Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. kukumitcin

    kukumitcin

    Потребител


    • Points

      22

    • Мнения

      829


  2. gygoff

    gygoff

    Потребител


    • Points

      6

    • Мнения

      4


  3. Боре

    Боре

    Организатор


    • Points

      5

    • Мнения

      2226


  4. РетроБоби

    РетроБоби

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      25


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/21/22 във всички области

  1. Привет, колеги и фенове на марката Шкода. Искам да изразя специалните си благодарности към екипа на Шкода клуб България за възможността да си партнираме на 16-тия национален събор на марката. За мен и екипът ми от VIP Catering беше удоволствие да помогнем в осигуряването на вкусна храна, студена бира, безалкохолни и вода, въпреки "прекрасното време" Най-красивият момент от всичко беше да видим усмивките на децата при вземането на пуканки. Искам да благодаря на готините хора от клуба и истинските фенове на марката. Самият аз станах собственик на Шкода Октавия преди около 1 години, убеждавайки се в красотата, комфорта и удоволствието от шофирането на този прекрасен автомобил. Поради ангажименти не успях да присъствам лично на събора. Затова задочно и тук искам да благодаря на екипа на Шкода клуб България за изготвения стикер с готиния номер. Обещавам, че на следващия събор отново ще се помогнем с кетъринга, а защо не и с дуги приятни за всички изненади! До скоро! С Уважение : Николай Гугов (General Manager) VIP CATERING
    6 points
  2. Здравете, здравейте. Завърнах се след дълга пауза. Предполагам се вълнувате за какво ще ви разкажа. Не е кой знае какво, но леко съм разочарован. Без повече овъртания започвам. Не ми оставаше време да работя по колата, но когато имах свърших следните неща. Продължих подобряването на охладителната система, като сложих тяло и термостат от 120. Тялото го срязах и заварих на ново за да паснат тръбичките. Това нямаше да е възможно да го разбера без помоща на Малкия, като най-любезно ми предостави чертежите си (снимки) за да придобия представа. Имах около 3-4 термостата с неясен произход и не знаех дали работят. Взех една тенджера напълних вода и започнах да чакам. Оказа се че някои термостати дори не работят и избрах според мен най-добрия. Ще ви излъжа на колко градуса отваряше. Та сложих го и дори не съм обърнал и едно кръгче след това да видя какво съм свършил. Мина се малко време и рехих да правя ауспуха. Преди време си купих гърне от един битак в Кубрат от Suzuki Bandit 1200 за смешни пари, като исках да го сложа и да изглежда като бегачка, нищо че колицата едвам крета. Намерих човек който да ми направи тръбите и след две седмици бяха готови. Честно да ви кажа представях си го по друг начин. Мислех си че тръбите ще са по-дебели и формата ще е леко по-различна. Но както и да е след време може на ново да се прави, ако нещо не ми хареса, но за сега ще си е така. Пратих си междуверенно и предните джанти да се разширят. Човека ги разшири след две седмици. Направо ми се стопяваше душицата. Толкова много се мъчих тези две седмици да ги видя тея джанти. И накрая дойдоха. Изработката беше перфектна както и очаквах, но има едно голямо НОООО. Оказа се, че джантите са сбъркани. Не са толкова разширени колко трябва. Бях доста разтроен след това. Писах и на човека, но спря и да ми отговаря, но аз съм упорит. Все пак искам като я правя да си е както трябва и се старая да няма половинчати работи. По-дълбоката е заднат (5см) А тези двете са предните (2,5) Монтирах допълнителна електрическа перка която е пред радиатора уж да охлажда по-добре, но все още не съм я вързал никъде. Не съм я вързал, защото искам един преходик, който в бг струва към 30 лева, а от китайците ми струва скромните 7 лева. Няма да обеднея с 20 лева, ама няма и да ги дам. Ето както представлява и не мисля, че има разлика. Поръчах и още малко шашми от китай, ще разберете по-напред като го направя, че ако сега издам и не се получат нещата ... . Та този преходник, на него се завива термошалтера за перката. Като този термошалтер идеята му е като водата стигне промерно 85 градуса, вклчва перката и я изключва когато темперстурата на водата стигне примерно 80 градуса. Има най-различни варианти от темперстури. На мен най-близък до желанията ми се оказа термошалтер от Iveco daily 2 дизел. Темперстурата на включване и изключване са точни. Звънях по моргите да пирам за такъв шалтер, ама ми казаха същите цени като нов и ме съветваха направо нов да си взема и така ще си и стане. Въпреки, че съм махнал шок тампоните отпред и съм срязъл местата, на които се държат тези тампони, като мина през дупка направо имам чувството, че полупавам сътресение. По