Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2515


  2. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2563


  3. goromitev

    goromitev

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      3


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7215


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/28/22 във всички области

  1. Абе като те гледам как караш всяка сутрин и как спираш на спирката и те ще откажат да ти дадат карта - по-добре вади туристическите обувки и леви десни ? Зона 30 е поредното малоумие на мозъчно ощетените ни общинари (и в частност на Данчето) - просто тези дебили се чудят с какво още да утежнят трафика и да направят задръстванията по-големи, което е абсолютно противно на официално поставената от тях цел за по-чист въздух в столицата. С всяко такова тяхно "мъдро" решение, все повече ми се ще да ги увия всичките в любимият им украински флаг и да ги пратя да спят с рибите вкупом.....
    2 points
  2. Здравейте. По информация от отдел "Банкова сигурност" към банката, в която е съпругата ми, изцяло е премахнат, или съвсем скоро предстои да бъде премахнат толерансът при заснемане на пътните нарушители от стационарните и мобилните камери. Ако досега е имало едни 3% толеранс или нещо подобно, той вече не съществува, камерата снима при всякакво превишаване на зададеното ограничение. В нета няма информация, но когато "Банкова сигурност" кажат нещо, то е в резултат на данни, събирани от сериозни и достоверни източници и от официални институции. Поздрави.
    2 points
  3. Привет на всички Реших , че се посъбраха достатъчно неща да напишем едно ъпдейтче. 1-во ще започна със това , че след като сглобихме двигателя , беше редно да оправим още малко фасона , тъй като главата макар и шлайфана с припаснати клапани , беше като грозното патенце. Освен това трябваше да се сложат и колекторите. Въртеше ми се в главата идея за керамично покритие на изпускателя , обаче се оказа , че това първо е безумно скъпо , а и понеже е чугун има вероятност да се пукне. За сметка на това обаче една термо боя " уж до 800 градуса държи " може би мъ дойде тамън. Не знам за колко време , ама поне за началния фасон ще стане. Естесвено както може да се досетите , имаме нова гарнитури за колекторите. Главате също видно от снимките е боядисана, както и конзолата за алтернатора. Само да вметка , колектора преди да го боядисам , мина на пясък Такам , до тук добре , мотор имаме , време е на скоростите. Някой от вас може и да знаят ,а може би не , но сухото окачване от донора ще се ползва в друг клубен проект , нооо аз все пак си исках 5-та скорост. За това се погрижи , познайте кой И ми намери 5-ца но мокра. вида в който я взех е следния. А след като я отворих изглеждаше така Към момента кутията е лъсната и няма помен от нагари и други гадости , но не е сглобена , защото имам нужда от помоща на същия тоз , познайте кой , дето нали Така че снимки на готовя продукт надявам се скоро. Такааа , moving forward , съгласете се с мен ,че е грехота да съм дал около 1500 лева за да събера двигател в този вид , и да сложа старите ръждиви тръби за антифирза. Ето съгласни сте , само не знам защо приятелката ми не мисли така практично . Както и да е , де имаме чисто нови тръби от неръждавейка , направени по модел на оригиналните Паралелно с това , се надявам да намеря в най-скоро време чисто нови всички гумени съединения , както и малките тръбички за парното и маркучите. За нещастие с ново парно няма от къде да се сдобия към този момент , и е много вероятно да се опитам да реставрирам старото от донора. Целта е ( макар че е ясно че няма да е за дълго ) , но искам в новия ичистен почти до блясък мотор да се завърти чиста течност а не да си нося старите наслагвания. Така и последното нещо за днес е следното. Чакайки Коце да ми помогне ( апропо , както му казах и на него , не може да се оплаче , щото бая работа му отметнах по този проект ) реших да подхвана стартера. Имам в нас , не помня от къде 2 стартера , който ги разглобих и идеята ми е да събера един ревизиран с нови четки , шайби , шалтер , втулки абе каквото ново мога да купя от магазина. Четох в форума не малко неща , но за нещастие повечето теми са много стари и снимките към тях вече ги няма , та искам да попитам. От тези два ротора отдоле: Левия или десния е по-добрия ? или е по-новия ? Според каталога десния е от 88-89-та година , и май го има във фаворит. или поне по номера от каталога : 115904130 излиза тази снимка Освен това ми прави впечатление , че десният има по дълъг ход на бендикса с около - 4мм . Видно е че и двата бендикса имат разлики и мисля ,че на десния се вижда по-дългия ход. Статорите и на двата е видно ,че имат разни надирания , което смятам е нормално. Поздрави на всички ,
    1 point
  4. Времето се затопли. Дядо Гюнтер не беше излизал за сериозни разходки от гаража вече няколко години. Преди отминалите празници за Гергьовден ми щукна да му сменя маслото и да се разходиме с големия син из България. Колата се пали редовно и видими проблеми нямаше. Но на входа на сервиза забелязах, че дядото освен да гори бензин, решил и да го разхищава, напук на високите цени - два горивни маркуча сълзяха. Нормално, като не се кара, той се сърди. Та сменихме маслото, двата маркуча също. Последва обстоен преглед на колата - не е мръднал грам Гюнтер, живее му се, не се предава, в топ младежко състояние си седи. Благодаря на Трансексперт за обслужването и прегледа на колата, направени с много внимание! PS: Малко след като си тръгнахме със сина от сервиза, някакъв ГЪЗар с биемвие с гоуеми жанти реши да се перчи пред гаджето си, незнаейки какво ще му причини дядото 10 секунди по-късно... И колко голяма усмивка ще се разтегли на лицето на детето ми
    1 point
  5. Перфектна работа! Изпипана. Пожелавам всичко да е наред и да няма проблеми с мотора. Много ме кефи, че капачката за маслото е червена. От край време се отбелязва с червено, където има масло. Капачки, пробки...На баща ми S100 бяха червени. Моята е черна. Коце, избери си една скоростна кутия за следващата фланелка: п.п. за незапознатите, заводски се лепи на предното стъкло. От 1000МВ до последната задномоторна.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.