Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 06/29/22 във всички области
-
Благодаря, нищо ново не правя както се казва, но пък се радвам на положителните отзиви, което от своя страна ме кара да продължавам с промените по колата. Колата се ползва всеки ден и липсата на затъмнени стъкла е голяма проблем за хлапето, което си умира от кеф като се вози в Шкодата. Пътуваме доста цялото семейството и следваща стъпка беше затъмняването на задните стъкла. Вчера колата посети студиото на мой близък приятел и резултата е перфектен. Освен стъклата фолио имаме вече и по колонките на врати, като там е мат и мисля, че се получи повече от добре. Скоро още инфо...събирам части Поздрави.2 points
-
Привет колеги, мисля , че е време да подновим срещите в Пловдив, като разбира се колегите от други градове са добре дошли ! Идеята ми е отново срещите да станат редовни...например последна събота или неделя на месеца за това и заглавието на темата е такова. Предполагам, че за повечето ще е по-удобно неделя, но все пак трябва да го обсъдим. Времето вече е добро и може да се възползваме да пием по бира или пък кафе Очаквам предложения за място и час1 point
-
Честит Имен Ден, на всички Пепита !!! Да сте живи и здрави, само с добро да ви споменават !!! Наздраве и весел празник !1 point
-
1 point
-
@Krankenstein Без снимки не се брои, дай на наркоманите да оплакнат очото. От участниците тук почти няма стари часовници, така че ще се обогати темата.1 point
-
Няма такова нещо - трасето на "петицата" не е ремонтирано от 10ки години, само е подбивана баластрата на проблемни места и е кърпено. Трасето на "седмицата" беше на 2 етапа - първия се завърши за 2 пъти по-кратък срок от този на "петицата" съпоставяйки и дължината на трасето. Когато трябваше да се започне втория (от Гешов до Витошка) СО казаха "спираме, щото имаме планове за кръгово на Гешов и сега ще препроектираме всичко, чакайте". А материалите за този етап вече бяха купени от изпълнителя. Освен това Данчето по това време глобяваше всички фирми наред за да се тупа по гърдите (то после всички глоби падаха в съда, ама това по медиите не излизаше) и изведнъж въпросния изпълнител се оказа назад с над милион. И докато чакаше да се "напроектират" с онова висящо на ванти кръгово, глътна вода и взе, че умря. Щото банките не чакат общината да се наобщинари, те си искат парите.1 point
-
Спекула че има е ясно, ама... 1. https://www.pariteni.bg/novini/bitovi-smetki/firmite-shte-plashtat-dvojno-po-visoki-smetki-za-tok-ot-iuli-242899?fbclid=IwAR0Szk9YVsl4UyPB8zS9jeRXzE0CSAyR5yukO6FwEGsc9gHOemiZeUspayA 2. https://dividend.bg/finansi/na-zhivo-deputatite-podpechatvat-915-mln-lv-dopalnitelni-razhodi?fbclid=IwAR3b_b7DYq4sS2N2rT0r2OBaiYpQWy4LaGe7TOWxRke0fr8JyFUcC4Pk6VU Ей ти два примера. Освен, че това е основния двигател на инфлацията, изглежда, че е повече от реално да чукнем 20% плюс...1 point
-
- Да. И за това официалната инфлация в България е с 10% по-висока от...ми целия свят кажи речи. - Новата власт в лицето на ИТН направи всичко възможно да им доналее. Ама не успя. И щото не успя, фръцнаха се и аре. Щото те освен да изпълнят тези поръчки и да защитят тези интереси, друга роля в политиката нямат (ИТН). - Объркал си се жестоко. Тоя Политически Проект е пълен с напълно неадекватни уонабита, които са с лъскави дипломи, някои от тях и с лъскави CVта (но голяма част без никакви CVта, даже и сервитьори не са работили), но без абсолютно никакво покритие. ПП е пълна до горе с хора, които не просто нямат представа от политика и управление. Те нямат представа за реалният свят. Огромната маса от тях са цял живот грантаджии по някакви НПОта или работили в компании, които са такива грантаджии. В общи линии, професионално подготвени послушници, които както се видя не стават за абсолютно нищо. Добре че беше оня вмирисан комуняга Рашков, че чат пат да прави кризисен ПР. Иначе и толкова нямаше да изкарат... На тоя етап изглежда, че ще се явят на изборите с другите такива (ДБ). Да се дозатриват и да се махат. Жълтопаветни, либерални, сояджии... Естественият цикъл на тия капути е: Бойко е виновен ? Махат Бойко ? Нищо не правят ? Гешев е виновен (ние сме тука) ? Гешев изчезва ? Нищо не правят ? Тоя народ е прост и няма как да ни разбере, за това нищо не става ? Изчезват в забвение, с квото са успели да тафят1 point
