Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/09/22 във всички области

  1. Мой колега с Голф 5, със същия двигател, е в същата ситуация. В момента чака лагери и след няколко дни ще влиза за ремонт. За цени още не мога да кажа, ако издържи твоята, ще ти дам повече информация след ремонта.
    1 point
  2. За горивата съм съгласен. За другото... мааалко са ти намазали кънките, като цяло Но ти си решаваш... Има цени и "цени". Аз лично бих останал с 1.8TSI пред всяка друга атмосферна кочина Всяка атмосферка харчи повече от турбиниран двигател. Колкото до турбото - ако се грижиш за него както трябва, то е вечно, не се чупи (освен, ако нещо не го удари, но това спада в графа "не се грижиш добре за колата"). ПП: Но да, разбирам те напълно. Аз след шкодата минах към корейските "боклуци" (вече 7 години и над 140 000км безпроблемни съм навъртял на корейски кочинки) и не бих се върнал към пресолените цени на VAG в близко бъдеще. Тоест, това, което ми харесва от VAG ми идва малко солено и не си заслужава изобщо (нито като качество, ното като изпълнение, нито като дизайн). Предпочитам да взема корейско с много повече екстри, които все още при ваг ги няма серийно или още върви номерчето "поръчай си го, плати си го солено, пък ние само ще го активираме с диагностиката".
    1 point
  3. Да, тези корейските изцяло на газ, те нямат бензинов резервоар изобщо. Имат само газова бутилка в багажника, много са издръжливи, нямат почти никакви проблеми с газовото и т.н. Имат си особености, като например всички бутилки са толкова качествени, че могат да издържат на ядрена атака, но в България имаме закон: на 10 години да се подменя бутилката. Този масраф към днешна дата струва около и над 3 000лв да се подмени бутилката с по-нова, но за целта се сменя и помпата и още какво ли не и към момента се извършва от 1-2 фирми максимум, които внасят коли от Корея Има си щампа на бутилката, кога е произведена, и от тази дата нашите големи глАви смятат 10 години. Например, ако сега вземеш кола 2013та имаш по-малко от 5 месеца да смениш бутилката. Ако вземеш 2015-та, до 2025-а можеш да караш и после трябва да смениш бутилката, за да минеш ГТП. Оказва се, че в Корея имат адски много произведени бутилки, които стоят ей така, на склад. Произвели са ги, защото са мислели, че ще се харчат, като резервна част, но не се харчат, защото бутилката е много здрава и няма нищо общо с тези "почти" боклуци, които се продават у нас Киа, Хюндай, СангЙонг само на газ са супер здрави и евтини машини - има доста на пазара, но основната тайна е, че това са таксита на по над 250 000км (ако намериш на под 200 000км си някакъв късметлия). Въпреки пробега у нас хората си ги карат по още 200 000км с някакви минимални забележки, които не са чак толкова скъпи за отстраняване. Въртят им километрите още преди да я пуснат на обява, защото за Корейците това нещо е, като да я минеш на автомивка Държавата им дава субсидии, ако разкарват "старите кошници" по над 100-150 000км от държавата, затова продавачите им връщат километража на по 20-30-40-50 000км (100-150 000км отгоре трябва да им се слага на тези, за да излезе реалният пробег), някои рядко ги връщат на 100-120 000км, но това означава, че тази кола е на поне 300-350 000км. Въпреки това, пак казвам, тези са много здрави работни добичета бъкани с много екстри, големи двигатели и много приятни за каране Единственото по-лошо, което се сещам за тези модели е, че трябва да си чакаш частите от Корея. Поръчваш на фирмата и ако нямат нищо налично, поръчват ги и... когато дойдат-тогава. През това време рейсът е на твое разположение, защото няма от къде да си набавиш частите, които ти трябват Окачването и т.н. си е същото с минимални разлики, но има прилики с европейското. Да не говорим колко са евтини тия коли, ако решиш да си я внесеш сам от Корея /пращат ти я с контейнер до Варна или Бургас, рядко и до Гърция /там по-лесно се освобождава от митница/, до където има "корабче"/ - за 8-10-12 000лв (с ддс, с мито, с технотест, с регистрация и т.н.) има коли на по 3-4 години (така да се каже, чисто нови/пресни таксита) - същите тук струват по 45-50-60 000лв чисто нови с дизелов двигател, например Екстри - като в S-klasse, даже някои още ги няма при Шкода.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.