Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. venll

    venll

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      318


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      7431


  3. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      1

    • Мнения

      1224


  4. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1604


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/02/22 във всички области

  1. Да. Всичко е наред. Предполагах. И аз не се интересувам, обаче покрай дискографията на Джеф/щото тя ме интересува/ открих много нова за мен музика. Има доста песни, които ми харесват. Не съм му прослушал всичко. Материала е доста. Можеш да прегледаш сесиите, в които е участвал: http://www.toto99.com/disco/jeffdisco.shtml ?
    2 points
  2. Понеже на моята Октавия единият ми ДРЛ започна да свети в жълто и след пусната тема в раздела на Октавия и четене по стигнах до извода, че щом свети значи баласта е ОК. Проблем е светловода, който е много близо до диодите и започва да се топи и пожълтява и почернява от нагряването. Има фирми, които ремонтират ДРЛ. Начините са два: 1. Намиране на счупен фар и да се използва лед модула 2. Премахване на изгорялата част от светловода. Начина на работа е следният: 1. Сваляте бронята и демонтирате фара 2. С пистолет за топъл въздух нагрявате външния ръб на капака и след около 3-4 минути фара е готов за отваряне 3. До тук беше лесното, от тук нататък се сблъсква чешката инженерна мисъл и упоритостта на българина да не дава 1600 лв. за нов фар
    1 point
  3. Имах предвид новината за Нюи.
    1 point
  4. Сега ако някой може да помогне да намалим интензитета на светене с VCDS на 60-70% за да нагряват по-малко диодите. Ето още няколко снимки от процеса на работа.
    1 point
  5. 9. Премахваме модула на ДРЛ, като развиваме двата винта. За да го извадя се наложи да придвижа назад лупата, от шестограма за регулиране на фара. Преди това маркирах къде се намира, за да мога да го върна 10. Махаме пластмасите на модула и със спирт почистих диодите, защото по тях имаше остатъци от светловода. 11. Монтираме по обратния път.
    1 point
  6. Такам Weekend-a се заиграх със задното окачване, Както предполагам знаете цялата идея е да събера всичко ново готово и подготвено и когато дойде денят , да съберем всичко на една количка и пада старата механика и и на нейно място идва новата. По този повод бях решил да събера чисто ново задно окачване , което да включва : 1. нови задни тампони 2. нови задни амортесьори 3. Нов комплекет семеригинги на всяка полуоска. 4. Нови лагери 5. Изцяло обновени спирачки , което включва : нови барабани , нови накладки , нови пружинки 6. Нови жила за ръжчната За целта Коце ми даде едни полуоси , които седяха в пещерата на аладин , които обаче имаха нужда от цялостен ремонт , защото вътре в барабаните беше тежко ръждясало. За сметка на това , кожусите бяха нови и боядисани. След , което ето и крайният резултат Чисто новите барабани са на стелажа , и ще бъдят монтирани последни , Продължаваме напред с последните щрихи Поздрави
    1 point
  7. Колеги, създавам темата с цел да предпазя някой от излишни нерви и тревоги. При смяна на вътрешен маншон на полуоска, след приключване на работата ми светнаха следните лами на таблото При сканиране за грешки лога беше дълъг като матура по български. Решението се оказа изваден кабел на АВС на колелото. При демонтажа на полуоската се наложи да сваляме шарнира и при местене на шенкела сме счупили буксата и кабела се беше извадил малко и не правеше контакт. Леко и безаварийно пътуване.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.