Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. m_g

    m_g

    Потребител


    • Points

      8

    • Мнения

      242


  2. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      2770


  3. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      323


  4. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      1419


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/04/22 във всички области

  1. Миналата сряда се повозихме доволно със Шкодата. Никакви проблеми или забележки. Заведох сина в една голяма база, където приемат изкупени за унищожение коли и ги претоварват на голям камион с щипка. Точно това искаше да види - как мачкат коли с щипка. И за двамата беше лек шок, като видяхме какво се мачка без дори да се разглобява. Сребристо А8 от първите, седма серия Е38, вече за масовите коли от края на 90-те да не говорим. Е39, Голф 4 и какво ли още не. Пред нас смляха много добра и напълно комплектна Фелиция. След нея в камиона се отправи Октавия 1 СЛХ - гледаш цяла кола с дребни забележки и хоп с щипката за тавана и пльос в камиона. В крайна сметка - нищо странно, сега металът е скъп. По същия начин преди 20г мачкаха здрави 120-ки. Или преди 30 като ме е водил баща ми - разни коли от 60-те., които сега струват по торба с пари. Накрая измихме Шкодата обстойно и доби обичайния си приятен вид. Вече няма кранчета и маркучи в краката на пътника, което може само да ме радва. На другия ден - изненада. Шкодата останала без ток, ама без никакъв. ??? Взимам аз акумулатора и го зареждам. Вчера си викам - дай да видя какво става. Закачам клемите и вууум - познат звук от предната част на Шкодата. Какво може да става? Малкият ентусиаст натиснал ключето за нощна лампа под таблото, докато го бях пуснал да пилотира и вентилаторът работил, докато не изсмукал всичкия ток. Ухилих се доволно - и аз съм правил такива пакости навремето. Между другото, в събота синът получи полицейската 105L VB в 1/18. Ще си призная, че и аз я търкалям с голям кеф. Обещал съм му и четирифарка. И тате, да е с хром на задните решетки. Пусти мерак, купих и такава. Не е "зелена оливова", а е "зелена остра", ама много ми харесва. Ще му я дам след някой и друг ден и ще се забавляваме както си знаем. Имам за даване Октавия в 1/24, чакам една 110R жълта като на Митко... Кво беше - кеф цена няма.
    8 points
  2. С тази красавица ще досаждам и тук, и във ФБ, редовно... . Много е фотогенична !
    2 points
  3. Първата ни екскурзия с лежерното комби. Снимките са от панорамна гледка на върха на Ставрос, Гърция. Отдолу се вижда самия Ставрос, Врасна, Неа Врасна, Аспровалта и в дълечината Неа Керделия, Паралия Офринио и оттам началото на област Кавала.
    2 points
  4. Какво е разходка, ако не слезеш да си наснимаш колата
    2 points
  5. Жорка, в крайна сметка се оказа, че проблем наистина има. След последното пътуване без никакви признаци, на следващия ден се качвам и чувам релето да цъка. Питах жена ми, тя каза, че също и направило впечатление. Та вече обмислях какви проверки да направя и брат ми ме насочи към лостчето за мигачите. Вчера извадих оригиналното (без темпомат) и го закачих за проба ей така висящо. Е проблема изчезна. Работата вече е ясна. Свалих всичката карантия и отворих лостчето. Капачката малко се пазареше, че са и направили много кофти щипки и не се размина без счупена щипка, но и в клипа който ползвах за жокер стана нещо подобо. На пръв поглед всичко изглеждаше нормално, но явно смазката беше спекла и някъде укъсява. Напръсках, изчистих пистите и контактите и сложих нова смазка. Съжалявам, но не се сетих да снимам. Засега всичко е наред, мисля че вече реших този проблем.
    1 point
  6. @b3lq7a Ивак , Бяхме се затъжили за твоите снимки... ?
    1 point
  7. Ремъци и водна помпа са сменени в Трансексперт. Автомобила продължи да губи охладителна течност. Кулера го смених днес. Дали съм си решил проблема - не зная. Написах какво съм направил. Явно съм влязъл във филма, че се боря с проблема с пари. Някъде бях чел, че в порше сервиз са взели 300 лв. да установят проблема , за себе си реших да купя направо кулер и да го сменя.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.