъснат вал с кобилици и наистина това беше лесната част. Трудното дойде , когато най-сетне се реших да почна да търся РБС + основни лагери. Ами то хубаво ама няма , и под няма разбирайте няма-няма-няма. И така от нямане-та нямане , дойде 1 момент , в който си казах : тоя мотор вече се заседя доста ще го събирам с квото имам и да се свършва. Тук ще вметна 2 нещица : 1. Миналата година Март , припалих колата и скочих до Бургас , от където купих още 1 стар 130-ков мотор. 2.Пак миналата година около септември се свързах с 1 човек , който има хора из Европа и успява да намери редки чаркаля. Та бях говорил с въпровсния човек , но и неговите хора нищо не можеха да намерят. И в един моемнт си викам - еми кот такоа ся , събираме с каквото имаме. Малко след този момент обаче получавам обаждане от въпросния господин , който ми казва ,че има 130-кови РБС в Словакия. Човека там обаче праща след като му се пратят пари по банка. Както се досещате , ситуацията е пращаш едни не малко пари и каквото стане. Не ми се искаше много така да процедирам , обаче както знаете , болен на легло се *** най-добре. Та преведох аз едни пари и зачаках. И така почаках си аз 1 месец , но ти да видиш РБС за 130 чисто нови взеха че дойдоха. За нещастие обаче , 3 от маслените сегмента при транспорта бяха строшени , но пък всичко друго е чисто ново. Знам ,че не е приятно , но в този момент вече нямам избор и играя с 3 от старите маслени сегмента. Колкото затварят толкова. Така so far so good , или както казал тоя дето скочил от 32-рия на 8-мия - до тук добре. Идва следващия препъни камък - основните лагери. Говорим си един ден с @malkiq и той вика : Брат , не върви ся с нови РБС и старите лагери. И е така , ама лагери от къде ? За тези , които не знаят коляновият вал на 130-ковия мотор е една идея по различен от този на 120. Съответно основните лагери за 120 - йок. Нови лагери за 130 - йок. Още от самото начало Патрик @SKODA 105 RS беше казал , че един румънец реставрайки 130-ков мотор , поради същата причина ( липса на лагери ) е намерил решение и то е : 1. Купуват се фелициеви 136 лагери - които лягат на вала. 2. Само че 136 лагери са с по-дебели стени от тези на 130 - съответно не лягат в леглата на блока. 3. Носите си блока да човек , който знае какво прави. В този случай едни пичове в Доброславци. та те понеже знаят какво правят , разпилват ( или разстъргват/ струговат ) не знам , кой точно би бил правилния глагол , та разпилват леглата на блока , така ,че да могат да легнат фелициевите лагери. 4. Воала решавате си проблема с липсата на лагери. Факт е че услугата си струваше парите и факт ,че отне време , но е факт че в крайна сметка имам шлайфан вал с нови лагери , и нови РБС. И така остана и последната стъпка , която тук обаче все пак има решения - втулките на биелите, защото все пак не върви ново всичко и стари вече износени втулки нали ? Намерих втулки ( ако не намерите такива , то и вече почти няма , решението е нови биели ), обаче новите втулки трябва да бъдят райберовани ( ако си намерите нови биели , втулките вече са райберовани ). Занесох биелите и втулките в Балкан Стар , където хората си разбират от работаа и за 2 дена бяха готови. Относно другите компоненти. : 1. Бензиновата помпа бе ревизирана - почистена , нова мембрана , нова цедка в казанчето 2. Термостата - почиестен не само външно ами и вътрешно от котления камък и ръжди. Естесвено и нов термостат ! 3. Водната помпа - почистена вътре-вън , нови лагери , нов фибер , перката мината на пясък ( само турбината без вала ) , нови гарнитури. освен това ролката бе също мината на пясък , после грунд - водна шкурка 2000 - боля. Гладка е като бебешко дупе 4. картер на пясък , както и ламарината в него 5. чисто нова верига. 6. олекотена шайба колянов вал 7. всичко друго , бе старателно почистено от нагари и масла ръждица и каквото се сетите още . с две думи всичко свети Така , в общи линии това е историята до този момент. смея да кажа ,че съм готов да сглобявам мотор. Нещо , което се надявам да се случи съвсем скоро а до тогава , ще имате време да прочетете днешните 2 поста и да разгледате снимковия матр'ял Поздрави
    1 point
  21. Привет на всички отново В този пост с няколко думи и няколко сними ще пиша за рейката. След това в друг пост ще изпиша и за мотора цялата сага Та за рейката. напълно ревизирана , с нови гарнитури , тялото беше минато на пясък , след което грунд и алуминиева ( уж ) боя. раменете бяха минати през теленета четка до блясък , защото освен с повърхностна ръжда бяха намазани и с няква гняс .. Маншоните бяха здрави и за това бяха старателно почистени и обезмаслени. Естесвено след всичко това , беше налята и нова хидравлична течност Малко по-късно днес следва и посет номер 2 , който и ще е доста по-дълъг :)
    1 point
  22. @axel Влади и тези слушат Los Lobotomys Много си приличат песните. Тема, ритъм секция. Може и да допълниш, като професионалист, ако нещо пропускам. Съвсем скоро открих групата Fattburger. Нямат кой знае какво творчество. Като че ли, не са известни толкова Харесаха ми някои неща. Приятен джаз свирят и то доста грамотно, мисля. Като ги прослушвах, тази песен ми заприлича на нещо много познато, но не толкова популярно. 1998г. и : 1989г.
    1 point
  23. Давай я насам, аз ще и намеря място ? Поради ограниченото място, последните сезони ги съхранявам така:
    1 point
  24. Сложихме летните гуменки и полека-лека се приготвяме за Първенец?
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.