Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      11

    • Мнения

      782


  2. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      7

    • Мнения

      323


  3. kukumitcin

    kukumitcin

    Потребител


    • Points

      6

    • Мнения

      829


  4. yeti-bulgaria

    yeti-bulgaria

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      38


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/12/22 във всички области

  1. От Калояново една снимка, бабата се разходи по пистата:
    7 points
  2. Снимка от срещата в Малкия Явор. Благодаря на папарака за страхотния кадър
    4 points
  3. Най - красивият автомобил, който съм притежавал.... всеки ден е кеф дори да си я гледаш само.
    4 points
  4. Много труден избор на снимки от фотосесията на бежовите в Първенец. Всяка снимка има достойнства. Ограничих се в някои мои фаворити: снимки: @Rosen Raychev снимки: @kukumitcin
    3 points
  5. Ей тази мадама е Чистачките са по-нагоре позиционирани. Снимана е зад дървото в дясно на тази снимка. Пропуснах срещата, но с голям кеф разучих снимките.
    2 points
  6. Интересно ми е, който е гледал внимателно в събота дали ще познае коя от двете 120ки е това?? Собствениците моля да не издават?
    2 points
  7. Резултата от към интериора е огромен, а копчето както ти споделих е станало перфектно. На срещата в Първенец след като се качих в колата направо ахнах и ти завидях благородно . Изключително много се радвам на ентусиазма и желанието с което работиш по колата. А относно изолацията , като се решиш пиши ще помагам. Аз скоро ще правя вратите и ако имаш време може дойдеш да видиш процеса. Поздрави и чакаме с нетърпение, какво още се намислил
    2 points
  8. Официално никъде не пише да има защита в китаеца, но от опитите до момента когато стигне крайна горна или долна позиция (разбирай да опре горе или долу) не мъчи машинката, т.е. явно има вградена защита. Въпросът ти е удачен, ще направя проба как се държи, ако го спра по средата. До момента не е задържало никъде, за да видя реално как се държи в подобна ситуация. Реално не смятам, че са предвидили защита. Има в модула опция да си сложа крайни изключватели, които за момента не мисля да използвам. Инсталацията ще е изцяло нова, да, взел съм кабели два квадрата и половина за нея. Знам, че са много, но предпочитам да си вържа гащите. По замисъл предпазителят трябва да е 30 ампера. Нямам читав амперметър да премеря реално колко се натоварва, но и това ще стане, вече при финално монтирани машинки, с всичките крепежи и уплътнения, защото и те си оказват влияние. За момента с наличната техника измерих 22А макс при една машинка, и 26А при две машинки при вдигането. При сваляне беше 10-12А.
    2 points
  9. Здравейте, Време е и аз да споделя какво се случи с колата през последните седмици. Срещата в Първенец тръгна да наближава и съответно трябваше да се подготвя лека полека. Ще започна от там, че от от известно време отново имам много дразнещи проблеми с централното и бравите на вратите от типа на: заключване на колата след минаване през някоя дупка или да дръпна дръжката и вратата да се заключи. Реших да ги отворя всичките и да отстраня проблемите, като се опитам да оеднаквя бравите на всяка врата (всяка се усещаше различно при отваряне и затваряне). Понеже до сега на два-три пъти съм сменял машинки на централното, отворих едната от интерес да видя какъв е механизма и дали има начин да се оправи - еми няма...(или поне аз не съм успял) Пластмасови елементи, които с времето явно се износват и искат смяна: Не знам кой какво е правил с тая кола преди да попадне в семейството ми, но ми стана интересно, че в предна и задна врата откъм пасажера машинките не бяха оригинални, а от най-разпространените ,които вървят в комплектите с алармите. Предната вече си е на Brano, а за задната ми беше плана да направя една от старите, но не се получи и все още не съм сложил оригинална. В крайна сметка почистих механизмите на вратите старателно, смазах и настроих горе-долу да се оеднаквят. Понеже в колата се бяха натрупали много шумове от разглобяване през годините, а и вероятно от родните пътища, реших също за интересно да пробвам да я обезшумя леко. Първата част от това беше когато свалях таблото - за разлика от първия път, може и в миналия пост да съм написал, че вече е закрепено с всяко едно болтче, което е нужно. Така направих и по вратите - кабелите и буксите са закрепени с всички оригинални щипки. Освен това, колата ,от която взех салона, имаше тези пластмаси във вратите, а аз имах само на задните(вероятно пазят от мръсотия) така, че ги сложих и тях (отново старателно измити): Дойде време да затварям вратите и използвах нещо, на което обърнах внимание в темата на Иво за 105цата - изолация за ламинат по 3 мм. Задните кори с малко мъка събраха 4 