този начин карам колата от 6 месеца. И вчера я вкарах в бокса, за да махна стсбилизиращата щанга и гледам, че леглото (там където се удря този тампон в носача) не съм го срязъл и че това легло е на не повече от 4 пръста от магарето. Просто съм забравил да ги изрежа. Махнах първо стабилизиращата щанга с идеята, че мога да се размина без рязъне. Напрсвих едно кръгче и пак биеше, но доста по малко. Прибрах я пак в гаража вдигнах я на крик и запопна хирургичната намеса от доктор Радев. Доста пъти съм работил с ъгошлайф, но толкова не съм се притеснявал май никога. Притеснявах се защото рязането е доста близко до резервоара и през цялото време се молих са не гръмне. Покрих го уж много добре, ама знам ли. След малко операцията приключи и отидох на едно кръгче. Вече си е както трябва много съм доволен. Може би някои от вас няма да одобрят това което съм причинил на колата, но какво да направя като така ми харесва. В крайна сметка части все още има за тази кола и може да си се върне в заводски вид. За сега мисля, че е това като работа по колата. Бях на събор в с. Рибарица (без колата, защото имаше проблеми) преживяването беше супер. Един от най-яките събори. Организаторите се бяха погрижили за всичко имаше яко забавление и смях. Важното е, че се запознах с хора които са много навътре в нещата и обменихме опит и контскти, но мисля че по-важно е, че станахме приятели. А за тези които не са дошли... Много изпуснахте и трябва да ви е яд ??. Това е даги приятели всичко за сега от мен. Надявам се до нови срещи (Соколски манастир).
    5 points
  3. Мхм … Не било Солунската /на Таки/ митница, най-било контролен пункт на БАБХ … По-важното е, че от това рЕзко ми се подобри качеството на живота ! Сега с кеф си плащам горивото по близо 4 /четири/ лева за литър, олиото на цената на приличен зехтин, дреме ми за инфлацията от 20 %, цената на ел.енергията е смешно ниска и бизнеса умира от смях, а от есента и битовите потребители, строителите вече подаряват имоти, защото цените на строителните материали са смешно ниски, направо без пари … и т.н., и т.н., и т.н. !!! Абе, обстановката в държавата, е направо идилична, иде ми да ревна от … умиление !
    4 points
  4. Радост за децата След като Пепо отправи молба към Бога на Шкодите времето беше с нас Продължаваме с пристигащите
    2 points
  5. и понеже слънцето беше много силно Гената се наложи да пази пристигащите да не изгорят
    2 points
  6. Разбира се през това време все още течеше подготовката на поляната Децата не чакаха дълго и започнаха със забавата
    2 points
  7. На входа всеки можеше да си закупи стикери, шапки, тениски, клубни лайсни и др. Не след дълго поляната започна да се пълни Нашите приятели от 360carscan пристигнаха още в ранните часове на деня. следва продължение...
    2 points
  8. Започна подготовката на поляната...както се вижда времето беше слънчево никой не се намокри при подготовката
    2 points
  9. Да се разпиша с малко снимки от събитието. Още в Петък паркинга започна да се пълни и забавлението започна. Има няма 20мин от пристигането и вече имахме ипровизиран канал И вече отпочинали без никой да е прекалявал вечерта в Събота рано, рано тръгнахме към поляната. Имахме и навигатор след малко продължаваме с още снимки...
    2 points
  10. През отминалия уикенд се проведе атрактивно автомобилно мероприятие на горния паркинг на Кауфланд - Банишора, гр. София, организирано от AvangarD Classic Club. За Шкода клуб България беше удоволствие да приемем от нашите приятели и домакини поканата за участие. Обособихме красив и подреден Шкода кът, който определено привлече вниманието на гостите на събитието. Благодаря на всички, които се включиха и дойдоха да подкрепят клуба. Изкарахме си един приятелски и слънчев уикенд, изпълнен с много приказки, настроение и усмивки. В късния неделен следобед имаше организирана фотосесия, индивдуално за всеки от автомобилите ни. След което започнаха да идват по-нови и тунинговани автомобили и сбирката плавно премина под ръководството на други наши приятели - WeBuilt It, с които останахме до затварянето на паркинга за посетители. За дечицата организаторите се бяха погрижили да има батути и надуваеми пързалки. Имаше осигурен кетъринг, така че никой не остана гладен и жаден. Феновете на радиоуправляемите модели също имаха какво да видят, даже имаше специална демонстрация с катерачи, бързи модели и един много красив хеликоптер. На следващото клубно мероприятие се надявам още повече от вас да се включат. Както ще видите от снимките по-долу, забавно е, интересно е, както за вас, възрастните, така и за децата. Всичко започна така: Тук Коцето започва да размества колите, за да осигурим място за паркиране и за останалите клубни