Проблема е решен!
Този теч го гледам от почти 5 години и е все едно и също - затвориш капака - не тече , отвориш го - тече. Оказа се , че на завоя , където минава от рога към пантата маркучето е спукано на 50%. Лесен ремонт - йок , защото тръбичката е тънко найлоново гофре с формовани краища при помпата и при разклонението за двете пръскалки. Върви бандажирано в кабелния сноп на десния рог , качва се под чистачките и се отделя с кабела за сензора за АБС на предно дясно колело. За монтаж в завода сигурно е удобно , но за ремонт е абсурдно.
Решението - 3 м. специализирана тръбичка издържаща на температура и налягане , разглобяване на цялата система , оразмеряване на новите тръбички и сглобяване. За целта свалих преден десен подкалник , отрязах остатъка от спуканата оригинална тръбичка , след като сглобих системата в капака , бандажирах донякъде тръбичката и я прекарах (зад пантата на капакака има малка пролука) до пространството в подкалника и от там по рога и зад фара до помпата.
Особеното е , че уволних фабричните държачи на тръбичката за пантата , защото пречупваше тръбичкта , а и по новия път няма нужда от тях.
Незнайно защо , въпреки че внимавах да не разменя дюзите , след ремонта пръскаха ниско , но се регулират за секунди