Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      1993


  2. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      2515


  3. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      1419


  4. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2866


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/27/22 във всички области

  1. Този. Каишката доста го отваря. Почти беше отишъл на дръвника.
    3 points
  2. По Р-ката, се случват някакви неща, но много бавно. Със сигурност няма да работя толкова по тази кола, а съм изцяло съсредоточен в Р-ката. Стотичката също има някакви планувани промени за този сезон (под задния капак), но те ще са за няколко дни и после се надявам само возене... За да не сме офф по темата, имаме нова придобивка за колата, Благодаря на Иво за перфектната изработка!!!
    2 points
  3. Хихихи, поне вече не се чудим, кого поздрави и кой си Иначе, реакцията беше: Брат, ти познаваш ли някой с такова Волво ?!? Поздрави, жив и здрав да си !!!
    1 point
  4. Хахахахаха Абсолютно забелязан , без да беше познат ? И ние махнахме , докато се чудехме кой познаваме с черно Волво
    1 point
  5. Те обикновенно много бързат , като отиват натам .. може и да не са те отразили ?
    1 point
  6. Това е най-разумното, което можеш да направиш. Остава "вечно твоя" за по-дълъг период от време. Но предвид пазара на нови и употребявани коли, както сам отбелязваш, ако не намериш нещо читаво избора е само един - поддържаш старото. В момента за кола, която си купил преди 4-5 години, спокойно можеш да й вземеш парите, които си дал за нея. Обезценяването хич го няма.
    1 point
  7. И общото време за обслужване беше около 18 часа, средно темпо на работа. Иначе казано, два дена гърч и псуване. Включва всички карантии на снимката: Задни амортисьори Задни пружини Прашници и тампони към тях Задни дискове Задни накладки Четирите филтъра Масло Свещи Гарнитури и О пръстени на капаците на главите Предна маска (доста работа, защото всичко се мести от старата на новата) Ангренажен комплект с ремък Пистов ремък с ролките
    1 point
  8. Аз съм от шибаните клиенти, дето бързо им минава. Аз си харесах единият цвят, жена ми два. Имах желание да им ги купя, ама вече ми мина и ще съм пас. Въобще не ме кефят тия изпълнения "Ше се редя за Айфон на опашка, три дена преди да са го пуснали".
    1 point
  9. Тази събота се заиграх с Шкодата. Не я бях карал от януари, когато ми прокапа термостатното тяло. Преуплътняването е елементарно, но изисква източване на охлаждащата течност, а мен просто си ме мързеше да се занимавам. Реших като ще я разглобявам, най-накрая да монтирам новото парно, което моя приятел Драго ми подари преди повече от година. Речено-сторено. Термостатното тяло се сдоби с нова гарнитура на самия термостат, залепена със съответното лепило за гарнитури. Към главата не съм лепил нищо, просто почистих повърхностите до блясък и сложих нова гарнитура. Имах капене и отдясно, където имам тройник парно - блок - водна помпа. Този път просто изхвърлих скобичките, купувани от някъде си и сложих едни качествени френски скоби, които съответно стегнах с тресчотката и вече и там стана сухо. Докато термостатното тяло съхнеше, очаквайки монтаж, се заех с парното. При Шкода 120 то се закрепва елементарно - на 4 шпилки към каросерията. Ето как изглежда чисто ново чехословашко парно комплект: Чехите са се постарали да е готово за монтаж. Лостчета, маркучи, всичко е готово за поставяне на автомобила. На всичкото отгоре самите маручи са все още еластични и ненапукани. Въобще и не съм разсъждавал. Махнах само двете метални тръбички и директно свързах новото парно към двете тръби с алуминиева вложка, идващи от тунела. Маркучът за обезвъдушаване го бях сменявал и реших да си го оставя него вместо този със зелената оплетка. Така и така щеше да стигне само до кранчето за обезвъздушаване, което също е ново. Не съм снимал салона в разпарцальосан вид, защото ръцете ми бяха доволно мръсни. В крайна сметка за един ден без много бързане колата беше разглобена и сглобена. Запалих, обезвъдуших системата. От никъде не тече. Новото парно си е ново парно. Лостчетата си работят без никакво заяждане, всичко си е на мястото и вече нямам водопроводен кран в краката на пътника. Освен това самите тръбопроводи ги прибрах навътре. Отново сложих от яките френски скоби и стегнах здраво. С това мисля ремонтите по охладителната и отоплителната система да вървят към своя закономерен край. Дотук съм направил следното: - нова водна помпа - нов термостат на 80 градуса - нов чехословашки радиатор на охладителната система от новия модел тип "Софика" с чешки термодатчик за по-ниска температура - дифузор и вентилатор Бош с 6-лопатна перка от Фаворит МПИ, преработен за закрепване към радиатор 120 - ново чехословашко парно - нови всякакви маркучи, скоби и прочие дреболии - нова капачка на разширителния съд Пътната проба на Шкодата е изцяло положителна. Нищо не тече, не грее, парното си духа топло и студено, вентилаторът работи без странни шумове. Аз така обичам - да си работи по заводска спецификация и даже и да има нещо преправяно, да не си личи.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.