Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. m_g

    m_g

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      242


  2. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      5338


  3. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2770


  4. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2866


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/26/22 във всички области

  1. Тази събота се заиграх с Шкодата. Не я бях карал от януари, когато ми прокапа термостатното тяло. Преуплътняването е елементарно, но изисква източване на охлаждащата течност, а мен просто си ме мързеше да се занимавам. Реших като ще я разглобявам, най-накрая да монтирам новото парно, което моя приятел Драго ми подари преди повече от година. Речено-сторено. Термостатното тяло се сдоби с нова гарнитура на самия термостат, залепена със съответното лепило за гарнитури. Към главата не съм лепил нищо, просто почистих повърхностите до блясък и сложих нова гарнитура. Имах капене и отдясно, където имам тройник парно - блок - водна помпа. Този път просто изхвърлих скобичките, купувани от някъде си и сложих едни качествени френски скоби, които съответно стегнах с тресчотката и вече и там стана сухо. Докато термостатното тяло съхнеше, очаквайки монтаж, се заех с парното. При Шкода 120 то се закрепва елементарно - на 4 шпилки към каросерията. Ето как изглежда чисто ново чехословашко парно комплект: Чехите са се постарали да е готово за монтаж. Лостчета, маркучи, всичко е готово за поставяне на автомобила. На всичкото отгоре самите маручи са все още еластични и ненапукани. Въобще и не съм разсъждавал. Махнах само двете метални тръбички и директно свързах новото парно към двете тръби с алуминиева вложка, идващи от тунела. Маркучът за обезвъдушаване го бях сменявал и реших да си го оставя него вместо този със зелената оплетка. Така и така щеше да стигне само до кранчето за обезвъздушаване, което също е ново. Не съм снимал салона в разпарцальосан вид, защото ръцете ми бяха доволно мръсни. В крайна сметка за един ден без много бързане колата беше разглобена и сглобена. Запалих, обезвъдуших системата. От никъде не тече. Новото парно си е ново парно. Лостчетата си работят без никакво заяждане, всичко си е на мястото и вече нямам водопроводен кран в краката на пътника. Освен това самите тръбопроводи ги прибрах навътре. Отново сложих от яките френски скоби и стегнах здраво. С това мисля ремонтите по охладителната и отоплителната система да вървят към своя закономерен край. Дотук съм направил следното: - нова водна помпа - нов термостат на 80 градуса - нов чехословашки радиатор на охладителната система от новия модел тип "Софика" с чешки термодатчик за по-ниска температура - дифузор и вентилатор Бош с 6-лопатна перка от Фаворит МПИ, преработен за закрепване към радиатор 120 - ново чехословашко парно - нови всякакви маркучи, скоби и прочие дреболии - нова капачка на разширителния съд Пътната проба на Шкодата е изцяло положителна. Нищо не тече, не грее, парното си духа топло и студено, вентилаторът работи без странни шумове. Аз така обичам - да си работи по заводска спецификация и даже и да има нещо преправяно, да не си личи.
    3 points
  2. Притежавам о3, 1.8тси, 4х4, ДСГ, комби, 2014г отскоро. Направи ми лошо впечатление превъртането на гуми при силен старт, както и при рязко доускорение (примерно с 70кмч на спорт с кикдаун), също така недозавиването при подаване на газ в завои (до скоро карах Йети с халдекс 4 и то беше много по-стабилно и адекватно, в завои отиваше на презавиване, като си с повече газ...). Затова се поинтересувах в Еуратек за евентуален проблем с халдекса. Всичко си ми беше наред по колата, само софтуера на халдекса имаше важен ъпдейт, който оправя точно тези забелязани отмен нередностти. Ъпдейтът е за халдекс 5, в прикачен файл съм снимал бележката, която ми дадоха от Еуратек. Покарах колата и разликата е огромна, вече старта й си е старт, в завои стои както трябва, усеща се стабилна и приятна за каране.
    1 point
  3. От началото на месеца ги сложих пак. В неделя се прибирах в изключително мокро време по Тракия към София. Нула аквапланинг, нула. Един единствен път се включи ESPто и то премигна само 2-3 пъти, но аз се движех с около 150. Страхотно поведение във вода. Повече от колкото е необходимо дори, защото в толкова мокро се кара много, ама много рядко. Определено харесвам модела повече от PC6. Разбира се, точно този Ханкук е еквивалент на Sport Contact, но той от няколко сезона не се произвежда в по-малък размер от 18 цола. п.с. - В по-старото мнение съм объркал Premium Contact със зимният TS860
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.