Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      7

    • Мнения

      782


  2. venll

    venll

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      316


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      10920


  4. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5338


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/16/22 във всички области

  1. ...продължение: И последна доза снимки: Това е от мен, скромно, този път, но от сърце
    3 points
  2. Имам и аз малко материал, скромно количество снимки от събитието, тази година не снимах много. Ще се опитам горе-долу в хронологичен ред да ги пусна. Така, началото. Сутринта няколко часа преди срещата, с Данчо @roodnb се бяхме разбрали да се срещнем по-рано, за да използваме оголеното купе на Ръсти и Данчо да може да огледа подробно някои елементи, които го интересуват. Също така и с Пейо @kukumitcin се разбрахме да се съберем от по-рано. Речено-сторено, направихме си мини сбирка на паркинга пред цеха: Поседяхме, побъбрихме, Данчо полежа под Ръсти, след това минахме да вземем Жоро, и потеглихме към Първенец. Нямам снимки от пътуването, малко съжалявам, за което, но както казах, този път не снимах много. Пристигнахме в Първенец, и още на входа на заведението ни чакаше една хубава бежова 105-ца. Отново не съм снимал, но беше супер приятно, на разклона за заведението, влизаме, и ни чака изпъната оригинална свежа 105-ца. Започнахме да се понареждаме, да се посъбираме, и да си приказваме около колите: Знам, че фокусът на снимките ми е насочен към задномоторните, но както казах и на доста хора на живо - еми те са ми страстта, какво да направя И аз имам модерна шкода, ама те си ме влекат, и това си е. Затова и главно тях съм снимал. Естествено, още в началото на срещата си позволих една студена биричка, за да ми върви усмихнато деня, и след това минах на безалкохолна бира (гадна гадост): Като междувременно сладките раздумки на паркинга продължаваха: Редно беше все пак да поснимам и малко коли: следва продължение...
    2 points
  3. Датчика се намира до задната лява гума. ОЕМ 5Q0907503 това пишеше на оригиналния датчик. Старият се беше счупил и даваше грешка. Датчика се дължи на два болта с трокс Т25 в горната част и един т27 на моста. Когато тръгнах да търся датчик по номера се оказа, че това е съвсем различен датчик. Явно тялото е еднакво за много от моделите на VAG групата и след оглед на датчика /свалих го преди да го поръчам/ поръчах номер 5Q0512521E. Смяната Ви отнема около 1 час. Успех в ремонтите.
    1 point
  4. Баси тъпото да поддържаш някакво средно ниво на чистота в колата .. слезеш да и направиш "детайлинг" и не можеш да направиш снимки - преди и след .. то голяма разлика няма ?
    1 point
  5. Аре, поздрав, манЯци! Casio ма-"Duro" ???
    1 point
  6. ...продължавам: по някое време вече ранния следобед се преместихме на масите, и мохабета тръгна в друга хубава посока: Разбира се, след толкова приказки за хубавите кюфтета, ушички и сърца, нямаше как да не покажем и как ги ядем: следва продължение...
    1 point
  7. Ето малко обещан материал и от мен. Не е много, но е от сърце
    1 point
  8. Здравейте, Време е и аз да споделя какво се случи с колата през последните седмици. Срещата в Първенец тръгна да наближава и съответно трябваше да се подготвя лека полека. Ще започна от там, че от от известно време отново имам много дразнещи проблеми с централното и бравите на вратите от типа на: заключване на колата след минаване през някоя дупка или да дръпна дръжката и вратата да се заключи. Реших да ги отворя всичките и да отстраня проблемите, като се опитам да оеднаквя бравите на всяка врата (всяка се усещаше различно при отваряне и затваряне). Понеже до сега на два-три пъти съм сменял машинки на централното, отворих едната от интерес да видя какъв е механизма и дали има начин да се оправи - еми няма...(или поне аз не съм успял) Пластмасови елементи, които с времето явно се износват и искат смяна: Не знам кой какво е правил с тая кола преди да попадне в семейството ми, но ми стана интересно, че в предна и задна врата откъм пасажера машинките не бяха оригинални, а от най-разпространените ,които вървят в комплектите с алармите. Предната вече си е на Brano, а за задната ми беше плана да направя една от старите, но не се получи и все още не съм сложил оригинална. В крайна сметка почистих механизмите на вратите старателно, смазах и настроих горе-долу да се оеднаквят. Понеже в колата се бяха натрупали много шумове от разглобяване през годините, а и вероятно от родните пътища, реших също за интересно да пробвам да я обезшумя леко. Първата част от това беше когато свалях таблото - за разлика от първия път, може и в миналия пост да съм написал, че вече е закрепено с всяко едно болтче, което е нужно. Така направих и по вратите - кабелите и буксите са закрепени с всички оригинални щипки. Освен това, колата ,от която взех салона, имаше тези пластмаси във вратите, а аз