Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      13

    • Мнения

      1419


  2. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      8

    • Мнения

      1209


  3. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      1993


  4. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      2770


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/19/22 във всички области

  1. Най-важното в тея проекти е приятелството, без всичко друго може, но не и без него!
    10 points
  2. Ами господа ? имаме го! имам още малко работа по периферията , но пък до тогава , може да метнете по едно око на видеото ? огромни благодарности на Коце @malkiq за помоща и акъла. Обещавам да ги предам нататък , когато се наложи!
    7 points
  3. @Stucata Макар и безпрецедентен трол е много точен и ме свърза с точния човек, благодарение на което се сдобих с Щайнхарт. И да вметна, чисто нов Щайнхарт, само му душа каишката. Неочаквано бързо се развиха нещата.
    5 points
  4. Перфектна работа! Изпипана. Пожелавам всичко да е наред и да няма проблеми с мотора. Много ме кефи, че капачката за маслото е червена. От край време се отбелязва с червено, където има масло. Капачки, пробки...На баща ми S100 бяха червени. Моята е черна. Коце, избери си една скоростна кутия за следващата фланелка: п.п. за незапознатите, заводски се лепи на предното стъкло. От 1000МВ до последната задномоторна.
    3 points
  5. От началото на месеца ги сложих пак. В неделя се прибирах в изключително мокро време по Тракия към София. Нула аквапланинг, нула. Един единствен път се включи ESPто и то премигна само 2-3 пъти, но аз се движех с около 150. Страхотно поведение във вода. Повече от колкото е необходимо дори, защото в толкова мокро се кара много, ама много рядко. Определено харесвам модела повече от PC6. Разбира се, точно този Ханкук е еквивалент на Sport Contact, но той от няколко сезона не се произвежда в по-малък размер от 18 цола. п.с. - В по-старото мнение съм объркал Premium Contact със зимният TS860
    2 points
  6. Аз бях зает с други неща и нямам нито една снимка, освен позорни онборд клипове от 120 ката. Кат стана въпрос за позор... Имам клипове и от афтъра, но те са качени на флашка и заключени в сейф на БНБ до смъртта на всички участници в клиповете!!!
    2 points
  7. @Stucata, помниш ли какво ти казах, когато коментирахме Christopher Ward? Искам да се поспра малко, да намаля темпото. Вече ще си купувам по-качествени часовници, които наистина да ми харесват и да нямам никакво съмнение в желанието ми да ги притежавам, но няма да е толкова често, колкото купувах досега - по възможност, не повече от веднъж годишно. Миналата година през ръцете ми минаха 6-7 часовника, като за късмет съм назад само от Океануса. От другите съм даже напред. Малко трябва да се поспра, защото усетих каква лудост е това хоби. За мой късмет, Dartmouth-a наистина е страхотен часовник и си се кефя максимално, та може и да ми се получи схемата...
    1 point
  8. Казах, че за твойта кола има... В жабката ти е, чака да ти сменя кутията и ще я лепна, когато няма да е лъжа!
    1 point
  9. Саше, настройката за мигачите съм я направил преди 7 години. Но пък колата се кара на фарове само по 20 минути всяка вечер, с редки изключения от 5-6 пъти в годината, когато се прибирам с нея нощно време в града (пътувам основно и често през нощта, но не и с тази кола). За дневните светлини си прав, по-естествената светлина се вижда/забелязва повече. Аз затова не съм слагал LED-ове никъде, а дневните ми светлини са фаровете за мъгла на 30% - и те не са мръднали за 7 години, а светят всеки работен ден по час и половина, уикендите не ги броя. Относно смяната, точно габаритите в предните фарове не са най-лесната операция, но не се налага падане на предницата
    1 point
  10. Аз пък се нареждам за една 5-ца ?
    1 point
  11. Първата ми работа като я взех беше да я закарам в сервиза на Пепино, да я обслужи и задължително да я ремапне (отново страхотна работа на Пепи), както и да отключи някоя и друга екстра през вагком. В това време Юли мина да остави един комплект табели, да я завършим визуално. До колкото разбрах Патрик е играл нивел и монтажът е перфектен. Благодаря и на 3мата за помощта!
    1 point
  12. @Кристиан, няма нищо сложно в активирането на постоянно светене на предните мигачи. Прави се през VAG-Com. Не помня конкретните стъпки наизуст, но като разцъкаш, ако колата има такава възможност, ще намериш нужните опции за това. Можеш да регулираш на колко процента да светят постоянно крушките на предните мигачи. Моите по спомен са около 50%, за което можеш да добиеш представа от снимката по-долу. Имай предвид, че до крушката за мигача е крушката за габарита. Габаритната крушка свети в бяло, което донякъде размива оранжевия цвят на мигача (когато мигача свети постоянно), цвета отива към бледо жълто. Затова при мене смених предните габаритни крушки с оранжеви. Хубавото при активирането на постоянно светещи предни мигачи от една страна е визията на колата нощно време, от друга страна не пречи по никакъв начин при подаване на мигач - крушката от настроен % на постоянно светене светва на 100%, след което изгасва до 0%, отново светва до 100% и т.н., т.е. мигача си остава напълно функционален и в съответствие с българското и европейското законодателство. След изключване на мигача, крушката светва обратно до зададения %. Към @skauta - Иво, няма такова нещо като по-законно или по-малко законно. Или е законно или не е. Конкретно в твоя случай, с видеото, което показваш, ти си модифицирал осветителната уредба на автомобила. Което определено е незаконно. Без значение, че е красиво. Ето как изглежда при мене фара с активирани на % мигачи:
    1 point
  13. Така де, сиреч още се залъгваш ?
    1 point
  14. @roodnb , @malkiq Това видео е едно от най-хубавите неща, които са качвани в този автомобилен форум ! Шапки - долу ! За положения труд , адмирациите са най - малкото .
    1 point
  15. Браво момчета, страхотна работа! Респект!
    1 point
  16. Кога ли най-накрая ще започнат да ги спират от движение тия коли... Американски коли минават технотест с чужди светлини (европейския стандарт), след което си връщат червените мигачи и си карат, а уж трябва да има контрол, ама не! За фарове от деснячки и ксенони на фар без лупа и с релефно стъкло пък да не говорим...
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.