Миналата сряда се повозихме доволно със Шкодата. Никакви проблеми или забележки.
Заведох сина в една голяма база, където приемат изкупени за унищожение коли и ги претоварват на голям камион с щипка. Точно това искаше да види - как мачкат коли с щипка. И за двамата беше лек шок, като видяхме какво се мачка без дори да се разглобява. Сребристо А8 от първите, седма серия Е38, вече за масовите коли от края на 90-те да не говорим. Е39, Голф 4 и какво ли още не. Пред нас смляха много добра и напълно комплектна Фелиция. След нея в камиона се отправи Октавия 1 СЛХ - гледаш цяла кола с дребни забележки и хоп с щипката за тавана и пльос в камиона.
В крайна сметка - нищо странно, сега металът е скъп. По същия начин преди 20г мачкаха здрави 120-ки. Или преди 30 като ме е водил баща ми - разни коли от 60-те., които сега струват по торба с пари.
Накрая измихме Шкодата обстойно и доби обичайния си приятен вид.
Вече няма кранчета и маркучи в краката на пътника, което може само да ме радва.
На другия ден - изненада. Шкодата останала без ток, ама без никакъв. ??? Взимам аз акумулатора и го зареждам.
Вчера си викам - дай да видя какво става. Закачам клемите и вууум - познат звук от предната част на Шкодата. Какво може да става?
Малкият ентусиаст натиснал ключето за нощна лампа под таблото, докато го бях пуснал да пилотира и вентилаторът работил, докато не изсмукал всичкия ток. Ухилих се доволно - и аз съм правил такива пакости навремето.
Между другото, в събота синът получи полицейската 105L VB в 1/18. Ще си призная, че и аз я търкалям с голям кеф.
Обещал съм му и четирифарка. И тате, да е с хром на задните решетки. Пусти мерак, купих и такава. Не е "зелена оливова", а е "зелена остра", ама много ми харесва. Ще му я дам след някой и друг ден и ще се забавляваме както си знаем.
Имам за даване Октавия в 1/24, чакам една 110R жълта като на Митко...
Кво беше - кеф цена няма.