Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      2770


  2. venll

    venll

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      316


  3. m_g

    m_g

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      242


  4. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2515


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/03/22 във всички области

  1. Поради загуба на охладителна течност в Октавия 3 TDI и след четене по форуми главния заподозрян беше интеркулера. Нямаше как да снимам процеса, но мога да Ви кажа, че смяната отнема около 3 часа. Сменя се изцяло от горе без необходимост от от канал. Необходими инструменти бит Т30, бит М10, клещи за скобите и други подръчни инструменти/отверка, клещи, гидоре 10, 13, ключ 17/ 1. Махате въздушния филтър и кутията му. 2. Разкачате всички маркучи на охладителната система. Изтичат около 1.5-2 л. Антифриз. 3. Сваля се тръбата влизаща в долната част на EGR. /Може и да се нарича и по друг начин/ 4. Тръбата за гориво от помпата до рейла. Ключ 17. 5. Развиват се всички скоби, които държат охладителните тръби. 6. Свалете EGR. В долната страна има болт м8 с ключ 13 и четири винта между кулера и egr т30. Премахвате тръбата от долната част с Т30 и скоба в задната си част. 7. Кулера се държи с 10 болта, развиващи се с бит М10. Внимавайте да не падне някой от долните болтове. Първият болт в долната част в ляво на Вас се развива с тънко и дълго рамо. 8. Кулера се издърпва леко в дясно и търсите начин да го извадите. 9. Слагате новата гарнитура и монтирате новия. 10. По обратния път сглобявате.
    2 points
  2. Първата ни екскурзия с лежерното комби. Снимките са от панорамна гледка на върха на Ставрос, Гърция. Отдолу се вижда самия Ставрос, Врасна, Неа Врасна, Аспровалта и в дълечината Неа Керделия, Паралия Офринио и оттам началото на област Кавала.
    2 points
  3. @b3lq7a Ивак , Бяхме се затъжили за твоите снимки... ?
    1 point
  4. Ремъци и водна помпа са сменени в Трансексперт. Автомобила продължи да губи охладителна течност. Кулера го смених днес. Дали съм си решил проблема - не зная. Написах какво съм направил. Явно съм влязъл във филма, че се боря с проблема с пари. Някъде бях чел, че в порше сервиз са взели 300 лв. да установят проблема , за себе си реших да купя направо кулер и да го сменя.
    1 point
  5. Официалното название е XZN камък. Най-често го наричат Торкс
    1 point
  6. Малко ъп на темата - този човек сътвори наистина чудеса с фарците на дъртата ми импреза. Фаровете бяха супер пожълтели и помътнели, след неговата намеса все едно съм монтирал чисто нови. Ще потърся снимки преди процедурата и ще кача. Свалих фаровете, занесох ги, след като го отвори и видя състоянието им веднага ми позвъни, каза какво трябва да се направи, колко ще струва и колко време ще отнеме. Всичко, което коментирахме се случи точно така, много коректен човек, много много доволен останах. Цялата работа ми излезна 300лв
    1 point
  7. Огромно благодаря, поклон до земята и вечната ми признателност на Майстор Златоръки @The Best Formanи на Баш Майстор Златоръки ? @Pepino. Гената намери решение за нула време, вдигна се от София и се разходи до Пловдив специално заради мен, а Пепи, точен и готин както винаги, насред празниците и почивните дни подсигури всичко необходимо, за да можем да сме спокойни с Ирина и да имаме възможност да пътуваме. Момчета, каквото и да напиша, изобщо няма да е достатъчно да изразя напълно чувствата си за това, което винаги правите за мен и за семейната каляска. Страхотни сте. Почерпката с 200 се движи към вас. Благодаря Ви!!!
    1 point
  8. Тая кола да не е хибрид? Толкова ли често се долива?
    1 point
  9. Тази събота се заиграх с Шкодата. Не я бях карал от януари, когато ми прокапа термостатното тяло. Преуплътняването е елементарно, но изисква източване на охлаждащата течност, а мен просто си ме мързеше да се занимавам. Реших като ще я разглобявам, най-накрая да монтирам новото парно, което моя приятел Драго ми подари преди повече от година. Речено-сторено. Термостатното тяло се сдоби с нова гарнитура на самия термостат, залепена със съответното лепило за гарнитури. Към главата не съм лепил нищо, просто почистих повърхностите до блясък и сложих нова гарнитура. Имах капене и отдясно, където имам тройник парно - блок - водна помпа. Този път просто изхвърлих скобичките, купувани от някъде си и сложих едни качествени френски скоби, които съответно стегнах с тресчотката и вече и там стана сухо. Докато термостатното тяло съхнеше, очаквайки монтаж, се заех с парното. При Шкода 120 то се закрепва елементарно - на 4 шпилки към каросерията. Ето как изглежда чисто ново чехословашко парно комплект: Чехите са се постарали да е готово за монтаж. Лостчета, маркучи, всичко е готово за поставяне на автомобила. На всичкото отгоре самите маручи са все още еластични и ненапукани. Въобще и не съм разсъждавал. Махнах само двете метални тръбички и директно свързах новото парно към двете тръби с алуминиева вложка, идващи от тунела. Маркучът за обезвъдушаване го бях сменявал и реших да си го оставя него вместо този със зелената оплетка. Така и така щеше да стигне само до кранчето за обезвъздушаване, което също е ново. Не съм снимал салона в разпарцальосан вид, защото ръцете ми бяха доволно мръсни. В крайна сметка за един ден без много бързане колата беше разглобена и сглобена. Запалих, обезвъдуших системата. От никъде не тече. Новото парно си е ново парно. Лостчетата си работят без никакво заяждане, всичко си е на мястото и вече нямам водопроводен кран в краката на пътника. Освен това самите тръбопроводи ги прибрах навътре. Отново сложих от яките френски скоби и стегнах здраво. С това мисля ремонтите по охладителната и отоплителната система да вървят към своя закономерен край. Дотук съм направил следното: - нова водна помпа - нов термостат на 80 градуса - нов чехословашки радиатор на охладителната система от новия модел тип "Софика" с чешки термодатчик за по-ниска температура - дифузор и вентилатор Бош с 6-лопатна перка от Фаворит МПИ, преработен за закрепване към радиатор 120 - ново чехословашко парно - нови всякакви маркучи, скоби и прочие дреболии - нова капачка на разширителния съд Пътната проба на Шкодата е изцяло положителна. Нищо не тече, не грее, парното си духа топло и студено, вентилаторът работи без странни шумове. Аз така обичам - да си работи по заводска спецификация и даже и да има нещо преправяно, да не си личи.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.