автомобили: Двигател от Subaru, автоматична скоростна кутия и още много: Част от импровизирания клубен офис. Настроението е топ: Домакините от AvangarD обърнаха внимание на всеки един от клубните автомобили, благодарим за което. Всеки собственик имаше възможността да разкаже по нещо за своята кола. Стартираме с Момчил, който явно има най-много опит в това и първи получи микрофона: Готино е да си купиш vRS и 3 седмици по-късно да имаш възможност да го представиш на такова голямо мероприятие: Прякора му е Белята. А той е толкова кротък и възпитан : Част от индивидуалната фотосесия. Тази кола беше един от участниците, представили клуба на VW Fest 2022: Никой не остана гладен или жаден. Студена вода, безалкохолни, бира, скара и т.н.: Следват малко общи снимки. Не успях да заснема всички коли, дошли на мероприятието: Тук имаме и "пасажери", ще ги видите на втората снимка: На някой ако му потрябва такси: Следват 3 снимки на най-красивото и изпънато кабрио: Тук вече голяма част от гостите на AvangarD и We Built It си бяха тръгнали. Слънцето се поскри и останахме за още малко раздумки и смях: През целия ден имаше адски много деца на входовете и изходите на Кауфланд, които се радваха на колите. Тук ни изпращаха с усмивка и "много яка Шкода":
    1 point
  11. Едни са за Бойко , други са за Киро , но всички са срещу Миро .. ай къф поет съм ? А на това мога само да използвам култовата фраза от "Комиците"! Ай господин Работен , отиди и обясни на лентяйстващите медицински сестри на основна заплата , които работят на поне две места за да свържат двата края , как се изкарват пари с работа!
    1 point
  12. REEEEEEEEEEEEEEEEE В тия кризи винаги го отнасят най-бедните. It is what it is. Аз преди ги съжалявах. И продължавам де, но не в същият процент. В последните 2-3 години съм срещал предимно бедни хора, които сами са избрали да са такива. Къде от мързел, къде от инат... Не вярвам, че има хора, които да са с above room temperature IQ и да не ги мързи на куче, които да гладуват в 2022г. на територията на нашият континент (не само в ЕУ). А горивото е много широка тема. За мен в България картела продължава да си дъни със страшна сила. И няма никаква причина цените да са такива. Но са. И да, най-вероятно ще си останат. Може би ще паднат около 2.90лв.-3.00лв. Не мисля, че е свързано с еврото по някакъв начин. По принцип хората си мислят, че като приемем еврото и майката щяло да си ебе. А не разбират, че ние валута нямаме от валутният борд насам и един Български лев всъщност е мерна единица отговаряща на 0.51 евро.
    1 point
  13. Ма ти верно рупаш доматите с колците Сега, направиха едно показно, за да се види колко са загрижени, точно по начина по който се активизира и Рашков покрай протестите, след това ще се кротнат и пак по старо му. Но ти им вЕрвай! Чудничко ще стане. Опс, то вече е заставло
    1 point
  14. Миро @tuningmania, в нищо не вярвам и нищо в стил “ако баба ми беше мъжка и имаше перка, щеше да е вертолет” не мисля ! Не гледам в миналото и в бъдещето, гледам в настоящето, защото живея тук и сега ! Иначе: Едно време, какви презервативи имаше - големи, дебели и твърди, а не като сегашните - тънки, меки и се огъват” …
    1 point
  15. СпицЯлно за теб и със 100 градуса Ма на тия скорости настива тая кола ?
    1 point
  16. Шкодата извря през казанчето преди около месец. Бре, ти да видиш. Уж всичко точно, доливам, гледам и опа след няколко дена - извря и втори път е така от нищо. Върви си и хоп - бълбук бълбук. Реших да я заколя. Преди да пристъпя към отделяне главата от тялото, реших пак да поогледам. Вода в маслото няма. Охладителната система е обезвъздушена. Доливам си аз в казанчетоооо... Ииииии забелязвам, че тая капачка идва леко на криво. Отвивам и завивам, притискайки я със сила. Ха, зави се по-надолу. ААААААААААААА! Била зацепила накривооо! Системата си стояла без надналягането, за което е отговорна въпросната капачка, в резултат водата си тече навън. Е, минах едни 100км. Нищо. Пу, д@#ба. Без да съм някакъв свръх оптимист си мисля, че май няма да я коля. Толкова по темата доколко е важно Шкода 120 да има изправно работеща капачка на разширителния съд и как от недоглеждане може да ти избълбука водата. Помежду другото, нарочно карам на вода. Нали смених парното и чакам да прокапе отнякъде. Е, нищо от никъде не капе, седи си сухо. Пък и 120 с нейната голяма по обем система, никога не можеш да я източиш напълно. Та сега имам идеята да наливам и изливам, докато не остане вътре стара течност и чак преди зимата, да я заредя с хубав антифриз. В крайна сметка от цялата охладителна система останаха едни тръби под купето да са от колата, всичко друго е сменено с ново.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.