Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      5639


  2. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      9842


  3. venll

    venll

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      316


  4. JORDITO

    JORDITO

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      835


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/07/22 във всички области

  1. Проблема е решен! Този теч го гледам от почти 5 години и е все едно и също - затвориш капака - не тече , отвориш го - тече. Оказа се , че на завоя , където минава от рога към пантата маркучето е спукано на 50%. Лесен ремонт - йок , защото тръбичката е тънко найлоново гофре с формовани краища при помпата и при разклонението за двете пръскалки. Върви бандажирано в кабелния сноп на десния рог , качва се под чистачките и се отделя с кабела за сензора за АБС на предно дясно колело. За монтаж в завода сигурно е удобно , но за ремонт е абсурдно. Решението - 3 м. специализирана тръбичка издържаща на температура и налягане , разглобяване на цялата система , оразмеряване на новите тръбички и сглобяване. За целта свалих преден десен подкалник , отрязах остатъка от спуканата оригинална тръбичка , след като сглобих системата в капака , бандажирах донякъде тръбичката и я прекарах (зад пантата на капакака има малка пролука) до пространството в подкалника и от там по рога и зад фара до помпата. Особеното е , че уволних фабричните държачи на тръбичката за пантата , защото пречупваше тръбичкта , а и по новия път няма нужда от тях. Незнайно защо , въпреки че внимавах да не разменя дюзите , след ремонта пръскаха ниско , но се регулират за секунди
    3 points
  2. Да вдигна малко темата, бре! Хич ли няма 'ора с колела? Старото колело за съжаление не се намери, но пък аз си взех друга мекица - Commencal и съм много доволен. 4 години я търкалям вече - железен другар в планините излезе... А тези дни изкарах и ретро антиките, позабърсах ги, смазах леко веригите (смяна на масло, хахаха) и кръстосваме с мацката из Белчин, а дребосъка го возя пред мен на "чопъра" и много се кефи. Навъртаме по някой и друг километър ежедневно. Доста леко вървят, чак учудващо. Имат си и сянка, да не ги пече много
    2 points
  3. Не е снимка на часовник, но тея дни сме из планините с дребосъка (за мое учудване, самичка качи и върна маршрута ЦПШ Мальовица - х. Мальовица) и в раницата беше шишето, което си взех от страната на банките и шоколада, когато се сдобих с Tissot T-Touch Trekking Titanium. Чашката също е от там. Та, реших да споделя една снимка тук на "аксесоарите", покрай часовника. Хижата е на 1960 м. - не чак толкова високо, в сравнение с височината дето съм стигал с часовника, но...Мальовица ми е швейцарските Алпи тези дни, хахаха! Дишаше се леко, не е като на 5897
    2 points
  4. Функционален часовник и гъделичкащи хобито аксесоари ??
    1 point
  5. Модул Central electronic 09 - Security access 31347 - Adaptation 10: DRL : (6) Leuchte2SL VLB10-Dimmwert AB2 – Standart 100 на 50 се сменя (6) Leuchte 3SL VRB21-Dimmwert AB3 – Standard 100 на 50 се сменя. По желание може и на 30 да се сложи. Иначе браво за старанието. Както виждаш не е лесна работа и колеги,които искат от 300 до 500 лв за този цялостен ремонт със сваляне на бронята и разглобяване на фара, имат своето основание. Мигачите за смяна. Отзад се реже по шаблона и после се купува капаче с 2 винта от Еуратек за 7 лв.
    1 point
  6. Колеги, създавам темата с цел да предпазя някой от излишни нерви и тревоги. При смяна на вътрешен маншон на полуоска, след приключване на работата ми светнаха следните лами на таблото При сканиране за грешки лога беше дълъг като матура по български. Решението се оказа изваден кабел на АВС на колелото. При демонтажа на полуоската се наложи да сваляме шарнира и при местене на шенкела сме счупили буксата и кабела се беше извадил малко и не правеше контакт. Леко и безаварийно пътуване.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.