Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      8

    • Мнения

      1209


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7215


  3. m_g

    m_g

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      242


  4. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      1993


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/20/22 във всички области

  1. Мина се горе долу седмица и малко от срещата в Първенец , времето навън няма нищо общо , обаче аз мога да ви предложа едно аматьорско видео. Качените снимки са повече от страхотни така ,че няма смисъл да кача мойте 3 снимки , но пък видеото може би е по-добре Поздрави
    7 points
  2. Поздравления за успешното сглобяване на двигателя! Много ми е приятно да чета такава тема - действа надъхващо, колкото и коли да си правил. По темата за лепенките на стъклото - в това отношение всички Шкоди след Октавия са добре измислени. 1000МБ вече има пиктограми навсякъде и човек може да се ориентира. В оная епоха конструкторите все още нямат единно мнение кое къде да е и понякога има съвсем странни решения - от рода на мигачи на дясното лостче, или клаксон на лостчето за мигачите или чистачките... Чак в края на 70-те са приети универсални пиктограми за европейските коли. Дори на 120 от 1977-78 примерно лампата за бензина е с нарисувана фуния, а не с колонка, както е на 100 и на МБ... Та за лепенката на стъклото - от соц колите освен Шкода и Варшава има такава лепенка, както и още една с максимално допустимите скорости по време на разработването. Не помня дали източногерманските нямаха също, мисля че да. От съветските - само военните версии са с по една камара табелки и пиктограми по таблото - пише по една камара послания, за да може войникът да се оправи с 3 или 4 лоста плюс система за промяна налягането в колелата. Другото любимо са надписите под капака. Волга или Варшава са с по 3-4 лепенки с указания плюс предупреждение на капачката на радиатора - Затваряй плътно, отваряй внимателно! И шкодата си има надписче там, както и лепенка, когато е заредена с антифриз. Чак в 70-те идва модата на лоста за превключване на предавките да има пиктограма. Съответно нерядко човек не знае къде е задния ход на съответната кола. Преди 20+ години като почнах да се занимавам с коли няма да забравя първата 124ка Мерцедес на клиент, която трябваше да препаркирам. Ръчна спирачка с педал, задния ход някъде си... Изненада! По същия начин и до ден днешен се дразня на нормалната ми кола, която логично е с 6 предавки и задна е до първа. Мене си ме кефи да е като на Шкода или Жигула - надясно и назад. Изобщо не говорим за колите с "обратни скорости" - и такива съм карал.
    2 points
  3. Проблемът- решен . Оказа се блокиране на клапата за плавно гасене . Благодаря за изказаните становища !
    1 point
  4. Логично. Тръгваш назад, лоста назад и позицията далеч от другите предавки. Не като Москвич - надясно и напред. И ЗиЛ е така. При Жигули и Лада има една интересна особеност и ти я знаеш. Не знам как я пропусна. Първо натиск надолу, надясно и назад. Някои имат табелки и на тавана. п.п. Данчо, извинявай още веднъж, но като се започнат някакви техн. въпроси не се сдържам. Ако решите - трийте или местете спама другаде.
    1 point
  5. Ще оспамя темата, ама с този на вид безобиден стикер, поставен на предното стъкло, чехите за пореден път показват колко са рационални. До сега не съм виждал такъв автомобил. За соц. говоря, а може и въобще да няма. На другите положението на предавките е изобразено на топката на скоростния лост. А тук, както си следиш пътя, без усилие си гледаш и скоростите, ако автомобила не ти е познат и, ако ги забравиш. Без да се взираш и да си отнемаш вниманието към лоста. Разбира се на "отворените" шифиори това не е нужно, но хората са се подсигурили.
    1 point
  6. Днес Мицьо мина преглед и получи добър (4). За много добър (5) трябвало да бъде електричка Реших да не обжалвам Стикера, естествено, нямаше къде да се "завре" при огледалото, камерите и т.н. и го сложиха почти фронтално на пасажера, в най-горния край. На практика по никакъв начин не ми намалява видимостта.
    1 point
  7. https://perezcope.com/2021/10/25/rolex-panerai-3646-error-proof-from-a-bosnian-bazaar/ https://perezcope.com/2022/03/27/the-new-panerai-p-9010-perpetual-downgrading/ Две интересни статии касаещи Панерай - едната за интересна находка от ВСВ, а другата за това какви мизерници са Панерай в днешни дни.
    1 point
  8. Ами господа ? имаме го! имам още малко работа по периферията , но пък до тогава , може да метнете по едно око на видеото ? огромни благодарности на Коце @malkiq за помоща и акъла. Обещавам да ги предам нататък , когато се наложи!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.