Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      1

    • Мнения

      7038


  2. piccinini

    piccinini

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      153


  3. PIIIcoppermine

    PIIIcoppermine

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      762


  4. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2770


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/23/22 във всички области

  1. Проблема е решен! Проблема е в цялата конзолка с копчетата, има контролер отзад и го играе A/C Controller. За мен от 1.9tdi 1.2htp and 1.4mpi, са еднакви. Проблем остана само че врътката за посоката на въздуха е на 180С Може би жилото може да се обърне откъм парното , но е много гадно и тясно и скапано място. За мен и така си е ок Part number за моето е 6Y0 820 045 A , смених го с 6Y0 820 045 B Таблото излиза и напред с малко зор (и счупени щипки на кабели). Края на жилото е отдясно под черната пластмаса , малко зАврен нагоре. Това е отговора , на проблема. Отделно мисля, че имаме и турбо вече.
    1 point
  2. Малко ъп на темата - този човек сътвори наистина чудеса с фарците на дъртата ми импреза. Фаровете бяха супер пожълтели и помътнели, след неговата намеса все едно съм монтирал чисто нови. Ще потърся снимки преди процедурата и ще кача. Свалих фаровете, занесох ги, след като го отвори и видя състоянието им веднага ми позвъни, каза какво трябва да се направи, колко ще струва и колко време ще отнеме. Всичко, което коментирахме се случи точно така, много коректен човек, много много доволен останах. Цялата работа ми излезна 300лв
    1 point
  3. Притежавам о3, 1.8тси, 4х4, ДСГ, комби, 2014г отскоро. Направи ми лошо впечатление превъртането на гуми при силен старт, както и при рязко доускорение (примерно с 70кмч на спорт с кикдаун), също така недозавиването при подаване на газ в завои (до скоро карах Йети с халдекс 4 и то беше много по-стабилно и адекватно, в завои отиваше на презавиване, като си с повече газ...). Затова се поинтересувах в Еуратек за евентуален проблем с халдекса. Всичко си ми беше наред по колата, само софтуера на халдекса имаше важен ъпдейт, който оправя точно тези забелязани отмен нередностти. Ъпдейтът е за халдекс 5, в прикачен файл съм снимал бележката, която ми дадоха от Еуратек. Покарах колата и разликата е огромна, вече старта й си е старт, в завои стои както трябва, усеща се стабилна и приятна за каране.
    1 point
  4. По мое мнение, доста неясен и объркан пост, включващ неточна и невярна информация. Ще се опитам да карам наред като коментар на написаното. 1. Не е вярно, че вносител на автомобили го интересува основно продажбата на нови коли и съответно обслужването им. По ред причини наистина е важно да се продават нови автомобили. От обслужването им също се печелят пари, но това не е единственото финансово перо за кой да е сервиз. 2. Ремонт на нови коли е приоритет, обратното на това, което пишеш. Частите често са по-скъпи от на старите коли, съответно при идентична търговска отстъпка се печели повече. Но дори това с цената на частите да не е вярно или да не го визмаме под внимание, от голяма част от ремонти се печели повече, сравнено със стандартно обслужване (масло, филтри). Първо имаш цената на частите, второ - често труда е повече часове. Какво общо има тука производителя, за който пишеш, че не плаща добре? Клиента плаща ремонта, не производителя. 3. Старите коли също носят приход за всеки официален сервиз. Неслучайно повечето такива сервизи имат програма за по-старите модели. Част от отговора защо е така се намира в т.2. Останалата част е повече от ясна. 4. Във всеки един сервиз, дори да не е официален, като им кажеш, че оплакването ти е "шумно окачване", ще получиш неясен и уклончив отговор. Какво очакваш да ти кажат от Шкода на така описаното от теб окачване. Ако кажеш, че нещо скърца, тропа, свири (все неща, които са свързани със шум), решение би могло да се намери. Но в противен случай шума може да идва и от гумите, от по-слаба шумоизолация на купето и т.н. 5. На Фабия окачването не е "ташак", както го определяш. За класа, в който попада автомобила, си е много добро. С кой аналогичен модел го сравняваш? Вярно е, всеки производител настройва окачването по свои критерии. Също така е вярно, че два автомобила в един и същи клас е нормално да возят различно. Но това не прави едното окачване "ташак" спрямо другото, защото на теб може да не ти харесва, но на друг да му е любимо. Решението е просто - имаш пари за Фабия, значи гледаш всичко в нейния клас и взимаш това, което най-много ти допадне спрямо заделения бюджет.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.