Привет на всички
Реших , че се посъбраха достатъчно неща да напишем едно ъпдейтче.
1-во ще започна със това , че след като сглобихме двигателя , беше редно да оправим още малко фасона , тъй като главата макар и шлайфана с припаснати клапани , беше като грозното патенце.
Освен това трябваше да се сложат и колекторите.
Въртеше ми се в главата идея за керамично покритие на изпускателя , обаче се оказа , че това първо е безумно скъпо , а и понеже е чугун има вероятност да се пукне.
За сметка на това обаче една термо боя " уж до 800 градуса държи " може би мъ дойде тамън. Не знам за колко време , ама поне за началния фасон ще стане.
Естесвено както може да се досетите , имаме нова гарнитури за колекторите. Главате също видно от снимките е боядисана, както и конзолата за алтернатора.
Само да вметка , колектора преди да го боядисам , мина на пясък
Такам , до тук добре , мотор имаме , време е на скоростите.
Някой от вас може и да знаят ,а може би не , но сухото окачване от донора ще се ползва в друг клубен проект , нооо аз все пак си исках 5-та скорост.
За това се погрижи , познайте кой
И ми намери 5-ца но мокра. вида в който я взех е следния.
А след като я отворих изглеждаше така
Към момента кутията е лъсната и няма помен от нагари и други гадости , но не е сглобена , защото имам нужда от помоща на същия тоз , познайте кой , дето нали
Така че снимки на готовя продукт надявам се скоро.
Такааа , moving forward , съгласете се с мен ,че е грехота да съм дал около 1500 лева за да събера двигател в този вид , и да сложа старите ръждиви тръби за антифирза.
Ето съгласни сте , само не знам защо приятелката ми не мисли така практично .
Както и да е , де имаме чисто нови тръби от неръждавейка , направени по модел на оригиналните
Паралелно с това , се надявам да намеря в най-скоро време чисто нови всички гумени съединения , както и малките тръбички за парното и маркучите.
За нещастие с ново парно няма от къде да се сдобия към този момент , и е много вероятно да се опитам да реставрирам старото от донора.
Целта е ( макар че е ясно че няма да е за дълго ) , но искам в новия ичистен почти до блясък мотор да се завърти чиста течност а не да си нося старите наслагвания.
Така и последното нещо за днес е следното.
Чакайки Коце да ми помогне ( апропо , както му казах и на него , не може да се оплаче , щото бая работа му отметнах по този проект ) реших да подхвана стартера.
Имам в нас , не помня от къде 2 стартера , който ги разглобих и идеята ми е да събера един ревизиран с нови четки , шайби , шалтер , втулки абе каквото ново мога да купя от магазина.
Четох в форума не малко неща , но за нещастие повечето теми са много стари и снимките към тях вече ги няма , та искам да попитам.
От тези два ротора отдоле:
Левия или десния е по-добрия ? или е по-новия ?
Според каталога десния е от 88-89-та година , и май го има във фаворит. или поне по номера от каталога : 115904130 излиза тази снимка
Освен това ми прави впечатление , че десният има по дълъг ход на бендикса с около - 4мм . Видно е че и двата бендикса имат разлики и мисля ,че на десния се вижда по-дългия ход.
Статорите и на двата е видно ,че имат разни надирания , което смятам е нормално.
Поздрави на всички ,