Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. audirulzz

    audirulzz

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      223


  2. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      1

    • Мнения

      7038


  3. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2515


  4. Stormbringer

    Stormbringer

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      178


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/19/22 във всички области

  1. Благодаря! Пратих жена ми. Взела е два комплекта.
    1 point
  2. 1 point
  3. Тия неща край нямат ще покараме така,пък може и някой хибрид да спретнем Генерация от Голф 7R
    1 point
  4. За по малко от година…. от къде тръгнахме….. през какво минахме….. докъде стигнахме…… и всъщност дисциплината която най добре показва прогреса
    1 point
  5. Колега, след като сам си наясно какви аналогии предизвиква твоя ник, защо тогава се правиш на обиден и на свой ред обиждаш и се държеш грубо ? Освен това, явно не четеш какво пишат другите - ясно написах в първото ми мнение - " Според мен, цената е нормална като за официален сервиз " ! Сега схващаш ли ? Не за всички сервизи, а за официалните ! А след това, съм обяснил и част от причините за по-високите цени ! Разбира се, че има сервизи в които е и качествено и по-евтино. Но говорех за официалните, а те всички са скъпи. Както и някои от неофициалните. Отделно написах, че това е мое мнение и не претендирам че е единственото вярно ! А отправените от теб обиди и квалификации, не искам дори да коментирам, още повече че са незаслужени ! Само ще ти кажа, че правиш много, много лошо впечатление. Може пък просто да си си такъв. Явно и в този форум, като се появи някой нов и сподели мнение, старите членове гледат първо да го изядат и да го сложат на място. Жалко. Останете си със здраве.
    1 point
  6. Почти всеки ден съм свидетел как някой иска да пазарува или да ползва нечия услуга възможно най-евтино. Същевременно, обаче, иска да изкарва добри пари като заплата. Но за да се случи второто, трябва да си продава труда на доста по-различна цена от "по-евтино". И се получава един омагьосан кръг. Защото същия този човек днес купува услуга, но утре продава такава. А всички работим и ползваме услуги/пазаруваме. Или с други думи в България в момента на много места масово се среща "феномена" искам да купя евтино или по-евтино, но моя си труд/услуга не ги давам под ХХ пари... В момента у нас цената на голяма част от сервизните услуги са много по-ниски от аналогичните "на запад". Дали е заради данъчни измами, заради използване на нелицензирани софтуери, заради раминаване между реална заплата и декларирана такава, заради "абе днес да изкарам 50 кинта и съм ОК" и т.н., няма значение. Рано или късно цената на труда и услугите като цяло в България ще се покачи. И когато това стане, цената в официалните сервизи, без значение дали става дума за Еуратек или сервиза на Хускварна, например, вече няма да се струва на мнозина висока и неоправдана. Същото важи и за неофициални, но добри сервизи, които работят качествено, ценят труда си, но получават критика, че в еди кой си сервиз било по-евтино. Та си мисля, че приказката за киселото грозде би могла да се вмъкне и тук. Иво, това хич не е вярно. И никога не е било. Но се пише в почти всички автомобилни форуми... Масова заблуда е това, че щом караш гаранционен автомобил си длъжен да посещаваш само официалния за марката сервиз. Важи единствено за периода на удължената гаранция, ако колата има такава, защото тази удължена гаранция (само периода за нея) се покрива от застраховател, който има определени изиксвания. С други думи ако колата ти е с 3 години гаранция от търговеца/производителя и с добавени 2 години удължена гаранция, си длъжен да посещаваш официалния сервиз само през последните 2 години. А през първите 3 години можеш да си обслужваш колата във всеки един сервиз, като начина на обслужване, вложените консумативи и съответните сервизните интервали трябва да са съобразени с изиксванията на производителя. Разбира се, трябва да разполагаш и със съответните документи за извършване на всяко обслужване, за да можеш да докажеш, в случай на необходимост, кога, къде, какво и с какво е правено по колата. Относно двойния стандарт. И това не е вярно. Пропускаш факта, че Еуратек бяха един от първите официални сервизи, които направиха програма 4+ (по спомен така се казваше). Идеята на тази програма е да обслужват по-старите автомобили на по-ниски цени по ред причини. В момента подобна програма има и в редица други сервизи на официални автомобилни вносители. Така че двоен стандарт няма и никога не е имало. Колкото и да си добър в това, което правиш, след като имаш хиляди клиенти, неминуемо е някой да остане недоволен. Без значение дали това е основателно или не. Убеден съм, че и ти имаш мега доволни клиенти, както и такива, които не са останали във възторг от цена, труд или каквото и да било - нещо нормално е. В крайна сметка не можеш да направиш всички хепи. Не мисля, че трябва да се коментира негативно някой, че отишъл в еди кой си сервиз, за еди какво си и платил ХХ пари. Решил е, често основателно, направил го е. Това, че друг посещава друг сервиз и ползва по-ниски цени, ползва отстъпки и/или не му се издава касова бележка и т.н. няма никакво значение. Да се сипва с чирпака и да се определя, че някой са го драли е безсмислено. Още повече, че често това се оказва и неоснователно.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.