слоя, докато предните с много мъка събраха около 2 и половина. Резултатът е повече от доволен и бих казал, че много се промени звукът при пътуване и затваряне на вратите. (и не, не е само защото си играх 2-3 дена да режа и да правя опити да напъхам повече слоеве...?) Въпреки това, след като чух как глухо се затвори багажникът на Пейо, май май лятото ще се сдобия с една ролка от изолацията, която той е слагал. Последва монтажът на "новите" ми дълго търсени светлини за рег. номер. Не, че е трудно да се купят нови за по 10тина лева, но както и при предните мигачи държах да са оригинални и в случая на TRW ?: Един от най - дразнещите шумове поне за мен по колата беше тракането от щеката на предния капак още със запалването на двигателя. Търсех решения, като едното от тях, което горе-долу се получи беше парче маркуч и около него някакъв тампон от Лада. Малко след това обаче се оказа, че в магазиннчето на Симеоновско има оригинални тампончета и набързо си поръчах 2 заедно с още дреболии: Такаа, осъзнавам, че това трябваше да се случи много отдавна, но чак сега реших да почистя салона по - обстойно: След това и с препарат: И вече в тази кола започна да мирише на чисто за пръв път от години насам. Последваха седалките, които ако забележите на предните постове бяха съвсем различен цвят: Използвах бяла магическа гъба и препарат за почистване на кожа Също така си сложих пластмасите от старите седалки, съответно светлия интериор(сами можете да се досетите защо): Някак си така започнаха да изглеждат много по-свежо, а снимката е преди почистването. След това се пренесох в багажника, отново същата процедура - четка с прахосмуч и препарат за килими. Предполагам, че който е притежавал фелиция е имал кори в такова състояние в багажника: Купих един спрей само, за да пробвам: Резултатът лично според мен е страхотен, а разликата в цвета с оригинала е достатъчно малка, че да не ми пречи и ще го използвам и за другите части по интериора. Поредната точка от списъка ,макар и с близо година закъснение, беше закача контрола за подгрева на фейсовото панелче с копчетата за ел.стъклата: Сега, вярно е, личи си, че не съм най-сръчният в рязането с макетно ножче, но не мисля, че е чак толкова зле? Това е за сега, ще видим за по-нататък как ще се развият нещата. За финал слагам снимка на цели три фели, че и комбита, спряни една до друга, което не мисля, че бях виждал наживо до сега?
    2 points
  10. Това ми е третата по-голяма среща, на която присъствам и смея да твърдя, че стават все по-хубави. Добра организация, много приятна компания и разбира се красиви коли? Споделям няколко снимки за тези, които не са успяли да дойдат: На Пейо фелата изглежда още по-красива в движение video-9710324620ce88b172b3587ff60df7c0-V.mp4 Жоре, постарах се да махна повечето мухички и листа, които дразнят окото? Надявам се да ти харесват снимките? И за финал: Открийте разликите? Много се радвам за силното присъствие от страна на по-старите модели и се надявам пак да се съберем в най-скоро време?
    1 point
  11. Съгласен съм? Въртят ми се разни идеи в главата и времето ще покаже дали ще се случат или не... Краят я на ноември 2023г. Колкото наближава, толкова имам чувството, че е по- далече?
    1 point
  12. Ако мога да бъда полезен, до скоро бях с подобен проблем(със същия автомобил съм, на газ) , първоначално започна с това, че един път я чувам прахосмукачката като запаля друг път не, и чека взе да се включва. Тъкмо намерих 2ра употреба за 50лв. и щях да я взема, но реших да я види майстора. Той видя някви маркучета малки, от които имаше пробив и дърпаше въздух, един маркуч за картерните газове, не знам дали имаше отношение също бе сменен. Мисълта ми е, преди да смените така наречената прахосмукачка, се уверете, че отнякъде няма пробив с въздуха, защото след отстраняване на проблема, при мен прахосмукачката работи и чека спря да свети. Дано съм помогнал?
    1 point
  13. Роска, като те гледам теб и темите-проекти в задномоторния свят, тези Шкодаджии всичките все перфекционисти са! Всички от една порода са. Не знам. Взаимно ли си влияете. Разпространява се някакъв заразителен пример ли. Всеки се старае да прави нещата по най-добрия начин и да изглеждат добре. Кеф е да се наблюдават такива хора как работят.
    1 point
