Във Волгата са го решили много добре, много ми харесва цялата идея с червен мигач и комбинирани крушки, но да, не е законно. Карал съм с червени мигачи и съм имал проблеми с властите, не е разумно, колкото и да е готино.
Отпред все още концепция за фаровете нямам, тя ще се изясни чак след като колата се боядиса, наложат се брони, маски, оачване, джанти и стойка, и вече според цвета и цялостната визия ще реша кой тип фар ще са отпред, и чаааак тогава започвам да мисля какви да са и как да ги направя. Китайските седем инчови са сто модела, кой от кой по-извратени, не смятам, че някой от тях би паснал на изчистената визия, която гоня. Вариант е да си вградя отново лупа с би-ксенон, както на Ръсти, но с изчистен фар, а габаритите да са както казваш в мигача с такъв тип комбинирана крушка. Сега особено след никелирането на рефлектора, смятам, че ще свети повече от достатъчно, дори и за дневни.
Относно музиката - ще запазя максимално стоковия вид на интериора. Не смятам да правя извращения с джобове, кори, огромни бас каси. Ще има прилична предна линия, с изкарани високи някъде по таблото, а средночестотните говорители ще мисля как да ги крия. Място има много, но с насочването ще видя зор. Задната линия я имам налична от Ръсти, тя си е достатъчно добра, и се монтира скрито под кората. Предна и задна линия ще минават през усилватели, основно за качество, силата е второстепенна. Бас касата ще е с малък, 10 инчов говорител, и ще е монтирана в багажника зад задните седалки. Именно поради тази причина още не съм изяснил точната позиция на акумулатора. За баса също ще е нужен усилвател, и при наличието на най-малко два усилвателя, ще си трябва ток. А отзад мястото е малко, и ще иска доста играчка, за да се напасне всичко там вътре. Изолацията е повече от задължителна, там вече ще се заиграя доста, не само заради обезшумяване, но и за топлоизолация.
Общо взето работата по интериора и екстериора за мен е най-приятна, техническата част, признавам си - не чак толкова. И с мотора и окачването ми е забавно и интересно, но не ми е там силата. Нямам търпение да започвам със заигравките по направата, напасването и събирането на интериора и екстериора, но ще мине още време до тогава. За да се стигне до там, първо трябва да съм сигурен, че колата е напълно подготвена и технически изрядна, без компромиси в качеството