Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      6

    • Мнения

      1209


  2. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2770


  3. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      1

    • Мнения

      782


  4. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1588


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/27/22 във всички области

  1. Привет на всички Реших , че се посъбраха достатъчно неща да напишем едно ъпдейтче. 1-во ще започна със това , че след като сглобихме двигателя , беше редно да оправим още малко фасона , тъй като главата макар и шлайфана с припаснати клапани , беше като грозното патенце. Освен това трябваше да се сложат и колекторите. Въртеше ми се в главата идея за керамично покритие на изпускателя , обаче се оказа , че това първо е безумно скъпо , а и понеже е чугун има вероятност да се пукне. За сметка на това обаче една термо боя " уж до 800 градуса държи " може би мъ дойде тамън. Не знам за колко време , ама поне за началния фасон ще стане. Естесвено както може да се досетите , имаме нова гарнитури за колекторите. Главате също видно от снимките е боядисана, както и конзолата за алтернатора. Само да вметка , колектора преди да го боядисам , мина на пясък Такам , до тук добре , мотор имаме , време е на скоростите. Някой от вас може и да знаят ,а може би не , но сухото окачване от донора ще се ползва в друг клубен проект , нооо аз все пак си исках 5-та скорост. За това се погрижи , познайте кой И ми намери 5-ца но мокра. вида в който я взех е следния. А след като я отворих изглеждаше така Към момента кутията е лъсната и няма помен от нагари и други гадости , но не е сглобена , защото имам нужда от помоща на същия тоз , познайте кой , дето нали Така че снимки на готовя продукт надявам се скоро. Такааа , moving forward , съгласете се с мен ,че е грехота да съм дал около 1500 лева за да събера двигател в този вид , и да сложа старите ръждиви тръби за антифирза. Ето съгласни сте , само не знам защо приятелката ми не мисли така практично . Както и да е , де имаме чисто нови тръби от неръждавейка , направени по модел на оригиналните Паралелно с това , се надявам да намеря в най-скоро време чисто нови всички гумени съединения , както и малките тръбички за парното и маркучите. За нещастие с ново парно няма от къде да се сдобия към този момент , и е много вероятно да се опитам да реставрирам старото от донора. Целта е ( макар че е ясно че няма да е за дълго ) , но искам в новия ичистен почти до блясък мотор да се завърти чиста течност а не да си нося старите наслагвания. Така и последното нещо за днес е следното. Чакайки Коце да ми помогне ( апропо , както му казах и на него , не може да се оплаче , щото бая работа му отметнах по този проект ) реших да подхвана стартера. Имам в нас , не помня от къде 2 стартера , който ги разглобих и идеята ми е да събера един ревизиран с нови четки , шайби , шалтер , втулки абе каквото ново мога да купя от магазина. Четох в форума не малко неща , но за нещастие повечето теми са много стари и снимките към тях вече ги няма , та искам да попитам. От тези два ротора отдоле: Левия или десния е по-добрия ? или е по-новия ? Според каталога десния е от 88-89-та година , и май го има във фаворит. или поне по номера от каталога : 115904130 излиза тази снимка Освен това ми прави впечатление , че десният има по дълъг ход на бендикса с около - 4мм . Видно е че и двата бендикса имат разлики и мисля ,че на десния се вижда по-дългия ход. Статорите и на двата е видно ,че имат разни надирания , което смятам е нормално. Поздрави на всички ,
    5 points
  2. Чудесно се движат нещата! по подов стартерите - разглобявал съм 4 стартера, и всички са били досущ като този десния. И на двете ми японки1985-та години изглеждаха така, и сега отворих темата да видя на Биляна какъв е, мислейки, че като е 1979-та ще е друг, но и той е такъв. Не знам дали е оригинален, разбира се, единствено на червената ми 105-ца знам, че е от завода. Четвъртият, който съм отварял, също беше такъв, но нямам идея от коя година е. Както и да е, възможно е през годините да са различни. Възможно е и да са от различен външен производител, кой знае коя фирма им ги е произвеждала като външна поръчка. Имат видими разлики твоите. ето го този, който "уж" е 79-та: ра-та-та-та-та - стартер на другите не намирам снимки, но и те са от този вид
    1 point
  3. Чудна работа са стоповете. Аз ти бях казал ,че подобно на Момчил , заводските с оранжевото ми харесват много , и бях леко скептичен към чисто червено с черно. Обаче не мога да кажа на бялото черно и просто след галванизацията , или там каквато лъскава магия са им направили , стоповете изглеждат мега ,светят страхотно, освен това ще лепнат на стайлинга на Биляна като шамар на буза. ???
    1 point
  4. огромна загуба за музикалния свят
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.