Да, тези корейските изцяло на газ, те нямат бензинов резервоар изобщо. Имат само газова бутилка в багажника, много са издръжливи, нямат почти никакви проблеми с газовото и т.н. Имат си особености, като например всички бутилки са толкова качествени, че могат да издържат на ядрена атака, но в България имаме закон: на 10 години да се подменя бутилката. Този масраф към днешна дата струва около и над 3 000лв да се подмени бутилката с по-нова, но за целта се сменя и помпата и още какво ли не и към момента се извършва от 1-2 фирми максимум, които внасят коли от Корея
Има си щампа на бутилката, кога е произведена, и от тази дата нашите големи глАви смятат 10 години. Например, ако сега вземеш кола 2013та имаш по-малко от 5 месеца да смениш бутилката. Ако вземеш 2015-та, до 2025-а можеш да караш и после трябва да смениш бутилката, за да минеш ГТП.
Оказва се, че в Корея имат адски много произведени бутилки, които стоят ей така, на склад. Произвели са ги, защото са мислели, че ще се харчат, като резервна част, но не се харчат, защото бутилката е много здрава и няма нищо общо с тези "почти" боклуци, които се продават у нас
Киа, Хюндай, СангЙонг само на газ са супер здрави и евтини машини - има доста на пазара, но основната тайна е, че това са таксита на по над 250 000км (ако намериш на под 200 000км си някакъв късметлия). Въпреки пробега у нас хората си ги карат по още 200 000км с някакви минимални забележки, които не са чак толкова скъпи за отстраняване. Въртят им километрите още преди да я пуснат на обява, защото за Корейците това нещо е, като да я минеш на автомивка Държавата им дава субсидии, ако разкарват "старите кошници" по над 100-150 000км от държавата, затова продавачите им връщат километража на по 20-30-40-50 000км (100-150 000км отгоре трябва да им се слага на тези, за да излезе реалният пробег), някои рядко ги връщат на 100-120 000км, но това означава, че тази кола е на поне 300-350 000км. Въпреки това, пак казвам, тези са много здрави работни добичета бъкани с много екстри, големи двигатели и много приятни за каране
Единственото по-лошо, което се сещам за тези модели е, че трябва да си чакаш частите от Корея. Поръчваш на фирмата и ако нямат нищо налично, поръчват ги и... когато дойдат-тогава. През това време рейсът е на твое разположение, защото няма от къде да си набавиш частите, които ти трябват Окачването и т.н. си е същото с минимални разлики, но има прилики с европейското.
Да не говорим колко са евтини тия коли, ако решиш да си я внесеш сам от Корея /пращат ти я с контейнер до Варна или Бургас, рядко и до Гърция /там по-лесно се освобождава от митница/, до където има "корабче"/ - за 8-10-12 000лв (с ддс, с мито, с технотест, с регистрация и т.н.) има коли на по 3-4 години (така да се каже, чисто нови/пресни таксита) - същите тук струват по 45-50-60 000лв чисто нови с дизелов двигател, например Екстри - като в S-klasse, даже някои още ги няма при Шкода.