  14. Привет, колеги! Пролет пукна, и ме засърбяха ръцете. Кара ми се 120-ка за ежедневка, и това си е Започнах НАЙ-НАКРАЯ работа по двигателя на Биляна. С главни букви, защото отлагам този момент от 2016та година, но вече му дойде реда. Тенекиджията лека-полека задвижва работата с купето, и вече спокойно мога да си приготвям мотора. Сложих го на масата с главата надолу и започнах: Първи впечатления - нещата са добре, само леко освежаване му трябва. Още нямаше как да се каже нищо, затова започнах разглобяването с помощта на баща ми, и колегата. Едно обаждане за жокер и около час по-късно гледката вече беше следната: Така, дотук имаме една маса части, изкарани от блока, следва внимателен оглед, и най-важната част - замерянето: Резултатите се оказаха повече от добри - основни и биелни лагери са си за смяна, но това си е очаквано, пък и няма как да отворя мотора без да ги сменя. Шийките на вала са перфектни. Не са нужни ремонтни лагери, влизаме в заводските стойности, а ето ги и тях: Отварям малка скоба - стойностите за затягане, написани на този лист, са за фелициев мотор, тук са други. Ще дам данните, нужни за събирането по-нататък, като сглобя мотора, да ги има написани, за архива. Слеващата стъпка беше снабдяването с нови части - речено-сторено, частите са налични, даже вече са и при мен. Тук е моментът да изразя благодарност към Данчо @roodnb, който се разходи до магазина и ми донесе всички нови части на място в Първенец. Благодаря! Ето ги и въпросните части: Единственото липсващо парче от пъзела за момента са ризите. Те ще бъдат при мен в сряда. Междувременно мен ме чака веселата част от работата по двигателя - чистенето и подготовката на блока на Биляна за новите ризи Другата важна част от мотора също е налична, ревизирана, и чака ред за монтаж: Тук е редно да обясня, че свещите са сложени само да не седят празни дупките. Знам, че ще има въпроси "защо си сложил тези спукани свещи", та отговарям в аванс - само седят там, даже не са и затегнати! Другите важни части, за щастие ги имам налични от преди - картера и тялото за термостата от оригинален 136 мотор, предвиден за вграждане в задномоторна Шкода. Имам и ангренажна верига с колела чисто нова, чехословашка. Вече все повече се успокоявам, че пъзела се събира. Началото е дадено, чакам вече ризи, и действам нататък, като нямам търпение да видя какви изненади ще ми поднесе монтажа. Междувременно има и други неща, отметнати от сисъка, този път по външния вид, но за тях ще разкажа скоро, когато ги довърша на 100% Поздрави!
    1 point
  15. Изключително приятна среща се получи! Искам да изкажа своите благодарности към всички Вас, които присъствахте, донесохте хубавото си настроение, благодарение на което се получи топла, приятна, и интересна среща. Целият ден мина неусетно в приказки на паркинга около колите, студени бирички и мезета на масите, вкусни кюфтета и ушички. Общо взето забелязах, че на никой не му се тръгваше. Дори и на мен, в крайна сметка последните хора си тръгнахме към 19 и 30. Изключително приятни автомобили присъстваха на срещата. Но то няма как да не е така, приятни хора, с приятни автомобили. Запознахме се и с доста нови лица, също така съм много щастлив колко задномоторни Шкоди имаше на срещата Имаше и фаворит, имаше фелиции. Имаше и доста представители на модерното автомобилостроени - имаше карок, кодиак, имаше много и хубави октавии и фабии, имаше супърби, имаше Скаут, имаше VRS, имаше Laurin&Klement, и то не по една бройка. Нагледахме се и се нарадвахме на хубави коли. Също така държа да отбележа, че съм предал благодарности на заведението! Те също са много доволни от нас, общо взето всеки път, когато отиваме там, ни посрещат с усмивка и отворени обятия. Предполагам това си и личи, и по качествената кухня, и по обслужването. С радост ще ни очакват отново. Изключително ми беше приятно да се видим! Все пак не колите, а хората са тези, които правят приятна срещата. Съжалявам, ако не съм обърнал внимание на някой, държа да кажа, че не е било нарочно! Почти не ми остана време и да снимам, за щастие имаме много, и то качествен снимков материал от Вас, колеги, за което също съм Ви благодарен! Като за финал само ще вмъкна, че с няколко пловдивски колеги се заговорихме да възобновим съботно-неделните срещи на по кафе в Пловдив, така че следете раздела за информация, вече и времето е подходящо за по кафенце на някой паркинг около колите. Поздрави, и още веднъж Благодаря за страхотния ден!
    1 point
  16. От мен толкова...дано снимките ви харесат. Поздрави.
    1 point
  17. Останаха малко снимки надявам се да ме изтърпите още няколко поста. За финал направихме една импровизирана фотосесия с две коли, които всеки един от вас вече познава. Надявам се снимките да се харесат : ...
    1 point
  18. Докато снимах двете Фабии направо ми се искаше да помоля за ключовете и да ги покарам. Една Фела се наредила и тя за снимка Пристигнаха и още гости Репликата докато правих тази снимката беше уникална... Бате тука ми е като в аптека ! И такива здрави оригинални маркучи не съм виждал. Следваща порция снимки ще я кача малко по-късно.
    1 point
  19. Сложихме летните гуменки и полека-лека се приготвяме за Първенец?
    1 point
  20. Някъде из подбалкана. В края на студената зима една топла снимка от отминалите късна есен и циганско лято.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.