имах само на задните(вероятно пазят от мръсотия) така, че ги сложих и тях (отново старателно измити): Дойде време да затварям вратите и използвах нещо, на което обърнах внимание в темата на Иво за 105цата - изолация за ламинат по 3 мм. Задните кори с малко мъка събраха 4 слоя, докато предните с много мъка събраха около 2 и половина. Резултатът е повече от доволен и бих казал, че много се промени звукът при пътуване и затваряне на вратите. (и не, не е само защото си играх 2-3 дена да режа и да правя опити да напъхам повече слоеве...?) Въпреки това, след като чух как глухо се затвори багажникът на Пейо, май май лятото ще се сдобия с една ролка от изолацията, която той е слагал. Последва монтажът на "новите" ми дълго търсени светлини за рег. номер. Не, че е трудно да се купят нови за по 10тина лева, но както и при предните мигачи държах да са оригинални и в случая на TRW ?: Един от най - дразнещите шумове поне за мен по колата беше тракането от щеката на предния капак още със запалването на двигателя. Търсех решения, като едното от тях, което горе-долу се получи беше парче маркуч и около него някакъв тампон от Лада. Малко след това обаче се оказа, че в магазиннчето на Симеоновско има оригинални тампончета и набързо си поръчах 2 заедно с още дреболии: Такаа, осъзнавам, че това трябваше да се случи много отдавна, но чак сега реших да почистя салона по - обстойно: След това и с препарат: И вече в тази кола започна да мирише на чисто за пръв път от години насам. Последваха седалките, които ако забележите на предните постове бяха съвсем различен цвят: Използвах бяла магическа гъба и препарат за почистване на кожа Също така си сложих пластмасите от старите седалки, съответно светлия интериор(сами можете да се досетите защо): Някак си така започнаха да изглеждат много по-свежо, а снимката е преди почистването. След това се пренесох в багажника, отново същата процедура - четка с прахосмуч и препарат за килими. Предполагам, че който е притежавал фелиция е имал кори в такова състояние в багажника: Купих един спрей само, за да пробвам: Резултатът лично според мен е страхотен, а разликата в цвета с оригинала е достатъчно малка, че да не ми пречи и ще го използвам и за другите части по интериора. Поредната точка от списъка ,макар и с близо година закъснение, беше закача контрола за подгрева на фейсовото панелче с копчетата за ел.стъклата: Сега, вярно е, личи си, че не съм най-сръчният в рязането с макетно ножче, но не мисля, че е чак толкова зле? Това е за сега, ще видим за по-нататък как ще се развият нещата. За финал слагам снимка на цели три фели, че и комбита, спряни една до друга, което не мисля, че бях виждал наживо до сега?
    1 point
  9. Изключително приятна среща се получи! Искам да изкажа своите благодарности към всички Вас, които присъствахте, донесохте хубавото си настроение, благодарение на което се получи топла, приятна, и интересна среща. Целият ден мина неусетно в приказки на паркинга около колите, студени бирички и мезета на масите, вкусни кюфтета и ушички. Общо взето забелязах, че на никой не му се тръгваше. Дори и на мен, в крайна сметка последните хора си тръгнахме към 19 и 30. Изключително приятни автомобили присъстваха на срещата. Но то няма как да не е така, приятни хора, с приятни автомобили. Запознахме се и с доста нови лица, също така съм много щастлив колко задномоторни Шкоди имаше на срещата Имаше и фаворит, имаше фелиции. Имаше и доста представители на модерното автомобилостроени - имаше карок, кодиак, имаше много и хубави октавии и фабии, имаше супърби, имаше Скаут, имаше VRS, имаше Laurin&Klement, и то не по една бройка. Нагледахме се и се нарадвахме на хубави коли. Също така държа да отбележа, че съм предал благодарности на заведението! Те също са много доволни от нас, общо взето всеки път, когато отиваме там, ни посрещат с усмивка и отворени обятия. Предполагам това си и личи, и по качествената кухня, и по обслужването. С радост ще ни очакват отново. Изключително ми беше приятно да се видим! Все пак не колите, а хората са тези, които правят приятна срещата. Съжалявам, ако не съм обърнал внимание на някой, държа да кажа, че не е било нарочно! Почти не ми остана време и да снимам, за щастие имаме много, и то качествен снимков материал от Вас, колеги, за което също съм Ви благодарен! Като за финал само ще вмъкна, че с няколко пловдивски колеги се заговорихме да възобновим съботно-неделните срещи на по кафе в Пловдив, така че следете раздела за информация, вече и времето е подходящо за по кафенце на някой паркинг около колите. Поздрави, и още веднъж Благодаря за страхотния ден!
    1 point
  10. Отворих датчика. Вътре представлява платка с интегрална схема на базата на MLX90316 /датчик на хол/. Основното рамо е силно ръждясало и не може да бъде помръднато. Явно е влизала вода и е блокирало е оста и движението на магнита. Датчика явно не подлежи на ремонт и трябва да се закупува нов.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.