-
По време на първия цитиран участък Бойко беше още кмет и почти всеки ден беше там. По това време още не беше станал безсмъртен и умееше да изслушва хората и да решава проблеми, а не само да говори. Това е и отговора на въпроса на Миро (Миро, знам че беше към Пепи, ама нали може и аз да си кажа?) Та тази част на СОП е вече на 15 години и съм горд, че фирмата в която работех тогава го е правила. Бившата "Магистрала Люлин" също е строена по негово време (от същата фирма ) и е в изрядно състояние. Аз, аз! Минавал съм ЕДИН ПЪТ по Хемус в такива "условия". Не само всички тръби, а дори нямаше един затворен участък от край до край. Беше някъде през втората година на управлението на Мадридския Крадец, когато беше приключено всичко, започнато по времето на Костов и вече - също като при сегашните - се правеше "НИЩО", а се крадеше през игрЪ с външния дълг и подобни. Ако Корчо и КоКорчо бяха останали до пролетта сигурно пак щяхме да изпитаме това "удоволствие".1 point
-
Браво Пейо и честита придобивка. Много ми допада подхода, който за пореден път имаш към автомобил. Вярвам, че накрая Грозното пате ще се трансформира в Красивия лебед1 point
-
През отминалия уикенд се проведе атрактивно автомобилно мероприятие на горния паркинг на Кауфланд - Банишора, гр. София, организирано от AvangarD Classic Club. За Шкода клуб България беше удоволствие да приемем от нашите приятели и домакини поканата за участие. Обособихме красив и подреден Шкода кът, който определено привлече вниманието на гостите на събитието. Благодаря на всички, които се включиха и дойдоха да подкрепят клуба. Изкарахме си един приятелски и слънчев уикенд, изпълнен с много приказки, настроение и усмивки. В късния неделен следобед имаше организирана фотосесия, индивдуално за всеки от автомобилите ни. След което започнаха да идват по-нови и тунинговани автомобили и сбирката плавно премина под ръководството на други наши приятели - WeBuilt It, с които останахме до затварянето на паркинга за посетители. За дечицата организаторите се бяха погрижили да има батути и надуваеми пързалки. Имаше осигурен кетъринг, така че никой не остана гладен и жаден. Феновете на радиоуправляемите модели също имаха какво да видят, даже имаше специална демонстрация с катерачи, бързи модели и един много красив хеликоптер. На следващото клубно мероприятие се надявам още повече от вас да се включат. Както ще видите от снимките по-долу, забавно е, интересно е, както за вас, възрастните, така и за децата. Всичко започна така: Тук Коцето започва да размества колите, за да осигурим място за паркиране и за останалите клубни автомобили: Двигател от Subaru, автоматична скоростна кутия и още много: Част от импровизирания клубен офис. Настроението е топ: Домакините от AvangarD обърнаха внимание на всеки един от клубните автомобили, благодарим за което. Всеки собственик имаше възможността да разкаже по нещо за своята кола. Стартираме с Момчил, който явно има най-много опит в това и първи получи микрофона: Готино е да си купиш vRS и 3 седмици по-късно да имаш възможност да го представиш на такова голямо мероприятие: Прякора му е Белята. А той е толкова кротък и възпитан : Част от индивидуалната фотосесия. Тази кола беше един от участниците, представили клуба на VW Fest 2022: Никой не остана гладен или жаден. Студена вода, безалкохолни, бира, скара и т.н.: Следват малко общи снимки. Не успях да заснема всички коли, дошли на мероприятието: Тук имаме и "пасажери", ще ги видите на втората снимка: На някой ако му потрябва такси: Следват 3 снимки на най-красивото и изпънато кабрио: Тук вече голяма част от гостите на AvangarD и We Built It си бяха тръгнали. Слънцето се поскри и останахме за още малко раздумки и смях: През целия ден имаше адски много деца на входовете и изходите на Кауфланд, които се радваха на колите. Тук ни изпращаха с усмивка и "много яка Шкода":1 point
-
1 point